[ZP] Как да променим Zombie Plague 4.3

В този раздел можете да намерите полезни кодове и уроци свързани с PAWN скриптинга.
Аватар
kpuc313
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 3
Регистриран на: 09 Окт 2016, 13:40
Местоположение: Local Disk (X:)
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

[ZP] Как да променим Zombie Plague 4.3

Мнение от kpuc313 » 15 Окт 2016, 11:05

Автор: rapara13
Изображение

Как да променим Zombie Plague 4.3 (Урок)
Урока за по-старите версий можете да намерите тук: Линк
Ето че дойде дългоочакваният урок за така наречения Zombie Plague 4.3, тъй като в тази версия бе направено съдържанието да се редактира от ini файлове реших да напиша този урок
1.Как да си добавим нов Zombie Class - Добавянето става по същия начин както и в по старите версий на Zombie Plague - Линк


2.Как да редактираме Zombie Class-овете без да е нужно да компилираме zp_zclasses40.sma
- 2.1. Първо отваряте zp_zombieclasses.ini и поставяте този код в него (Той всъщност се появява автоматично след пускане на сървъра)

Код за потвърждение: Избери целия код

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.

[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = =Balanced=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie
INFO = HP-- Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.50

[Poison Zombie]
NAME = Poison Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1400
SPEED = 190
GRAVITY = 0.75
KNOCKBACK = 1.25

[Big Zombie]
NAME = Big Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.50

[Leech Zombie]
NAME = Leech Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1300
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.25
- 2.2. Настройка на Zombie Class-овете

- 2.2.1. Редактиране на името

Код за потвърждение: Избери целия код

NAME = Името на зомбито
- 2.2.2. Редактиране на описанието

Код за потвърждение: Избери целия код

INFO = Описанието на зомбито
- 2.2.3. Редактиране на модела на играча

Код за потвърждение: Избери целия код

MODELS = Модела на вашето зомбие
- 2.2.4. Редактиране на модела на ножа

Код за потвърждение: Избери целия код

CLAWMODEL = Модела на ножа
- 2.2.5. Редактиране на кръвта

Код за потвърждение: Избери целия код

HEALTH = Кръвта на зомбито
- 2.2.6. Редактиране на скороста

Код за потвърждение: Избери целия код

SPEED = Скороста с която се движи зомбито
- 2.2.7. Редактиране на гравитацията

Код за потвърждение: Избери целия код

GRAVITY = Гравитацията на зомбито
- 2.2.8. Редактиране на Отблъскването

Код за потвърждение: Избери целия код

KNOCKBACK = Силата на отблъскване на зомбито
- 2.3. Запазвате файла и сте готови с Zombie Class-овете

3. Как да редактираме Zombie Plague мода без да е нужно да компилираме zombie_plague40.sma - 3.1. Редактиране на zombieplague.ini

- 3.1.1. Редактиране на флаговете

Код за потвърждение: Избери целия код

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = Включване/Изключване на мода - Нужен флаг: l
ADMIN MENU = Достъп до админ менюто - Нужен флаг: d
START MODE INFECTION = Включване на Infection mode - Нужен флаг: d
START MODE NEMESIS = Включване на Nemesis mode - Нужен флаг: d
START MODE SURVIVOR = Включване на Survivor mode - Нужен флаг: d
START MODE SWARM = Включване на Swarm mpde - Нужен флаг: d
START MODE MULTI = Включване на Multi-Infection mode - Нужен флаг: d
START MODE PLAGUE = Включване на Plague mode - Нужен флаг: d
MAKE ZOMBIE = Правене на зомбие - Нужен флаг: d
MAKE HUMAN = Правене на човек - Нужен флаг: d
MAKE NEMESIS = Правене на немесис - Нужен флаг: d
MAKE SURVIVOR = Правене на сървайвър - Нужен флаг: d
RESPAWN PLAYERS = Съживяване на играчи - Нужен флаг: d
ADMIN MODELS = Админ модели - Нужен флаг: d
- 3.1.2. Редактиране на моделите на играчите

Код за потвърждение: Избери целия код

[Player Models] (Избират се случайно ако са повече от 1)
HUMAN = Модела на човека
NEMESIS = Модела на немесис
SURVIVOR = Модела на сървайвъра
ADMIN ZOMBIE = Модела на зомбие (Админ)
ADMIN HUMAN = Модела на човек (Админ)
- 3.1.3. Редактиране на моделите на оражията

Код за потвърждение: Избери целия код

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = модела на ножа на хората
V_KNIFE NEMESIS = модела на ножа на немесис
V_M249 SURVIVOR = модела на M249 на сървайвър
GRENADE INFECT = модела на инфектиращата граната
GRENADE FIRE = модела на огнената граната
GRENADE FROST = модела на замразяващата граната
GRENADE FLARE = модела на светещата граната
V_KNIFE ADMIN HUMAN = модела на ножа на админ(човек)
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = модела на ножа на админ(зомби)
- 3.1.4. Редактиране на Спритовете

