Заявка за плъгин LAST-MAN

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от YankoNL » 24 Юни 2021, 20:57

Надявам се това да ви върши работа. Нямам възможност да го тествам в момента.
Ще се радвам да го пробвате и да ми кажете как е.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_SHORT
#include <cromchat>

new const sound_lastAlive[] = "sound_path/last.wav"		// Какво да чува последния жив
new const sound_lastCT[] = "sound_path/lastCT.wav"		// Какво да чуват всички CT
new const sound_lastTR[] = "sound_path/lastTR.wav"		// Какво да чуват всички TR
new const sound_duel[] = "sound_path/1v1.wav"			// Какво да се чува при 1 в 1


#define CHAT_MESSAGES 3
new chat_messages[CHAT_MESSAGES][] =
{
	"!t%s !nis the last one standing!",
	"!t%s!n's teammates were killed. Good Luck!",
	"!t%s !now you are alone."
}


public plugin_init()
{
	register_plugin("Last Man Standing", "1.0", "YankoNL")
	register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")
	CC_SetPrefix("!g[LastOne]")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(sound_lastAlive)
	precache_sound(sound_lastCT)
	precache_sound(sound_lastTR)
	precache_sound(sound_duel)
}

new announcer = 0

public roundend_msg(id) announcer = 0

public death_msg(id)
{
	new counterCT[32], counterTR[32], playerCT, playerTR, lastAlive
	
	get_players(counterCT, playerCT, "ae", "CT")   
	get_players(counterTR, playerTR, "ae", "TERRORIST")   

	if (playerCT == 1 && playerTR == 1)
	{
		new nameCT[32], nameTR[32]
		
		get_user_name(counterCT[0], nameCT, 32)
		get_user_name(counterTR[0], nameTR, 32)

		CC_SendMessage(0, "!t%s !nvs. !t%s", nameCT, nameTR)
		client_cmd(0, "spk %s", sound_duel)
		
	}
	
	else
	{
		if (playerCT == 1 && playerTR > 1 && announcer == 0)
		{
			lastAlive = counterCT[0]
			client_cmd(lastAlive, "spk %s", sound_lastCT)
		}
		
		else if (playerTR == 1 && playerCT > 1 && announcer == 0)
		{
			lastAlive = counterTR[0]
			client_cmd(lastAlive, "spk %s", sound_lastTR)
		}

		else
		{
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		
		announcer = lastAlive
		
		new name[32]   
		get_user_name(lastAlive, name, 32)
		
		CC_SendMessage(0, "%s", chat_messages[random_num(0, CHAT_MESSAGES - 1)], name)
		client_cmd(lastAlive,"spk %s", sound_lastAlive)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 771
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от Siska » 26 Юни 2021, 00:55

Мисля, че има проблем някакъв, но пробвах засега само с ботове.
Засичат се звуците един върху друг и това също :
Изображение
Иначе добра идея ти е дошла...
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
YankoNL
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 163
Регистриран на: 06 Апр 2017, 09:07
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 22 пъти
Получена благодарност: 9 пъти

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от YankoNL » 28 Юни 2021, 22:35

Извинявам се, не съм много на ти с amxx :confused:
Махнах един от звуците. Утре на свеж ум ще погледна дали можем да го добавим някакси.

Пробвайте и ми кажете как е.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new announcer = 0

new const sound_lastCT[] = "sound_path/lastCT.wav"		// Какво да чуват всички CT
new const sound_lastTR[] = "sound_path/lastTR.wav"		// Какво да чуват всички TR
new const sound_duel[] = "sound_path/1v1.wav"			// Какво да се чува при 1 в 1


#define CHAT_MESSAGES 3
new chat_messages[CHAT_MESSAGES][] =
{
	"!t%s !nis the last one standing!",
	"!t%s!n's teammates were killed. Good Luck!",
	"!t%s !now you are alone."
}


public plugin_init()
{
	register_plugin("Last Man Standing", "1.0", "YankoNL")
	register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(sound_lastCT)
	precache_sound(sound_lastTR)
	precache_sound(sound_duel)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public roundend_msg(id)
{
	announcer = 0
}

public death_msg(id)
{
	new counterCT[32], counterTR[32], playerCT, playerTR, lastAlive
	
	get_players(counterCT, playerCT, "ae", "CT")   
	get_players(counterTR, playerTR, "ae", "TERRORIST")   

	if (playerCT == 1 && playerTR == 1)
	{
		new nameCT[32], nameTR[32]
		
		get_user_name(counterCT[0], nameCT, 32)
		get_user_name(counterTR[0], nameTR, 32)

		ColorChat(0, "!t%s !nvs. !t%s", nameCT, nameTR)
		client_cmd(0, "spk %s", sound_duel)
		
	}
	
	else
	{
		if (playerCT == 1 && playerTR > 1 && announcer == 0)
		{
			lastAlive = counterCT[0]
			client_cmd(lastAlive, "spk %s", sound_lastCT)
		}
		
		else if (playerTR == 1 && playerCT > 1 && announcer == 0)
		{
			lastAlive = counterTR[0]
			client_cmd(lastAlive, "spk %s", sound_lastTR)
		}

		else
		{
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		
		announcer = lastAlive
		
		new name[32]   
		get_user_name(lastAlive, name, 32)
		
		ColorChat(0, "%s", chat_messages[random_num(0, CHAT_MESSAGES - 1)], name)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

stock ColorChat(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[ 191 ]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	
	replace_all(msg, 190, "!n", "^1")	// Normal Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3")	// Team Color
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")	// Green Color
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
				write_byte(players[i])
				write_string(msg)
				message_end()
			}
		}
	}
}

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 771
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от Siska » 29 Юни 2021, 08:27

Пак не става... Изглежда бърка кой е жив и кой не е. Когато бях от терористите имаше саунд, но когато бях от ченгетата нищо не се случи.
Забелязах също , че при слей на всички едновременно обявява 1 на 1. Мисля, че трябва още да се коригира.
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от hackera457 » 29 Юни 2021, 08:33

Siska написа: 29 Юни 2021, 08:27 Пак не става... Изглежда бърка кой е жив и кой не е. Когато бях от терористите имаше саунд, но когато бях от ченгетата нищо не се случи.
Забелязах също , че при слей на всички едновременно обявява 1 на 1. Мисля, че трябва още да се коригира.
Защото никъде не с проверява играча дали е жив или не, довечера като се прибера от работа ще ти го направя плъгина
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от mi0 » 29 Юни 2021, 18:52

Ето ви какво направих аз - не съм се опитвал да го компилирам, най-вероятно няма да работи, но идеята я има, някой да го довърши.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cromchat>

enum LastSounds {
	Sound_T,
	Sound_CT,
	Sound_Duel
}

new const last_sound[LastSounds][] {
 	"sound_path/lastCT.wav",
 	"sound_path/lastTR.wav",
	"sound_path/1v1.wav",
}


new chat_messages[CHAT_MESSAGES][] = {
	"!t%n !nis the last one standing!",
	"!t%n!n's teammates were killed. Good Luck!",
	"!t%n !now you are alone."
}

new chat_duel_messages[][] = {
	"!t%n !nvs !t%n"
}


public plugin_init()
{
	register_plugin("Last Man Standing", "1.0", "YankoNL")
	register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")
	
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(sound_lastCT)
	precache_sound(sound_lastTR)
	precache_sound(sound_duel)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public death_msg(id) {
	new CTCount = get_playersnum_ex(GetPLayers_ExcludeDead | GetPlayers_MAtchTeam, "CT")
	new TCount = get_playersnum_ex(GetPLayers_ExcludeDead | GetPlayers_MAtchTeam, "TERRORIST")


	new playersTeam;
	if (CTCount == 1 && TCount == 1) {
		new players[MAX_PLAYERS], playersnum_unused;
		get_players_ex(players, playersnum_unused, GetPlayers_ExcludeDead)
		CC_SendMessage(0, chat_duel_messages[random(sizeof(chat_duel_messages))], players[0], players[1])
		client_cmd(0, "spk %s", last_sound[Sound_Duel])
		return
	}
	else if (CTCount == 1) {
		playersTeam = 0;
	}
	else if (TCound == 1) {
		playersTeam = 1;
	}
	else {
		return
	}

	new const playersTeams[][] = {
		"TERRORIST",
		"CT"
	}

	new players[MAX_PLAYERS], playersnum_unused;
	get_players_ex(players, playersnum_unused, GetPlayers_ExcludeDead | GetPlayers_MatchTeam, playersTeams[playersTeam])
	CC_SendMessage(0, chat_messages[random(sizeof(chat_messages))], players[0])
	client_cmd(lastAlive, "spk %s", last_sound[LastSounds:playersTeam])
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от hackera457 » 29 Юни 2021, 23:13

Само си смени пътя на звуците, работи когато в сървъра има повече от 4 човека
Изображение

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_SHORT
#include <cromchat>

new const g_szSoundCT[] = "sound_path/lastCT.wav"
new const g_szSoundT[] = "sound_path/lastTR.wav"
new const g_szSoundDuel[] = "sound_path/1v1.wav"

public plugin_init()
{
	register_plugin("Last Man", "1.0", "hackera457@ AMXX-BG.Info")
	register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")
	CC_SetPrefix("!g[LastOne]")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound(g_szSoundCT)
	precache_sound(g_szSoundT)
	precache_sound(g_szSoundDuel)
}

public death_msg()
{
	new szTName[32], szCTName[32], iTPlayers[32], iCTPlayers[32], iT,iCT
	
	if(get_playersnum() > 4)
	{
		get_players(iTPlayers, iT, "ae","TERRORIST")
		get_players(iCTPlayers,iCT,"ae","CT")
		
		get_user_name(iTPlayers[0], szTName, charsmax(szTName))
		get_user_name(iCTPlayers[0], szCTName,charsmax(szCTName))
		
		if(iT == 1 && iCT == 1)
		{
			CC_SendMessage(0, "!t%s !nvs. !t%s", szTName, szCTName)
			client_cmd(0, "spk ^"%s^" ", g_szSoundDuel)
			return
		}
		else
		{
			if(iT == 1)
			{
				CC_SendMessage(0, "!t%s!n's teammates were killed. Good Luck!", szTName)
				CC_SendMessage(iTPlayers[0],"!tNow you are alone.")
				client_cmd(0, "spk ^"%s^" ",g_szSoundT)
				return
				
			}
			else if(iCT == 1)
			{
				CC_SendMessage(0, "!t%s!n's teammates were killed. Good Luck!", szCTName)				
				CC_SendMessage(iCTPlayers[0],"!tNow you are alone.")

				client_cmd(0, "spk ^"%s^" ",g_szSoundCT)
				return
			}
			else
			{
				return
			}
		}
		
	}
}


Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Huehue
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 352
Регистриран на: 16 Яну 2017, 23:42
Местоположение: София
Се отблагодари: 7 пъти
Получена благодарност: 171 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от Huehue » 01 Юли 2021, 00:49

Code shared by mi0, Edited by Huehue.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define CC_COLORS_TYPE CC_COLORS_SHORT
#include <cromchat>

enum _:LastSounds {
	Sound_T = 0,
	Sound_CT,
	Sound_Duel
}

new const last_sound[LastSounds][] = {
 	"sound_path/lastTR.wav",
 	"sound_path/lastCT.wav",
	"sound_path/1v1.wav"
}


new chat_messages[][] = {
	"!t%n !nis the last one standing!",
	"!t%n!n's teammates were killed. Good Luck!",
	"!t%n !nnow you are alone."
}

new chat_duel_messages[][] = {
	"!t%n !nvs !t%n"
}

new g_Announced[MAX_PLAYERS + 1] = {false, ...}
new g_pCvarMinPlayers

public plugin_init()
{
	register_plugin("Last Man Standing", "1.0", "YankoNL")

	register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")
	register_logevent("OnRoundStart", 2, "1=Round_Start")

	g_pCvarMinPlayers = register_cvar("lms_min_players", "4")
}

public plugin_precache()
{
	for (new i = 0; i < sizeof last_sound; i++)
	{
		precache_sound(last_sound[i])
	}
}

public OnRoundStart()
{
	arrayset(g_Announced, false, sizeof (g_Announced))
}

public death_msg(id)
{
	if (get_playersnum() < get_pcvar_num(g_pCvarMinPlayers))
		return

	new CTCount = get_playersnum_ex(GetPlayers_ExcludeDead | GetPlayers_MatchTeam, "CT")
	new TCount = get_playersnum_ex(GetPlayers_ExcludeDead | GetPlayers_MatchTeam, "TERRORIST")

	new playersTeam

	if (CTCount == 1 && TCount == 1)
	{
		new players[MAX_PLAYERS], playersnum_unused;
		get_players_ex(players, playersnum_unused, GetPlayers_ExcludeDead)
		CC_SendMessage(0, chat_duel_messages[random(sizeof(chat_duel_messages))], players[0], players[1])
		client_cmd(0, "spk %s", last_sound[Sound_Duel])
		return
	}
	else if (CTCount == 1) {
		playersTeam = 1;
	}
	else if (TCount == 1) {
		playersTeam = 0;
	}
	else {
		return
	}

	new const playersTeams[][] = {
		"TERRORIST",
		"CT"
	}

	new players[MAX_PLAYERS], playersnum_unused;
	get_players_ex(players, playersnum_unused, GetPlayers_ExcludeDead | GetPlayers_MatchTeam, playersTeams[playersTeam])

	if (!g_Announced[players[0]])
	{
		CC_SendMessage(0, chat_messages[random(sizeof(chat_messages))], players[0])
		client_cmd(players[0], "spk %s", last_sound[_:LastSounds:playersTeam])
		g_Announced[players[0]] = true
	}
}
LOYAL TO THE OATH OF OMERTА̀

Зад монитора мъжкари, това не го разбирам..
На живо сте мишкари, това го гарантирам!
Седиш на 30 метра от мен като препариран!
Ако има нещо брат, номерът ми е блокиран..

My GitHub Profile
GitHub

My AMXX Includes Collection
AMXX Include Libraries

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Value: 4179€
  • Games owned: 1855
  • Games played: 754 (40%)
  • Hours on record: 4,994.9h

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от TryAgain » 01 Юли 2021, 01:09

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от illusion на 01 Юли 2021, 21:30, променено общо 1 път.
Причина: Излишно мнение

Аватар
Siska
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 771
Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
Местоположение: Bedrock
Се отблагодари: 157 пъти
Получена благодарност: 48 пъти
Обратна връзка:

Заявка за плъгин LAST-MAN

Мнение от Siska » 07 Юли 2021, 08:14

Искам да попитам нещо за чат съобщенията. Имам цветни чат съобщения , но има ли някаква възможност , когато в чата изпише името на някой от ченгетата то да е в синьо , а когато изпише името на терорист то да е в червено ?
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
Изображение
WWW.CSMEGAGAMING.COM Изображение Изображение Skype : Sisi-1_1

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта