Заявка за Connect Sound плъгин
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Connect Sound плъгин
Здравейте,
търся connect sound плъгин при влизане в сървъра с 4 .mp3 файла. Ако може да не върви всеки път един и същ, а да се разбъркват и 4-те.
Благодаря предварително!
търся connect sound плъгин при влизане в сървъра с 4 .mp3 файла. Ако може да не върви всеки път един и същ, а да се разбъркват и 4-те.
Благодаря предварително!
-
rago12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 63
- Регистриран на: 10 Апр 2017, 15:23
- Получена благодарност: 34 пъти
Заявка за Connect Sound плъгин
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new const sounds[][] =
{
"sound1.wav",
"sound2.wav",
"sound3.wav",
"sound4.wav"
}
public client_putinserver(id)
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", sounds[random(sizeof(sounds))]);
public plugin_precache(){
for(new i = 0; i < sizeof(sounds); i++)
precache_sound(sounds[i]);
}
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Connect Sound плъгин
Има проблем... Звукът тръгва, при всеки влязал играч и го чува всеки. Трябва да се чува само от конкретния играч, който влиза в сървъра, а не от всеки.
Идеята ми беше, докато чакаш да влезеш в сървъра, тоест докато зарежда да се чуват звуците, а не след като влезеш в сървъра. Тези звуци се чуват след като влезеш в сървъра..
Идеята ми беше, докато чакаш да влезеш в сървъра, тоест докато зарежда да се чуват звуците, а не след като влезеш в сървъра. Тези звуци се чуват след като влезеш в сървъра..
-
rago12
Извън линия - Потребител
- Мнения: 63
- Регистриран на: 10 Апр 2017, 15:23
- Получена благодарност: 34 пъти
Заявка за Connect Sound плъгин
Споменавайте ги тия работи
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new const sounds[][] =
{
"sound1.wav",
"sound2.wav",
"sound3.wav",
"sound4.wav"
}
public client_connect(id)
client_cmd(id, "spk ^"%s^"", sounds[random(sizeof(sounds))]);
public plugin_precache(){
for(new i = 0; i < sizeof(sounds); i++)
precache_sound(sounds[i]);
}
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 157 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Connect Sound плъгин
Възможно ли е първия вариант на плъгина , но когато някой влезе в сървъра само той да чува мелодиите. И ако е възможно да работи примерно с 10 различни мелодии , като да не е задължително да се ползват и десетте. Примерно , ако попълня 3 само да се чуват три, ако попълня 7 да се чуват седем и т.н. ???
Плъгина работи и със "mp3" и със "wav" нали ???
В папка sound ли трябва да кача мелодиите ?
Пробвах ги току що и двата , но при мен не работят...
Плъгина работи и със "mp3" и със "wav" нали ???
В папка sound ли трябва да кача мелодиите ?
Пробвах ги току що и двата , но при мен не работят...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
gadinkata
Извън линия - Потребител
- Мнения: 259
- Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
- Местоположение: Враца
- Се отблагодари: 25 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Connect Sound плъгин
При влизане в сървъра,след избиране на отбора 5 секунди
При свръзване със сървъра
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "mp3connect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "gadinkata"
new g_szConnectSounds[][] = {
"roundtenseccount.mp3",
"startaction_01.mp3",
"startaction_02.mp3",
"startaction_03.mp3"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_szConnectSounds);i++){
precache_generic(g_szConnectSounds[i])
}
}
public client_putinserver(id)
{
set_task( 5.0, "Vsound", id )
}
public Vsound(id)
{
new iRand = random_num(0, sizeof(g_szConnectSounds))
client_cmd(id, "mp3 play ^"sound/%s^"", g_szConnectSounds[iRand])
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "mp3connect"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "gadinkata"
new g_szConnectSounds[][] = {
"roundtenseccount.mp3",
"startaction_01.mp3",
"startaction_02.mp3",
"startaction_03.mp3"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof(g_szConnectSounds);i++){
precache_generic(g_szConnectSounds[i])
}
}
public client_connect(id)
{
new iRand = random_num(0, sizeof(g_szConnectSounds))
client_cmd(id, "mp3 play ^"sound/%s^"", g_szConnectSounds[iRand])
}
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за Connect Sound плъгин
В последния код, сменяш:
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_connect(id)
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_putinserver(id)
Работи с .wav самоПлъгина работи и със "mp3" и със "wav" нали ???
За .mp3 сменяш
Код за потвърждение: Избери целия код
client_cmd(id, "spk ^"%s^"", sounds[random(sizeof(sounds))]);
Код за потвърждение: Избери целия код
client_cmd(id, "mp3 play ^"sound/%s^"", sounds[random(sizeof(sounds))]);
Иначе може да се локва, благодаря за помощта!
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 7 Отговори
- 2726 Преглеждания
-
Последно мнение от Fatall
-
- 2 Отговори
- 452 Преглеждания
-
Последно мнение от Stilex
-
- 4 Отговори
- 1870 Преглеждания
-
Последно мнение от SILENT HILL`
-
- 1 Отговори
- 1229 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 1 Отговори
- 271 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
-
- 2 Отговори
- 1110 Преглеждания
-
Последно мнение от Radeon
-
- 4 Отговори
- 1940 Преглеждания
-
Последно мнение от gadinkata
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта