StatsX New [Нова StatsX система]

Неодобрените плъгини биват прехвърляни в този раздел. Не препоръчваме да ги ползвате, тъй като най-вероятно съдържат бъгове или същестуват такива плъгини, които вършат по-добра работа от тези тук.
Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от Tornado_SW » 03 Май 2020, 22:55

UPDATE
Version 1.3

  • Оправени бъгове по HUD съобщенията...
  • Оправен е бъга някой път в чата да излизат двойно съобщенията.
  • Оправен е бъга при умиране от бомба да излиза KillerChat.
  • Редакции по кода..
Последно промяна от Tornado_SW на 10 Май 2020, 22:19, променено общо 2 пъти.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от hackera457 » 04 Май 2020, 06:46

Код за потвърждение: Избери целия код

if(equal(szArgs, "/top"))
	{
		g_iTopNum = 15
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top1"))
	{
		g_iTopNum = 1
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top2"))
	{
		g_iTopNum = 2
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top3"))
	{
		g_iTopNum = 3
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top4"))
	{
		g_iTopNum = 4
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top5"))
	{
		g_iTopNum = 5
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top6"))
	{
		g_iTopNum = 6
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top7"))
	{
		g_iTopNum = 7
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top8"))
	{
		g_iTopNum = 8
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top9"))
	{
		g_iTopNum = 9
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top10"))
	{
		g_iTopNum = 10
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top11"))
	{
		g_iTopNum = 11
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top12"))
	{
		g_iTopNum = 12
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top13"))
	{
		g_iTopNum = 13
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top14"))
	{
		g_iTopNum = 14
		cmdTopX(id)
	}
	else if(equal(szArgs, "/top15"))
	{
		g_iTopNum = 15
		cmdTopX(id)
	}
Това можеш да го направиш по по оптимизиран начин, а не като някое лапе, което сега е седнало да пише плъгини /помисли как/. Не е баш оптимизиран плъгина кой знае колко ама се ядва сравнително добре
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от Tornado_SW » 04 Май 2020, 09:58

Това го бях направил още от самото начало без да се замислям че може да стане само с 5 реда код. По-натам така и не му обърнах внимание за съжаление.

Код за потвърждение: Избери целия код

	if(equal(szArgs[0], "/top", 4))
	{
		g_iTopNum = str_to_num(szArgs[4])
		cmdTopX(id)
	}
Обнових кода.

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от Tornado_SW » 10 Май 2020, 22:18

FINAL UPDATE
Version 1.4

  • Добавен е lang файл.
  • Добавен е конфигурационен файл чрез който може да си персонализирате HUD съобщенията. За повече информация, вижте първото мнение.
  • AMXX имат интересен бъг при който при удар в съответна част на тялото, някой път не излиза (в чата и HUD-a) самото име на частта на тялото. Тоест някой път нищо не излиза. Вместо да не излиза нищо, е направено да изписва съобщение като no body hits. Което пък ще е полезно да се показва, в случай че играч хвърли граната по някого, тъй като при този случай отново не излиза името на частта на тялото.
  • HTML кода на дизайните е направен по-четлив.

Мисля това да е последния ъпдейт, тъй като след много игра и тестове, така и не забелязах някакви особени бъгове. Плюс това добавих всичко необходимо, без много излишни неща. Единствено ще ви помоля да отделите време и да ми пратите езици за lang файла ако искате.

Аватар
lamb
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 69
Регистриран на: 28 Яну 2020, 00:16
Местоположение: London
Се отблагодари: 21 пъти
Получена благодарност: 4 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от lamb » 11 Май 2020, 00:33

:nicecode: Браво! Следя темата случаааайно ако има още обновления :tnx:

Аватар
lantimilan
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 424
Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
Се отблагодари: 31 пъти
Получена благодарност: 3 пъти

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от lantimilan » 11 Май 2020, 14:01

Albania Lang :

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
NO_OPTION = Nuk mund te gjindet opcioni(s) me kete variabel (name "%s")
STATS_CONF_SAVED = Konfigurimet e stats u ruajten me sukses!
STATS_CONF_FAILED = Deshtoi ruajtja e konfigurimeve te stats!!!
STATS_CONF_LOADED = Konfigurimi i stats u ruajt me sukses!
STATS_CONF_FAIL_LOAD = Deshtoi ngarkimi i ruajtes se stats!!!
STATS_CONF = Stats Konfigurimi
STATS_ENTRIES_OF = Hyrjet %i - %i prej %i
STATS_USE_MORE = Perdore 'amx_statscfg list %i' per me shume
STATS_USE_BEGIN = Perdore 'amx_statscfg list 1' per fillim
STATS_ENABLED = Stats aktivizuar
STATS_DISABLED = Stats q'aktivizuar
CANT_ADD_STATS = Nuk mund te shtohet stats ne liste, limiti eshte arritur!
COM_STATS_USAGE = Perdorimi:  amx_statscfg <command> [parameters] ...
COM_STATS_COM = Komandat:
COM_STATS_ON = ^ton <variable> - aktivizo nje opcion perkates
COM_STATS_OFF = ^toff <variable> - q'aktivizo nje opcion
COM_STATS_SAVE = ^tsave - ruaj konfigurimet e stats
COM_STATS_LOAD = ^tload - ngarko statsistikat
COM_STATS_LIST = ^tlist [id] - statusi i listes stats
COM_STATS_ADD = ^tadd <name> <variable> - shto stats ne liste
NO_STATS = Plugin stats nuk eshte^ninstaluar ne kete server^n
SAVE_CONF = Ruaj konfigurimet
ST_MULTI_KILL = MultiKill
ST_MULTI_KILL_SOUND = MultiKillZeri
ST_BOMB_PLANTING = Bomb Montuar
ST_BOMB_DEFUSING = Bomb Q'aktivizua
ST_BOMB_PLANTED = Bomb Aktivizua
ST_BOMB_DEF_SUCC = Bomb Defuse Succ.
ST_BOMB_DEF_FAIL = Bomb Def. Deshtoi
ST_BOMB_PICKUP = Bomb Morre
ST_BOMB_DROP = Bomb Hodhe
ST_BOMB_CD_VOICE = Zeri Llogaritjes Bombes
ST_BOMB_CD_DEF = Llogarijta Bombes (q'aktivizimi)
ST_BOMB_SITE = Arritja vendi Bombes
ST_ITALY_BONUS = Bonusi Vrasjes Italy
ST_LAST_MAN = Fundit
ST_KNIFE_KILL = Vrasje Thike
ST_KNIFE_KILL_SOUND = Zeri Vrasjes Thike
ST_HE_KILL = Vrasje Granat
ST_HE_SUICIDE = Vetevrasje Granat
ST_HS_KILL = Vrasje Koke
ST_HS_KILL_SOUND = Zeri Vrasjes Koke
ST_ROUND_CNT = Round Counter
ST_ROUND_CNT_SOUND = Zeri Roundit
ST_KILL_STR = Vrasjet Varg
ST_KILL_STR_SOUND = Tingulli Vdekjes
ST_ENEMY_REM = Armiqet Mbetur
ST_DOUBLE_KILL = Vrasje Dyfisht
ST_DOUBLE_KILL_SOUND = Zeri Vrasjes Dyte
ST_PLAYER_NAME = Emri Lojtarit
ST_FIRST_BLOOD_SOUND = Zeri Vrasjes Pare
ST_SHOW_KILLER_CHAT = Trego HP&AP Vrasesit
ST_SHOW_ATTACKERS = Trego Sulmuesit
ST_SHOW_VICTIMS = Trego Viktimen
ST_SHOW_KILLER = Trego Vrasesin
ST_SHOW_TEAM_SCORE = Trego Rezultatin Ekipit
ST_SHOW_TOTAL_STATS = Trego Totalin Stats
ST_SHOW_BEST_SCORE = Trego Rezultatin Me te Mire
ST_SHOW_MOST_DISRUPTIVE = Trego Meperqaresit
ST_SHOW_HUD_STATS_DEF = Trego HUD-stats default
ST_SHOW_DIST_HS_HUD = Dist&HS ne HUD listat
ST_STATS_PLAYER_MAP_END = Stats ne perfundim hartes
ST_STATS_TOP15_MAP_END = Top15 ne perfundim hartes
ST_SAY_HP = Shkruaj /hp
ST_SAY_STATSME = Shkruaj /statsme
ST_SAY_RANKSTATS = Shkruaj /rankstats
ST_SAY_ME = Shkruaj /me
ST_SAY_RANK = Shkruaj /rank
ST_SAY_REPORT = Shkruaj /report
ST_SAY_SCORE = Shkruaj /score
ST_SAY_TOP15 = Shkruaj /top15
ST_SAY_MAPTOP = Shkruaj /maptop
ST_SAY_HS = Shkruaj /headshot
ST_SAY_KNIFE = Shkruaj /knife
ST_SAY_GRENADE = Shkruaj /grenade
ST_SAY_STATS = Shkruaj /stats
ST_SPEC_RANK = Spec. Rank Info

Код за потвърждение: Избери целия код

[en]
NAME = Emri
KILL = vrasje
KILLS = vrasjet
DEATHS = Vdekjet
SHOT = shtena
SHOTS = shtenat
HIT = godit
HITS = goditjet
DAMAGE = demtime
DAMAGES = demtimet
HEADSHOT = koke
HEADSHOTS = koke
HS = HS
PERCENTAGE_HS = Perqindja HS
KNIVES = Knives
PERCENTAGE_KV = Perqindja KV
GRENADES = Granata
PERCENTAGE_GD = Perqindja GD
C4_PLANTED = C4 Aktivizuar
C4_DEFUSED = C4 Q'aktivizuar
C4_EXPLODED = C4 Eksploduar
EFF = Eff.
ACC = Acc.

WHOLEBODY = Gjithe trupin
HEAD = Koke
CHEST = Gjoks
STOMACH = Stomak
LEFTARM = Krahun majt
RIGHTARM = Krahun djathte
LEFTLEG = Kemben majt
RIGHTLEG = Kemben djathte

MOST_DAMAGE = Me se shumti demtime
BEST_SCORE = Rezultati me i mire
TOTAL = Totali
ATTACKERS = Sulmuesit
VICTIMS = Viktimat
TERRORIST = TERRORIST
CT = CT

KILLED_WITH = %s ju vrau me %s nga distanca %0.2f metra.
KILLED_DAMAGE = Beri %d %L tek ju me %d %L dhe ka %dhp dhe %dap mbetura.
KILLED_YOU_HITS = Ju bete %d %L tek ai me %d %L.
KILLED_YOU_NOHITS = Ju nuk bete asnje demtime.
KILLED_HIT = %s ju goditi juve:
KILLED_NO_HITS = nuk ka goditje

STATS = Stats
WITH = me
YOUR_RANK = Ranku juaj %d prej %d
PLAYER_RANK_IS = %s's eshte rank %d prej %d

PLAYER_STATS = Stats Lojtarit
PLAYED_TIME = Koha Luajtur
DAYS = dite
HOURS = ore
MINUTES = min
ROLE = Roli
SKILL = Aftesia Level
LAST_ACTIVITY = Aktiviteti Fundit
WEAPON = Arma

TOP_GOOD = Urime, ju hyte tek &x03Top%d&x01!
TOP_BAD = Na vjen keq, ju dolet nga &x03Top%d&x01!
RANK_UP = Urime, ju shkuat tek &x03%d &x01%L!
RANK_DOWN = Na vjen keq, ju u zbritet &x03%d &x01%L posht!
RANK_NOW = Ranku juaj tani eshte &x03%d &x01prej &x03%d&x01.
INFO_RANK = Ju keni &x03%L &x01info rankut tuaj.

ENABLED = aktive
DISABLED = joaktive
RANK = rank
RANKS = rankat

MAP_HEADSHOTS = Ju keni &x03%d &x01(&x03%.1f%s&x01) %L prej &x03%d &x01totalit %L per kete map.
MAP_KNIVES = Ju keni &x03%d &x01(&x03%.1f%s&x01) knife %L prej &x03%d &x01totali %L per kete map.
MAP_GRENADES = Ju keni &x03%d &x01(&x03%.1f%s&x01) grenade %L prej &x03%d &x01totali %L per kete map.

TOP_X = Top %d
MAPTOP_X = TopHarta %d
RANKSTATS = RankStats
STATSME = Stats Mija
KILLED_BY = Ju vrau &x03%s &x01me &x03%s&x01, distanca: &x03%0.2fm&x01 (&x03%dhp&x01, &x03%dap&x01) >>
KILLER_HITS = %L: &x03%d&x01
NO_HITS = &x03nuk ka goditje
NO_DAMAGE = Ju nuk demtuat asnje.
NO_ONE = Nuk ju vrau askush...
YOU_HIT = Ju bete &x03%d &x01%L tek ai me &x03%d&x01 %L >>
TOTAL_HITS = Total goditjeve: &x03%d &x01me &x03%d &x01%L >>
BODY = &x01%L: &x03%d

GAME_SCORE = Rezultati: TERRORIST &x03%d &x01/ &x03%0.2f%s &x01Eff. / &x03%0.2f%s &x01Acc. -- CT &x03%d &x01/ &x03%0.2f%s &x01Eff. / &x03%0.2f%s &x01Acc.
YOUR_RANK_IS = Ranku juaj &x03%d &x01prej &x03%d &x01me &x03%d &x01%L, &x03%d &x01%L, &x03%0.2f%s &x01eff. dhe &x03%.2f%s &x01acc.
REPORT = arma: %s, monucioni: %d/%d, shendeti: %d, mburoja: %d
REPORT_NOAMMO = arma: %s, shendeti: %d, mburoja: %d
SWITCH = Ju keni &x03%L &x01njoftimet tuaja stats.

OPTION_DISABLED = Serveri e ka te &x03ndalur &x01kete opcion.

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от YankoNL » 10 Юни 2020, 19:42

Имам проблем с MOTD.
Екранна снимка (3).png
Екранна снимка (3).png (777.52 KiB) Преглеждано 3682 пъти
Екранна снимка (3).png
Екранна снимка (3).png (777.52 KiB) Преглеждано 3682 пъти
Качил съм файла тук - цък

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от gadinkata » 10 Юни 2020, 20:57

Линкът към файла трябва да представлява примерно domain.bg/server.css линка който си дал,неми отваря директно файла и това какво има в него,следователно,ако си задал този линк,"сървъра" плъгина неможе да го разчете

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от YankoNL » 10 Юни 2020, 21:46

gadinkata написа: 10 Юни 2020, 20:57 Линкът към файла трябва да представлява примерно domain.bg/server.css линка който си дал,неми отваря директно файла и това какво има в него,следователно,ако си задал този линк,"сървъра" плъгина неможе да го разчете
Направих го по друг начин, обаче нещо не е разположено правилно :(

Код за потвърждение: Избери целия код

#define STATSX_MOTD_STYLE "<meta charset=UTF-8><style>{border:1px solid #8b4c00}body{background:#182028;font-family:Arial}th{background:#232C36;color:#95B9DC;text-align:center}td{border-center:0px #BFBDBD solid;text-align:center}table{color:#8BA3BC;font-size:15px;border:1px solid #4E5E6F;border-collapse:collapse}progress{height:10x;width:70%;float:left}#clr{color:#95B9DC;text-align:center}#q{width:100%;height:100%}#d{width:46%height:70%;float:left;margin:2% 2%;table-layout:fixed}#b{background:#1B242C}#c{width:35%;height:55%;float:left;margin: 0 0 1% 10%;table-layout:fixed}#f{font-size:50px;color:#95B9DC}#r{width:100%;height:35%;border-top-style:none;table-layout:fixed}#v{width:100%;height:40px;border-bottom-style:none;table-layout:fixed}</style>"
И стана така:
Екранна снимка (4).png
Екранна снимка (4).png (808.27 KiB) Преглеждано 3656 пъти
Екранна снимка (4).png
Екранна снимка (4).png (808.27 KiB) Преглеждано 3656 пъти

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

StatsX New [Нова StatsX система]

Мнение от Tornado_SW » 10 Юни 2020, 23:18

Просто качи дизайн файла на който и да е хостинг линк и направи #define STATSX_MOTD_STYLE да води до същия линк.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Неодобрени/стари плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта