VIP Bullet Damage
-
stanchew.k
Извън линия - Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30 Юли 2021, 14:05
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
VIP Bullet Damage
Здравейте някой можели да ми направи плъгин Bullet Damage
с който да се дава с флаг "i"
с който да се дава с флаг "i"
Запомни една приказка от мен!
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
VIP Bullet Damage
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#pragma semicolon 1
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#include <dhudmessage>
#endif
#define BULLET_ACCESS ADMIN_CHAT
new const Float:g_flBulletCoords[ ][ ] = {
{ 0.50, 0.41 },
{ 0.54, 0.43 },
{ 0.56, 0.49 },
{ 0.54, 0.55 },
{ 0.50, 0.57 },
{ 0.46, 0.55 },
{ 0.44, 0.49 },
{ 0.46, 0.43 }
};
new g_iHudCoords[ MAX_PLAYERS + 1 ];
new bool:g_bHasPlayerFlag[ MAX_PLAYERS + 1 ];
public plugin_init( ) {
register_plugin( "Bullet Damage[ReAPI]", "0.2b", "ConnorMcLeod @ Menkisa Edit" );
RegisterHookChain( RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", .post = true );
}
public client_authorized( pPlayer ){
g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = bool:( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS );
}
public OnPlayerTakeDamagePost( const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType ) {
if( is_user_connected( iAttacker ) && g_bHasPlayerFlag[ iAttacker ] && get_member( iVictim, m_iTeam ) != get_member( iAttacker, m_iTeam ) ) {
static iHudPosition;
g_iHudCoords[ iAttacker ] = ++iHudPosition;
if ( get_entvar( iVictim, var_health ) <= 0 )
{
set_dhudmessage( 255, 0, 0, -1.0, -1.0, 2, 0.1, 2.0, 0.1, 0.1 );
show_dhudmessage( iVictim, "KILLED!" );
set_dhudmessage( random_num( 1, 255 ), random_num( 1, 255 ), random_num( 1, 255 ), -1.0, 0.43, 2, 0.1, 2.0, 0.02, 0.02 );
show_dhudmessage( iAttacker, "KILL!" );
return;
}
if( iHudPosition == sizeof( g_flBulletCoords ) ) {
iHudPosition = g_iHudCoords[ iAttacker ] = 0;
}
set_dhudmessage( random_num( 1, 255 ), random_num( 1,255 ), random_num( 1, 255 ), g_flBulletCoords[ iHudPosition ][ 0 ], g_flBulletCoords[ iHudPosition ][ 1 ], _, _, 1.0 );
show_dhudmessage( iAttacker, "%d", floatround( flDamage, floatround_floor ) );
}
}
#define BULLET_ACCESS ADMIN_CHAT
ADMIN_CHAT = i с флаг i както ти трябва.
Последно промяна от Lethality на 09 Авг 2021, 22:43, променено общо 2 пъти.
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
VIP Bullet Damage
И ако правата не са се заредили при client_putinserver ? За такъв кратък плъгин проверката можеше да е при OnPlayerTakeDamagePost.
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
VIP Bullet Damage
Лично аз, не смятам, че може да възникне проблем по този начин. Но и не съм опитен скриптър. Ако го смятате за наложително, преместете проверката в OnPlayerTakeDamagePost.
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
VIP Bullet Damage
То изобщо не е до сметките. В такъв случай по-добре е да правиш проверката при client_authorized, когато зарежда steam id-то на играча.
-
Lethality
Извън линия - VHE Mapper
- Мнения: 211
- Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
- Местоположение: Германия
- Се отблагодари: 34 пъти
- Получена благодарност: 50 пъти
- Обратна връзка:
VIP Bullet Damage
Едитнах си поста. Надявам се по този начин проверката да работи и при клиенти с fake STEAM ID, като например VALVE_ID_LAN или STEAM_ID_LAN.
Поздрави
Поздрави
-
mi0
Извън линия - AMXX Скриптър
- Мнения: 534
- Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
- Се отблагодари: 97 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
- Обратна връзка:
VIP Bullet Damage
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_authorized( pPlayer ){
g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = ( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS ) ? true : false;
}
Код за потвърждение: Избери целия код
public client_authorized( pPlayer ){
g_bHasPlayerFlag[ pPlayer ] = bool:( get_user_flags( pPlayer ) & BULLET_ACCESS );
}
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
Catch Mod - 87.121.112.232:27021
-
stanchew.k
Извън линия - Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30 Юли 2021, 14:05
- Се отблагодари: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
VIP Bullet Damage
лок
Запомни една приказка от мен!
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.
Не всеки човек с който се караш ти враг.
И не всеки който ти помага ти е приятел.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 2425 Преглеждания
-
Последно мнение от hackera457
-
- 14 Отговори
- 4706 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 808 Преглеждания
-
Последно мнение от To.To
-
- 1 Отговори
- 845 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 2 Отговори
- 1484 Преглеждания
-
Последно мнение от dem12
-
- 4 Отговори
- 2051 Преглеждания
-
Последно мнение от Mucii
-
- 6 Отговори
- 2242 Преглеждания
-
Последно мнение от stambeto2006
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 41 госта