Как да оправя този проблем с чата.
-
sf4n
Извън линия - Потребител
- Мнения: 311
- Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
Крашва по 1-2 пъти на ден, но това е достатъчно да развали играта на хората и да не влезнат повече.
Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013
Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015
Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016
Нашият Сайт
Нашият Форум
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от thoughtz на 17 Май 2020, 02:21, променено общо 1 път.
Причина: ??? - Безсмислен коментар = спам
Причина: ??? - Безсмислен коментар = спам
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
Щом не можеш да направиш собствен и държиш на твоето, опитай се да го пренапишеш, като се стараеш да го подредиш и оптимизираш повече.. Друго няма какво да се направи, то ако не ти, някой друг трябва да ти го пренапише.. Мислиш ли че някой ще тръгне?
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
sf4n
Извън линия - Потребител
- Мнения: 311
- Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
Интересно, но явно имате някакво 6-то чувство плъгин, който съм теглил при предишния ми проект преди 2 години от къде е дошъл един бог знае, но все пак трябва да изтъкнете селския си манталитет няма как иначе. Темата съм я пуснал за да получа помощ с решаването на проблема, а не да ви слушам детските истории с гадаенето кое от къде е дошло....
Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013
Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015
Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016
Нашият Сайт
Нашият Форум
-
devilchy
Извън линия - Потребител
- Мнения: 223
- Регистриран на: 03 Фев 2017, 14:08
- Местоположение: Burgas
- Се отблагодари: 3 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Как да оправя този проблем с чата.
Успях само да ти изчистя грешките при компилиране, не знам дали ще ти помогне но... а това за resize на 192 байта се допитвам до едни познати ако намеря нещо веднага ще ти го споделя тук.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < fakemeta >
#include < engine >
#include < colorchat >
#include < hamsandwich >
#include < fun >
#include < nvault >
#define MAXRANKS 32
#define PLUGIN "BP Admin prefix with ranks"
#define VERSION "1.3"
#define AUTHOR "BetterPlay"
//ПРОМЕНЛИВИ
new PlayerRank[33], message[292]
new sayText, teamInfo, maxPlayers, g_AdminListen, g_AdminListenFlag,g_MsgHud, gVault
new strName[191], strText[191], alive[11], temp_cvar[2], g_name[32]
new gPlayerPoints[33], give[33],iTarget[33]
new const g_szTag[][] = {
"",
"Owner",
"Moderator",
"Global Admin",
"Ekip Banove",
"Server Admin",
"Test Admin",
"SMS Admin",
"V.I.P",
"Administrator"
}
new const rankNames[MAXRANKS][] =
{
"Novak",
"Stroitel",
"Injener",
"Pro Builder",
"Zombie Killer",
"One Man Army",
"Zombie GOD",
"Build GOD",
"Supernova",
"Ultimate",
"Killer",
"Mega Killer",
"Ultra Killer",
"Predator",
"Terminator",
"Machine",
"Hunter",
"Monster",
"Chuck Norris",
"God of War",
"Rambo",
"Hitman",
"Kapitan",
"Starshina",
"Headshoot Machine",
"MASTER",
"Napushen",
"HULK",
"ULTRA MASTER",
"Hitler",
"Legendary Eagle Master",
"World Destroyer"
};
new const rankXP[MAXRANKS] =
{
0, 25, 50, 100, 150, 200, 350, 500, 700, 850, 1100, 1400, 1800, 2400, 3000, 3500, 4300, 5200, 5800, 6500, 7300, 8000, 9600, 10500, 12000, 13800, 15000, 17200, 20000, 21500, 24000, 26000
};
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_AdminListen = register_cvar("amx_listen", "1")
g_AdminListenFlag = register_cvar("amx_listen_flag", "c")
register_clcmd("say", "hook_say")
register_clcmd("say_team", "hook_teamsay")
register_clcmd("say /myrank", "cmdJumpRank")
register_clcmd("say_team /myrank", "cmdJumpRank")
register_clcmd("say /checkrank", "cmdCheckLevel")
register_clcmd("say_team /checkrank", "cmdCheckLevel")
register_clcmd("say /rankmenu", "cmdRankMenu", ADMIN_LEVEL_A)
register_clcmd("say_team /rankmenu", "cmdRankMenu", ADMIN_LEVEL_A)
register_concmd("Points_Amount", "cmdTyped", ADMIN_LEVEL_A);
sayText = get_user_msgid("SayText")
teamInfo = get_user_msgid("TeamInfo")
maxPlayers = get_maxplayers()
g_MsgHud = CreateHudSyncObj()
register_message(sayText, "avoid_duplicated")
register_event("DeathMsg", "Hook_Deathmessage", "a");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);
set_task(1.0, "taskHud", 0, _, _, "b")
gVault = nvault_open( "PlayerRanks" );
}
public player_spawn(id)
{
if( !is_user_alive( id ) ) return;
if(MAXRANKS == PlayerRank[id]+1)
ColorChat(id, RED, "[BaseBuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01with rank ^x04%s ^x01. You have got ^x03 %d points", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id])
else
ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01with rank ^x04%s^x01. You have got ^x03 %d^x01 /^x04 %d^x01 points to become^x04 %s^x01.", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id], rankXP[PlayerRank[id]+1], rankNames[PlayerRank[id]+1])
switch( PlayerRank[ id ] )
{
case 28: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 5 );
case 29: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 10 );
case 30: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 15 );
case 31: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 20 );
case 32: set_user_health( id, get_user_health( id ) + 30 );
}
}
public cmdCheckLevel(id)
{
new iMenu = menu_create("\yBetterPlay \d- \wChoose Player\r:", "checklevel_menu_handler")
new iPlayers[32], iNum, iTarget;
new UserName[34], szTempID[10];
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i < iNum; i++)
{
iTarget = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(iTarget))
continue;
get_user_name(iTarget, UserName, sizeof UserName - 1);
num_to_str(iTarget, szTempID, charsmax(szTempID));
menu_additem(iMenu, UserName, szTempID);
}
menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
}
public checklevel_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
if(Item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iData[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
new target = str_to_num(iData);
if(!is_user_connected(target))
{
ColorChat(id, GREEN, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
menu_destroy(iMenu);
cmdCheckLevel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_destroy(iMenu);
new szText[256], player_name[32];
get_user_name(target, player_name, 31);
if(MAXRANKS == PlayerRank[target]+1)
formatex(szText, charsmax(szText), "<html><head></head><body><br/>Name: %s<br/>Points: %d<br/>Level: %d/%d<br/>Rank: %s<br/></body></html>", player_name, gPlayerPoints[target], PlayerRank[target]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[target]]);
else
formatex(szText, charsmax(szText), "<html><head></head><body><br/>Name: %s<br/>Points: %d/%d<br/>Level: %d/%d<br/>Rank: %s<br/>Next Rank: %s</body></html>", player_name, gPlayerPoints[target], rankXP[PlayerRank[target]+1], PlayerRank[target]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[target]], rankNames[PlayerRank[target]+1]);
show_motd(id, szText, "BaseBuilder rank system");
cmdCheckLevel(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public taskHud()
{
new iPlayers[32], iNum, iTarget;
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i < iNum; i++)
{
iTarget = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(iTarget))
continue;
set_hudmessage(0, 139, 139, 0.02, 0.17, 0, 6.0, 12.0)
if(MAXRANKS == PlayerRank[iTarget]+1)
ShowSyncHudMsg(iTarget, g_MsgHud, "Level: %d/%d^nRank : %s^nPoints : %d",PlayerRank[iTarget]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[iTarget]], gPlayerPoints[iTarget])
else
ShowSyncHudMsg(iTarget, g_MsgHud, "Level: %d/%d^nRank : %s^nPoints : %d/%d",PlayerRank[iTarget]+1, MAXRANKS, rankNames[PlayerRank[iTarget]], gPlayerPoints[iTarget], rankXP[PlayerRank[iTarget]+1])
}
}
public cmdJumpRank(id)
{
if(MAXRANKS == PlayerRank[id]+1)
ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01| Rank ^x04%s ^x01| Points:^x03 %d", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id])
else
ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 Your level is ^x04#%d ^x01| Rank ^x04%s ^x01| Points:^x03 %d^x01 /^x04 %d^x01 to become^x04 %s^x01.", PlayerRank[id]+1, rankNames[PlayerRank[id]], gPlayerPoints[id], rankXP[PlayerRank[id]+1], rankNames[PlayerRank[id]+1])
}
public cmdRankMenu(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
new iMenu = menu_create("Rank Menu", "rankmenu_menu_handler")
menu_additem(iMenu, "Give Points", "1");
menu_additem(iMenu, "Take Points", "2");
menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public rankmenu_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
if(Item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iData[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
give[id] = str_to_num(iData);
GiveTakeMenu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public GiveTakeMenu(id)
{
static szText[64]
formatex(szText, 63, "%s Points", give[id] == 1 ? "Give" : "Take")
new iMenu = menu_create(szText, "givetake_menu_handler")
new iPlayers[32], iNum, iTarget;
new UserName[34], szTempID[10];
get_players(iPlayers, iNum);
for(new i; i < iNum; i++)
{
iTarget = iPlayers[i];
if(!is_user_connected(iTarget))
continue;
get_user_name(iTarget, UserName, sizeof UserName - 1);
num_to_str(iTarget, szTempID, charsmax(szTempID));
menu_additem(iMenu, UserName, szTempID);
}
menu_setprop(iMenu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, iMenu, 0);
}
public givetake_menu_handler(id, iMenu, Item)
{
if(Item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iData[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(iMenu, Item, access, iData, charsmax(iData), iName, charsmax(iName), callback);
iTarget[id] = str_to_num(iData);
if(!is_user_connected(iTarget[id]))
{
iTarget[id] = 0
ColorChat(id, GREEN, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
menu_destroy(iMenu);
client_cmd(id, "messagemode Points_Amount");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cmdTyped(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
if(!iTarget[id] || give[id] <= 0)
return PLUGIN_HANDLED;
if(!is_user_connected(iTarget[id]))
{
ColorChat(id, RED, "[Basebuilder]^x01 The player you chose is not in the server.")
return PLUGIN_HANDLED;
}
new iTyped[12];
read_argv(1, iTyped, sizeof iTyped - 1);
new g_points = str_to_num(iTyped)
new AdminName[32], PlayerName[32];
get_user_name(id, AdminName, 31)
get_user_name(iTarget[id], PlayerName, 31)
if(give[id] == 1)
{
gPlayerPoints[iTarget[id]] += g_points
ColorChat(0, GREEN,"[Basebuilder]^x03 %s^x01 gave^x04 %d^x01 rank points to^x03 %s^x01.", AdminName, g_points, PlayerName)
}
else
{
if(g_points > gPlayerPoints[iTarget[id]])
gPlayerPoints[iTarget[id]] = 0
else
gPlayerPoints[iTarget[id]] -= g_points;
ColorChat(0, GREEN,"[Basebuilder]^x03 %s^x01 took^x04 %d^x01 rank points from^x03 %s^x01.", AdminName, g_points, PlayerName)
}
new currentPlayerRank = 0;
while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
{
if(gPlayerPoints[iTarget[id]] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
++currentPlayerRank;
else
break;
}
PlayerRank[iTarget[id]] = currentPlayerRank;
iTarget[id] = 0;
GiveTakeMenu(id);
Save( id );
return PLUGIN_HANDLED;
}
public client_authorized( id )
{
Load( id );
}
public client_disconnected( id )
{
Save( id );
}
public client_putinserver(id)
{
new currentPlayerRank = 0;
while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
{
if(gPlayerPoints[id] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
++currentPlayerRank;
else
break;
}
PlayerRank[id] = currentPlayerRank;
}
public Load( id )
{
if( !is_user_bot( id ) && !is_user_hltv( id ) )
{
new vaultkey[ 64 ], vaultdata[ 256 ], points[ 33 ], UserName[ 33 ];
get_user_name( id, UserName, charsmax( UserName ) );
format( vaultkey, charsmax( vaultkey ), "%s", UserName );
format( vaultdata, charsmax( vaultdata ), "%i#", gPlayerPoints[ id ] );
nvault_get( gVault, vaultkey, vaultdata, 255 );
replace_all( vaultdata, 255, "#", " " );
parse( vaultdata, points, 32 );
gPlayerPoints[ id ] = str_to_num( points );
}
}
public Save( id )
{
if( !is_user_bot( id ) && !is_user_hltv( id ) )
{
new vaultkey[ 64 ], vaultdata[ 256 ], UserName[ 33 ];
get_user_name( id, UserName, charsmax( UserName ) );
format( vaultkey, charsmax( vaultkey ), "%s", UserName );
format( vaultdata, charsmax( vaultdata ), "%i#", gPlayerPoints[ id ] );
nvault_set( gVault, vaultkey, vaultdata );
}
}
public avoid_duplicated(msgId, msgDest, receiver)
return PLUGIN_HANDLED;
public hook_say(id)
{
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)
if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, ""))
return PLUGIN_CONTINUE
get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name))
new isAlive
new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A) admin = 1 //owner
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B) admin = 2 //Moderator
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C) admin = 3 //global
else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_D) admin= 4 //Ekip banove
else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_E) admin= 5 //Admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F) admin = 6 //test admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_G) admin = 7 //sms admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H) admin = 8 //vip
else if(iFlags & ADMIN_CVAR) admin = 9 //administrator
if(is_user_alive(id))
{
isAlive = 1
alive = "^x01"
}
else
{
isAlive = 0
alive = "^x01*DEAD* "
}
static color[10]
if(admin)
{
get_user_team(id, color, 9)
format(strName, 191, "%s[^x04%s^x01][^x04%s^x01] ^x03%s ", alive, g_szTag[admin], rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
format(strText, 191, "^x04%s", message)
}
else
{
get_user_name(id, g_name, 32)
get_user_team(id, color, 9)
format(strName, 191, "%s[^x04%s^x01] ^x03%s", alive, rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
format(strText, 191, "%s", message)
}
format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
sendMessage(color, isAlive)// Sends the colored message
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public hook_teamsay(id)
{
read_args(message, 191)
remove_quotes(message)
if(message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || message[0] == '#' || message[0] == '$' || equal(message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands
return PLUGIN_CONTINUE
new playerTeam = get_user_team(id)
new playerTeamName[19]
switch(playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
{
case 1: copy(playerTeamName, 11, "Terrorists")
case 2: copy(playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
default: copy(playerTeamName, 9, "Spectator")
}
get_user_name(id, g_name, charsmax(g_name))
new isAlive
new admin = 0, iFlags = get_user_flags(id)
if(iFlags & ADMIN_LEVEL_A) admin = 1 //owner
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_B) admin = 2 //Head Admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_C) admin = 3 //global
else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_D) admin= 4 //Ekip banove
else if(iFlags& ADMIN_LEVEL_E) admin= 5 //Admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_F) admin = 6 //test admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_G) admin = 7 //sms admin
else if(iFlags & ADMIN_LEVEL_H) admin = 8 //vip
else if(iFlags & ADMIN_CVAR) admin = 9 //administrator
if(is_user_alive(id))
{
isAlive = 1
alive = "^x01"
}
else
{
isAlive = 0
alive = "^x01*DEAD* "
}
static color[10]
if(admin)
{
get_user_team(id, color, 9)
format(strName, 191, "%s(%s)^x01[^x04%s^x01][^x04%s^x01] ^x03%s ", alive, playerTeamName, g_szTag[admin], rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
format(strText, 191, "^x04%s", message)
}
else
{
get_user_name(id, g_name, 32)
get_user_team(id, color, 9);
format(strName, 191, "%s(%s) ^x01[^x04%s^x01] ^x03%s", alive, playerTeamName, rankNames[PlayerRank[id]], g_name)
format(strText, 191, "%s", message)
}
format(message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
sendTeamMessage(color, isAlive, playerTeam)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public sendMessage(color[], alive)
{
new teamName[10]
for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
{
if(!is_user_connected(player))
continue
get_pcvar_string(g_AdminListenFlag, temp_cvar, charsmax(temp_cvar))
if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
{
get_user_team(player, teamName, 9)// Stores user's team name to change back after sending the message
changeTeamInfo(player, color)// Changes user's team according to color choosen
writeMessage(player, message)// Writes the message on player's chat
changeTeamInfo(player, teamName)// Changes user's team back to original
}
}
}
public sendTeamMessage(color[], alive, playerTeam)
{
new teamName[10]
for(new player = 1; player < maxPlayers; player++)
{
if(!is_user_connected(player))
continue
get_pcvar_string(g_AdminListenFlag, temp_cvar, charsmax(temp_cvar))
if(get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
{
if(alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & read_flags(temp_cvar))
{
get_user_team(player, teamName, 9)// Stores user's team name to change back after sending the message
changeTeamInfo(player, color)// Changes user's team according to color choosen
writeMessage(player, message)// Writes the message on player's chat
changeTeamInfo(player, teamName)// Changes user's team back to original
}
}
}
}
public changeTeamInfo(player, team[])
{
message_begin(MSG_ONE, teamInfo, _, player)// Tells to to modify teamInfo(Which is responsable for which time player is)
write_byte(player)// Write byte needed
write_string(team)// Changes player's team
message_end()// Also Needed
}
public writeMessage(player, message[])
{
message_begin(MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)// Tells to modify sayText(Which is responsable for writing colored messages)
write_byte(player)// Write byte needed
write_string(message)// Effectively write the message, finally, afterall
message_end()// Needed as always
}
public Hook_Deathmessage()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(killer == victim)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!killer || killer > maxPlayers)
return PLUGIN_CONTINUE;
gPlayerPoints[killer]++
new currentPlayerRank = 0;
while(currentPlayerRank < (MAXRANKS - 1))
{
if(gPlayerPoints[killer] >= rankXP[currentPlayerRank + 1])
++currentPlayerRank;
else
break;
}
new OldRank = PlayerRank[killer]
PlayerRank[killer] = currentPlayerRank
Save( killer );
if(OldRank < currentPlayerRank)
{
new g_name[32]
get_user_name(killer, g_name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "[BaseBuilder] ^1Congratulations! ^x03%s^x01 got a new rank ^x04%s", g_name, rankNames[PlayerRank[killer]])
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
-
sf4n
Извън линия - Потребител
- Мнения: 311
- Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
Благодаря все пак, но тези грешки "warning 217: loose indentation" са незначителни, по никакъв начин не променя функционалноста на плъгина.
Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013
Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015
Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016
Нашият Сайт
Нашият Форум
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Как да оправя този проблем с чата.
Има поне 7 public функции, които трябва да се прегледат и оптимизират, да не кажа даже целия плъгин.. Не те обезкоражавам или нещо от тоя сорт, но не мисля, че някой ще се хване да оправя плъгина. Вече ти казах, по-добре се хвани, опитай се сам или изтегли друг работещ и това, което ти харесва в този го прехвърли в работещ такъв..
П. С. Все пак, не бързай да затваряш темата, някой може да му се доиграе да оправя плъгина!
П. С. Все пак, не бързай да затваряш темата, някой може да му се доиграе да оправя плъгина!
Rest in peace my friend I always will remember you!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 1655 Преглеждания
-
Последно мнение от Scorpions95
-
- 5 Отговори
- 2242 Преглеждания
-
Последно мнение от devilchy
-
- 3 Отговори
- 2363 Преглеждания
-
Последно мнение от 300dinner
-
- 2 Отговори
- 1323 Преглеждания
-
Последно мнение от bigexplosion
-
- 7 Отговори
- 1535 Преглеждания
-
Последно мнение от gts-games.com
-
- 10 Отговори
- 2396 Преглеждания
-
Последно мнение от bigexplosion
-
- 2 Отговори
- 1510 Преглеждания
-
Последно мнение от User12
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта