Проблем с плъгина GameMenu

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
LUMIS43
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 44
Регистриран на: 16 Ное 2016, 14:41

Re: Проблем с плъгина GameMenu

Мнение от LUMIS43 » 16 Яну 2017, 23:41

След оправения проблем с компилирането, отново не работи както трябва. Не тегли новото меню. Нали .tga файла се слага в resource, .txt файла се слага в configs и плъгина се пуска. Да не би да изтървам нещо в стъпките...

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Проблем с плъгина GameMenu

Мнение от OciXCrom » 17 Яну 2017, 14:58

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Game Menu"
#define VERSION "1.2.1"
#define AUTHOR "-=eXclass=-"

#define GAMEMENU_FILE "resource/GameMenu.res"
#define MAX_SIZE 1012

new g_Text[MAX_SIZE]
new GameMenu[34]

new keysmenu = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_clcmd("say /setmenu", "cmd_setmenu")
    register_clcmd("say_team /setmenu", "cmd_setmenu")
    register_clcmd("say setmenu", "cmd_setmenu")
    register_clcmd("say_team setmenu", "cmd_setmenu")
    register_menu("Menu", keysmenu, "Submenu")

    set_task(0.1, "Read_GameMenu")
}

public Read_GameMenu()
{
    new i_File, s_File[128], Len, i
    
    get_configsdir(s_File, charsmax(s_File))
    
    format(s_File, charsmax(s_File), "%s/gamemenu.txt", s_File)
    
    i_File = fopen(s_File, "r")
    
    fgets(i_File, g_Text, MAX_SIZE)
    
    fclose(i_File)

    md5_file(s_File, GameMenu)
    Len = strlen(GameMenu)
    for (i = 4; i < Len-1; i++) GameMenu[i] = 0
}

public cmd_setmenu(id)
{
    // Указываем путь к файлу resource/GameMenu.res
    cmdExecute(id, "motdfile %s", GAMEMENU_FILE)
    
    // Записываем в файл содержимое g_Text
    cmdExecute(id, "motd_write %s", g_Text)
    
    // Возвращаем значение команды по умолчанию
    cmdExecute(id, "motdfile motd.txt") 

    ColorChat( id, GREEN, "^4[GameMenu] ^3 Vasheto menu beshe^4 promeneno^3. Blagodarim vi!^4 :)", id)
    ColorChat( id, GREEN, "^4[GameMenu] ^3 Your menu was^4 changed^3. Thank you!^4 :)", id)
}

public plugin_precache()
{
    precache_generic("resource/GameMenu.tga");
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_putinserver(id)
{
   set_task(2.0, "Menu", id)
}

public Menu(id)
{
    static menu[500], len
    len = 0

        if(is_user_connected(id))
    {
        len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r[GameMenu] \yIskate li da dobavite nashite syrvyri vyv vasheto Game Menu?^n\r[GameMenu] \yDo you want to add our servers in your Game menu?^n^n")
        
        len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r1. \wDA! / Yes!^n")

        len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r2. \dNE! / No!^n^n")
        
        show_menu(id, keysmenu, menu, -1, "Menu")
            }

}

public Submenu(id, key)
{
            switch(key)
        {
                case 0:
        {
                    cmdExecute(id, "say /setmenu")
        }
                case 1:
        {
                    ///
        }
    }
} 

cmdExecute(id, const szText[], any:...)
{
    #pragma unused szText
    
    if(id == 0 || is_user_connected(id))
    {        
        new szMessage[256]
        format_args(szMessage, charsmax(szMessage), 1)
        message_begin(id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id)
        write_byte(strlen(szMessage) + 2)
        write_byte(10)
        write_string(szMessage)
        message_end()
    }
}  

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 20 госта