Server Commands v1.2

В този раздел можете да публикувате нови плъгини, като същите ще бъдат одобрени или неодобрени от страна на екипа.
Правила на форума
ИНФОРМАЦИЯ: В този раздел най-вероятно няма да намерите много теми (възможно е и да е напълно празен), тъй като новите теми се местят в https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=21 или https://amxx-bg.info/viewforum.php?f=22, зависимо от качеството им.
Аватар
<VeCo>
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Server Commands v1.2

Мнение от <VeCo> » 25 Мар 2019, 23:56

Каква грешка?
Таска си е един, id-то на играчите ще го вземеш през цикъл (1 до maxplayers, примерно), не е нужно да правиш таск за всеки играч поотделно, това ще товари сървъра повече.
:pepo_think3:

Аватар
illusion
Извън линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

Server Commands v1.2

Мнение от illusion » 25 Мар 2019, 23:58

Засега това:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <formatin>
#include <cromchat>
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

// Defines
#define AUTHOR "summertime vibes"
#define VERSION "1.2"

#define HudPrefix "[HUD Prefix]"
#define DHUDPrefix "[DHUD PREFIX]"

#define firstcommand "/command1"
#define secondcommand "/command2"

// New
new pCvar, pCvar2, cvar_time
new bool:g_AdvertMessage[33] = true

// New Const
new const g_iCommand[] = { "/command1" }
new const g_iCommandTwo[] = { "/command2" }
new const g_iCommandAdvert[] = { "/scadvert" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("Server Commands", VERSION, AUTHOR)

	for(new i; i<sizeof(g_iCommand); i++)
	{
		register_clcmd(formatin("say %s", g_iCommand[i]), "cmd1")
		register_clcmd(formatin("say_team %s", g_iCommand[i]), "cmd1")
	}

	for(new i; i<sizeof(g_iCommandTwo); i++)
	{
		register_clcmd(formatin("say %s", g_iCommandTwo[i]), "cmd2")
		register_clcmd(formatin("say_team %s", g_iCommandTwo[i]), "cmd2")
	}

	for(new i; i<sizeof(g_iCommandAdvert); i++)
	{
		register_clcmd(formatin("say %s", g_iCommandAdvert[i]), "advertcmd")
		register_clcmd(formatin("say_team %s", g_iCommandAdvert[i]), "advertcmd")
	}

	pCvar = register_cvar("amx_sc_message", "0") // 0 - chat ; 1 - hud ; 2 - dhud
	pCvar2 = register_cvar("amx_sc_message2", "0") // 0 - chat ; 1 - hud ; 2 - dhud
	cvar_time = register_cvar("amx_sc_advert_time", "300.0")

	CC_SetPrefix("&x04[Server Commands]")
}

public plugin_cfg()
{
	set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "Advert", _,_,_, "b");
}

public Advert(id)
    if(g_AdvertMessage[id])
    {
	    CC_SendMessage(0, "^x03Write in the  chat &x01%s &x03or &x01%s &x03to view the commands information&x01.",firstcommand, secondcommand);
	    return
    }

public advertcmd(id)
{
	g_AdvertMessage = !g_AdvertMessage
	CC_SendMessage(id, "&x01Advert Messages have been &x03%s&x01.", g_AdvertMessage ? "enabled" : "disabled" );
}	    

public cmd(id)
{
		switch(get_pcvar_num(pCvar))
		{
			case 0: CC_SendMessage(id, "^x04The text when you write the command.")
			case 1:
			{
				set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
	    	                show_hudmessage(id, "%s The text when you write the command.",HudPrefix)
    		}
			case 2:
			{
				set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
	    		        show_dhudmessage(id, "%s The text when you write the command.",DHUDPrefix)
			}
		}
}

public cmd2(id)
{
		switch(get_pcvar_num(pCvar2))
		{
			case 0: CC_SendMessage(id, "^x04The text when you write the command.")
			case 1:
			{
				set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
	    		        show_hudmessage(id, "%s The text when you write the command.",HudPrefix)
    		   }
			case 2:
			{
				set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.26, 2, 6.0, 12.0)
	    		        show_dhudmessage(id, "%s The text when you write the command.",DHUDPrefix)
			    }
		}
}
g_AdvertMessage = !g_AdvertMessage

->

g_AdvertMessage[id] = !g_AdvertMessage[id]

предполагам

Аватар
<VeCo>
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 145
Регистриран на: 28 Яну 2019, 19:01
Се отблагодари: 11 пъти
Получена благодарност: 80 пъти
Обратна връзка:

Server Commands v1.2

Мнение от <VeCo> » 26 Мар 2019, 00:01

Код за потвърждение: Избери целия код

set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "Advert", /*това тук->*/_/*<-*/,_,_, "b");

Код за потвърждение: Избери целия код

public Advert(id)/*<-е това тук*/
В случая, id ще е винаги 0 по подразбиране. Трябва да използваш цикъл, който да обходи всички играчи и да покажеш съобщението на всеки в сървъра един след друг.

Тоя "return" няма нужда да го има.


А, и в АМХХ 1.9 има вградена fmt() със същата функционалност. Може да направиш така:

Код за потвърждение: Избери целия код

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <formatin>
	#include <dhudmessage>
#else
	#define formatin fmt
#endif
:pepo_think3:

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Нови попълнения”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта