Търся плъгина за HNS MOD.
Когато полицай удари терорист със ''stabb hit'' да не умира от един удар тоест да бъде като нормален удар.
understab
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
understab
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Knife Stab", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "PreKnifeStab")
}
public PreKnifeStab(id)
{
ExecuteHamB(Ham_Weapon_PrimaryAttack, id)
return HAM_SUPERCEDE
}
-
Niku
Извън линия - Потребител
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19 Фев 2021, 14:54
- Се отблагодари: 16 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
- Обратна връзка:
understab
Явно аз не съм се изразил правилно.
Не искам да се премахва самият ''stab' hit'' а просто полицай като удари Терорист в гръб да не умира от един удар а да понесе нормален ''damage'' както примерно в лява част на тялото или дясна.
Не искам да се премахва самият ''stab' hit'' а просто полицай като удари Терорист в гръб да не умира от един удар а да понесе нормален ''damage'' както примерно в лява част на тялото или дясна.
[DTB] +18 Ultimate Respawn - 91.132.63.21:27024 -
[DTB] +18 Ultimate Knife Arena - 87.121.54.55:27022 -
[DTB] +18 Ultimate Knife Arena - 87.121.54.55:27022 -
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
understab
Не мога да мисля в момента как точно може да се детектира удар в гърба, така че го направих да детектира когато е направена 195 щета с нож и да я променя на 65.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("Backstab Normal Damage", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(is_user_alive(iAttacker) && get_user_weapon(iAttacker) == CSW_KNIFE && iAttacker == iInflictor && fDamage == 195.0)
{
SetHamParamFloat(4, 65.0)
}
}
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта