Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от Stilex » 02 Яну 2022, 13:08

Здравейте! Търся този bullet damage като хитнеш някой да ти изкарва отсрани на мерника колко кръв си му взел и ника на играча !

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define DMG_DEALT_COLOR random(256), random(256), random(256)
#define DMG_TAKEN_COLOR random(256), random(256), random(256)

new g_iHudMsg[2]

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Bullet Damage", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("Damage", "OnDamage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	g_iHudMsg[0] = CreateHudSyncObj(); g_iHudMsg[1] = CreateHudSyncObj()
}

public OnDamage(iVictim)
{
	static iAttacker, iDamage
	iAttacker = get_user_attacker(iVictim)
	iDamage = read_data(2)
	
	set_hudmessage(DMG_TAKEN_COLOR, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_iHudMsg[0], "%i", iDamage)
	
	if(is_user_connected(iAttacker))
	{
		set_hudmessage(DMG_DEALT_COLOR, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%i", iDamage)
	}
}

Аватар
SmirnoffBG
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 267
Регистриран на: 27 Ное 2016, 19:43
Местоположение: nz
Се отблагодари: 77 пъти
Получена благодарност: 38 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от SmirnoffBG » 02 Яну 2022, 15:10

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от OciXCrom на 02 Яну 2022, 15:37, променено общо 2 пъти.
Причина: Безсмислен коментар.
El-Super Respawn = 87.121.54.85:27016
BG Trewa Respawn = 91.92.137.205:27015

Аватар
Dude!
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 5
Регистриран на: 27 Сеп 2021, 16:44
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от Dude! » 02 Яну 2022, 20:34

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от OciXCrom на 02 Яну 2022, 20:45, променено общо 1 път.
Причина: Като си нямаш грам понятие ще плащаш и за готови плъгини от нета.

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от OciXCrom » 02 Яну 2022, 20:44

Вие чувате ли се изобщо какви глупости ръсите?

Под предположение, че ползваш АМХХ 1.9 или 1.10 просто трябва да промениш:

Код за потвърждение: Избери целия код

ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%i", iDamage)
На:

Код за потвърждение: Избери целия код

ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%n: %i", iVictim, iDamage)
Ако ползваш 1.8.2, трябва да се добави още цял един ред код. Сигурно ще струва около 1000 лева. :)

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от Stilex » 03 Яну 2022, 10:13

По този начин не стана. Изкара грешки ще ги кача по късно.
Ползвам Reapi bullet damage незнам дали ще е от помощ за вас но аз да си кажа.

Edit:
Sma Fail:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
}

public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}
	
	set_hudmessage(170, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%n - %i", iVictim, iDamage)
	
	set_hudmessage(255, 255, 85, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%n - %i", iVictim, iDamage)
}
Грешките:

Код за потвърждение: Избери целия код

error 017: undefined symbol "g_iHudMsg"
warning 215: expression has no effect
error 001: expected token: ";", but found "]"
error 029: invalid expression, assumed zero
fatal error 107: too many error messages on one line

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от impossible » 03 Яну 2022, 13:56

Я виж този харесва ли ти :coolface: https://streamable.com/d70h7w

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	
new const PLUGIN[] = "Damager_by_iChip",VERSION[] = "3.0",AUTHOR[] = "iChip http://only-cs.ucoz.net/"
new g_MsgSync1, hudd
static pid,damage[33], vic[33],name[33],Float:posit[32]
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("Damage", "EVENT_Damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0");
	g_MsgSync1 = CreateHudSyncObj() ,hudd = CreateHudSyncObj()
}
public EVENT_Damage(id)
{ 
	if(!is_user_connected(id)) return
	pid = get_user_attacker(id)
	if(!is_user_connected(pid)) return
	damage[id] = read_data(2)
	get_user_name(id, name, 32)
	vic[id]=get_user_health(id)
	if(posit[pid] == 0.45) posit[pid]=0.55
	else posit[pid]=0.45
	set_hudmessage(0, 100, 255, posit[pid], -1.0, 0, 0.5, 5.0, 0.1, 0.1, 4);
	ShowSyncHudMsg(pid, hudd, "-%d HP", damage[id]);
	if(vic[id]>60)
	{
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.43, 0, 0.5, 5.0, 0.5, 0.5, 2);
		ShowSyncHudMsg(pid, g_MsgSync1, "%s^n(%d HP)", name, vic[id]);
	}
	else if(vic[id]>30)
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.43, 0, 0.5, 5.0, 0.5, 0.5, 2);
		ShowSyncHudMsg(pid, g_MsgSync1, "%s^n(%d HP)", name, vic[id]);
	}
	else if(vic[id]>0)
	{
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.43, 0, 0.5, 5.0, 0.5, 0.5, 2);
		ShowSyncHudMsg(pid, g_MsgSync1, "%s^n(%d HP)", name, vic[id]);
	}
}


Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от stambeto2006 » 03 Яну 2022, 14:45

Stilex Плъгина на OciXCrom се компилира без никакви проблеми, със това което ти бяха написали да промениш!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#define DMG_DEALT_COLOR random(256), random(256), random(256)
#define DMG_TAKEN_COLOR random(256), random(256), random(256)

new g_iHudMsg[2]

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Bullet Damage", "1.0", "OciXCrom")
	register_event("Damage", "OnDamage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")	
	g_iHudMsg[0] = CreateHudSyncObj(); g_iHudMsg[1] = CreateHudSyncObj()
}

public OnDamage(iVictim)
{
	static iAttacker, iDamage
	iAttacker = get_user_attacker(iVictim)
	iDamage = read_data(2)
	
	set_hudmessage(DMG_TAKEN_COLOR, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_iHudMsg[0], "%i", iDamage)
	
	if(is_user_connected(iAttacker))
	{
		set_hudmessage(DMG_DEALT_COLOR, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
		ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_iHudMsg[1], "%n: %i", iVictim, iDamage)
	}
}

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка за добавяне на HP+nick на Bullet Damage

Мнение от Stilex » 03 Яну 2022, 18:31

Да да вече оправи. Грешно съм го направил.
Можете да заключите темата и благодаря на всички.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта