HUD-инфо ако има противник на мерника

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

HUD-инфо ако има противник на мерника

Мнение от iv69 » 25 Апр 2021, 13:59

Може ли да се добави още една "функция" към плъгина на WaLkZ , сега ми показва ако имаш убийство 3-хиксчета, както и колко наНесен Bullet Damage имаш. Ако има как - когато попадне противников играч на мерника, да "светват" например пак три хиксчета 1-2 см над мерника - но сега червени?!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}

public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}

	if (get_entvar(iVictim, var_health) <= 0)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.44, 2, 0.1, 1.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "xxx", flDamage)

		return
	}
	set_hudmessage(0, 255, 255, -1.0, 0.56, 2, 0.1, 1.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
}

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта