2x Death Sprite плъгина от transperant на солиден цвят

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.

Модератор: Extreme

Аватар
m0ney
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 285
Регистриран на: 13 Апр 2020, 11:36
Се отблагодари: 83 пъти
Получена благодарност: 39 пъти
Обратна връзка:

2x Death Sprite плъгина от transperant на солиден цвят

Мнение от m0ney » 21 Мар 2021, 00:48

Здравейте, тук в този плъгин - http://generationcs.xyz/posts/pluginsys ... rites.html (работи mediafire линка) вжидам, че може спрайта от убийствата да е солиден цвят, в момента във сегашния плъгин който ползваме той е transperant - https://i.imgur.com/kfKAVxK.jpeg . как трябва да бъде оригиналния - https://i.imgur.com/mNdOO9x.png ?

Как може да се направи солиден цвят за 2 плъгина който ползваме?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Death Sprite"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"

#define write_coord_f(%1) engfunc(EngFunc_WriteCoord,%1)

new const szSprite[] = "sprites/trevichkadeathv2.spr"

new pSprite;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public plugin_precache(){
	pSprite = precache_model(szSprite)
}

public DeathMsg()
{   
	new vid = read_data(2)
	new kid = read_data(1)
	
	if(!is_user_connected(vid) || vid == kid || !is_user_connected(kid))	 return ;
	
	new Float:fOrigin[3];
	pev(vid,pev_origin,fOrigin);
	
	fOrigin[2] += 35.0;
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY )
	write_byte(TE_SPRITE)
	write_coord_f(fOrigin[0])
	write_coord_f(fOrigin[1])
	write_coord_f(fOrigin[2])
	write_short(pSprite) 
	write_byte(10) 
	write_byte(255)
	message_end()
	
}

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "CS Revo: HeadShot Maconhas"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Wilian M."

new xPrecSpr[2]

static xResources[][] =
{
	"sprites/hs_maconha/p1.spr",
	"sprites/hs_maconha/g2.spr"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "xDeathMsg", "a")
}

public plugin_precache()
{
	for(new i = 0; i < sizeof(xResources); i++)
	{
		xPrecSpr[i] = precache_model(xResources[i])
	}
}

public xDeathMsg()
{
	new xHs = read_data(3)

	if(xHs)
	{
		new xVictim = read_data(2)

		static Float:originF[3], i
		pev(xVictim, pev_origin, originF)

		for(i = 0; i < sizeof(xResources); i++)
			xEffectDrugs(originF, 27, 50, 50, 1, 30, 50, xPrecSpr[i])
	}
}

stock xEffectDrugs(Float:originF[3], head, sprites, life, scale, velo, decals, spriteshow)
{	
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
	write_byte(TE_SPRITETRAIL)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // X
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // Y
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+head) // Z
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]) // X
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]) // Y
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+head) // Z
	write_short(spriteshow)
	write_byte(sprites) // quantas sprites vai sair...
	write_byte(life) // life
	write_byte(scale) // scale
	write_byte(velo) // velo
	write_byte(decals) // decals
	message_end()
}
Изображение
Изображение

Аватар
m0ney
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 285
Регистриран на: 13 Апр 2020, 11:36
Се отблагодари: 83 пъти
Получена благодарност: 39 пъти
Обратна връзка:

2x Death Sprite плъгина от transperant на солиден цвят

Мнение от m0ney » 22 Мар 2021, 00:58

Махнахме първия спрайт и останахме само с 2рия с който сме доволни. Може да се лок.
Изображение
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта