Ако в сървара няма Х брой играчи mapchooser-a да е блокиран и да се върти само картата която е зададена по Default примерно (aim_map) след достигането на X брой играчи да се активира mapchooser-a и играчите да имат възможност за смяна на картата както си е по default след изтичането на времето за дадената карта.
Плъгина да използва базовият mapchooser от АМХХ.
Благодаря.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#define PLAYERS_FACTOR 15
#define CHANGE_DELAY 5.0
#define LESS_PLAYERS_MAP "de_dust2x2"
#define MORE_PLAYERS_MAP "de_dust2"
new bool:g_bItsMoreMap
new g_szNewMap[32]
public plugin_init()
{
register_plugin("Players Num Map Changer", "1.0", "OciXCrom")
register_logevent("OnRoundEnd", 2, "1=Round_End")
new szMap[32]
get_mapname(szMap, charsmax(szMap))
g_bItsMoreMap = bool:equali(szMap, MORE_PLAYERS_MAP)
copy(g_szNewMap, charsmax(g_szNewMap), g_bItsMoreMap ? LESS_PLAYERS_MAP : MORE_PLAYERS_MAP)
CC_SetPrefix("&x04[PNMC]")
}
public OnRoundEnd()
{
if((g_bItsMoreMap && get_playersnum() < PLAYERS_FACTOR) || (!g_bItsMoreMap && get_playersnum() > PLAYERS_FACTOR))
{
CC_SendMessage(0, "In &x04%.0f seconds &x01the map will be changed to &x03%s &x01because the server has %s than &x04%i players&x01.",\
CHANGE_DELAY, g_szNewMap, g_bItsMoreMap ? "less" : "more", PLAYERS_FACTOR)
set_task(CHANGE_DELAY, "change_the_map")
}
}
public change_the_map()
server_cmd("changelevel %s", g_szNewMap)