Код за потвърждение: Избери целия код

[Grenade Sprites]
TRAIL = сприта на следата след гранатата
RING = сприта на пръстена
FIRE = сприта на огъня
SMOKE = сприта на пушека
GLASS = сприта на костите
- 3.1.5. Редактиране на Музиките

Код за потвърждение: Избери целия код

[Sounds] (избират се случайно ако са повече от 1)
WIN ZOMBIES = когато победят зомбитата
WIN HUMANS = когато победят хората
WIN NO ONE = когато никой не победи
ZOMBIE INFECT = когато инфектират зомбие
ZOMBIE PAIN = когато го атакуват
NEMESIS PAIN = когато го атакуват
ZOMBIE DIE = когато умре зомбито
ZOMBIE FALL = когат зомбито падне от високо
ZOMBIE MISS SLASH = когато пропуска с ножа
ZOMBIE MISS WALL = когато удра в стена
ZOMBIE HIT NORMAL = когато удря човек
ZOMBIE HIT STAB = когато удря човек с дясното копче
ZOMBIE IDLE = когато зомбито говори
ZOMBIE IDLE LAST = когато зомбито е последно и говори
ZOMBIE MADNESS = когато зомбито купи Zombie Madness итема
ROUND NEMESIS = когато започне немесис рунд
ROUND SURVIVOR = когато започне сървайвър рунд
ROUND SWARM = когато започне сларм рунд
ROUND MULTI = когато почне мулти-инфектион рунд
ROUND PLAGUE = когато започне плагуе рунд
GRENADE INFECT EXPLODE = когато заразяващата граната гръмне
GRENADE INFECT PLAYER = когато играча е заразен от заразяващата граната
GRENADE FIRE EXPLODE = когато гръмне огнената граната
GRENADE FIRE PLAYER = когато играч е запален от огнената граната
GRENADE FROST EXPLODE = когато замразяващата граната гръмне
GRENADE FROST PLAYER = когато замръзи играч
GRENADE FROST BREAK = когато се отмръзне играча
GRENADE FLARE = когато се включи светещата граната
ANTIDOTE = когато човек вземе антидот итема
THUNDER = когато грумне светкавица
- 3.1.5. Редактиране на музиките когато започне някакав моде

Код за потвърждение: Избери целия код

[Ambience Sounds] (избират се случайно ако са повече от 1) (подържа само .wav и .mp3 формати) (продължителноста е в секунди)
INFECTION ENABLE = (1-Включва/0-Изключва) Музиката когато започне инфектион моде
INFECTION SOUNDS = Когато започне инфектион моде
INFECTION DURATIONS = Продължителноста на музиката в секунди
NEMESIS ENABLE = (1-Включва/0-Изключва) Музиката когато започне немесис моде
NEMESIS SOUNDS = Когато започне немесис моде
NEMESIS DURATIONS = Продължителноста на музиката в секунди
SURVIVOR ENABLE = (1-Включва/0-Изключва) Музиката когато започне сървайвър моде
SURVIVOR SOUNDS = Когато започне сървайвър моде
SURVIVOR DURATIONS = Продължителноста на музиката в секунди
SWARM ENABLE = (1-Включва/0-Изключва) Музиката когато започне сларм моде
SWARM SOUNDS = Когато започне сларм моде
SWARM DURATIONS = Продължителноста на музиката в секунди
PLAGUE ENABLE = (1-Включва/0-Изключва) Музиката когато започне плагуе
PLAGUE SOUNDS = Когато започне плагуе моде
PLAGUE DURATIONS = Продължителноста на музиката в секунди
- 3.1.7. Редактиране на подредбата на оражията

Код за потвърждение: Избери целия код

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = Това са оражията
SECONDARY = Това са пистолетите
ADDITIONAL ITEMS = Това са допълнителни оражия който се дават автоматично след като изберете оражие от менюто
- 3.1.8. Редактиране на допълнителните итеми(Първоначалните)

Код за потвърждение: Избери целия код

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Имената им
ITEMS = Подредбата им
COSTS = Колко аммо да струват(Зависи от това как са подредени итемите)

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = Стойноста на нощното виждане
ANTIDOTE = Стойноста на антидота
ZOMBIE MADNESS = Стойноста на Зомбие Маднесс
INFECTION BOMB = Стойноста на инфектиращата граната
- 3.1.9. Редактиране на времето

Код за потвърждение: Избери целия код

[Weather Effects]
RAIN = (1-Включено/0-Изключено) Дъжда
SNOW = (1-Включено/0-Изключено) Снега
FOG = (1-Включено/0-Изключено) Мъглата
FOG DENSITY = Гъстотата на мъглата
FOG COLOR = Цвета на мъглата

[Custom Skies] (избират се случайно ако са повече)
ENABLE = (1-Включено/0-Изключено) Избирането на собствено небе
SKY NAMES = Името на небето
- 3.2. Запазвате файла и сте готови

Това е от мен дано сам ви помогнал :) успех!

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Полезни кодове/уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта