VIP Bullet Damage

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
stanchew.k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 30 Юли 2021, 14:05
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

VIP Bullet Damage

Мнение от stanchew.k » 09 Авг 2021, 16:37

Здравейте някой можели да ми направи плъгин Bullet Damage
с който да се дава с флаг "i"
Запомни една приказка от мен!
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

VIP Bullet Damage

Мнение от impossible » 09 Авг 2021, 16:54


Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

VIP Bullet Damage

Мнение от Lethality » 09 Авг 2021, 20:21

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#pragma semicolon 1

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#define BULLET_ACCESS ADMIN_CHAT

new const Float:g_flBulletCoords[ ][ ] = { 
	
	{ 0.50, 0.41 }, 
	{ 0.54, 0.43 },
	{ 0.56, 0.49 }, 
	{ 0.54, 0.55 },
	{ 0.50, 0.57 }, 
	{ 0.46, 0.55 },
	{ 0.44, 0.49 },
	{ 0.46, 0.43 }
    
};

new g_iHudCoords[ MAX_PLAYERS + 1 ];

new bool:g_bHasPlayerFlag[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init( ) {
	
    register_plugin( "Bullet Damage[ReAPI]", "0.2b", "ConnorMcLeod @ Menkisa Edit" );
    RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", .post = true );
}

public client_authorized( pPlayer ){
    g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = bool:( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS );
}

public OnPlayerTakeDamagePost( const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType ) {
	
	if( is_user_connected( iAttacker ) && g_bHasPlayerFlag[ iAttacker ] && get_member( iVictim, m_iTeam ) != get_member( iAttacker, m_iTeam ) ) {
		
		static iHudPosition;
		g_iHudCoords[ iAttacker ] = ++iHudPosition;
		
		if ( get_entvar( iVictim, var_health ) <= 0 )
		{
			set_dhudmessage( 255, 0, 0, -1.0, -1.0, 2, 0.1, 2.0, 0.1, 0.1 );
			show_dhudmessage( iVictim, "KILLED!" );

			set_dhudmessage( random_num( 1, 255 ), random_num( 1, 255 ), random_num( 1, 255 ), -1.0, 0.43, 2, 0.1, 2.0, 0.02, 0.02 );
			show_dhudmessage( iAttacker, "KILL!" );

			return;
		}
	
		if( iHudPosition == sizeof( g_flBulletCoords ) ) {
			iHudPosition = g_iHudCoords[ iAttacker ] = 0;
		}
      
		set_dhudmessage( random_num( 1, 255 ), random_num( 1,255 ), random_num( 1, 255 ), g_flBulletCoords[ iHudPosition ][ 0 ], g_flBulletCoords[ iHudPosition ][ 1 ], _, _, 1.0 );
		show_dhudmessage( iAttacker, "%d", floatround( flDamage, floatround_floor ) );
	}
}
Можеш да промениш флага на 10 ред
#define BULLET_ACCESS ADMIN_CHAT

ADMIN_CHAT = i с флаг i както ти трябва.
Последно промяна от Lethality на 09 Авг 2021, 22:43, променено общо 2 пъти.

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

VIP Bullet Damage

Мнение от zolfeca » 09 Авг 2021, 20:27

И ако правата не са се заредили при client_putinserver ? За такъв кратък плъгин проверката можеше да е при OnPlayerTakeDamagePost.

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

VIP Bullet Damage

Мнение от Lethality » 09 Авг 2021, 20:38

Лично аз, не смятам, че може да възникне проблем по този начин. Но и не съм опитен скриптър. Ако го смятате за наложително, преместете проверката в OnPlayerTakeDamagePost.

Аватар
zolfeca
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 417
Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
Се отблагодари: 24 пъти
Получена благодарност: 92 пъти

VIP Bullet Damage

Мнение от zolfeca » 09 Авг 2021, 20:46

То изобщо не е до сметките. В такъв случай по-добре е да правиш проверката при client_authorized, когато зарежда steam id-то на играча.

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

VIP Bullet Damage

Мнение от Lethality » 09 Авг 2021, 20:54

Едитнах си поста. Надявам се по този начин проверката да работи и при клиенти с fake STEAM ID, като например VALVE_ID_LAN или STEAM_ID_LAN.

Поздрави

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

VIP Bullet Damage

Мнение от mi0 » 09 Авг 2021, 22:30

Код за потвърждение: Избери целия код

public client_authorized( pPlayer ){
    g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = ( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS ) ? true : false;
}
->

Код за потвърждение: Избери целия код

public client_authorized( pPlayer ){
    g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = bool:( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS );
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

VIP Bullet Damage

Мнение от Lethality » 09 Авг 2021, 22:44

Благодаря, mi0! Едитнах поста. Дано го ползват повече хора.

Аватар
stanchew.k
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 25
Регистриран на: 30 Юли 2021, 14:05
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 1 път

VIP Bullet Damage

Мнение от stanchew.k » 10 Авг 2021, 13:51

лок
Запомни една приказка от мен!
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 41 госта