Преработка на /respawn

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Заключено
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на /respawn

Мнение от deadlylord » 10 Апр 2017, 23:04

Може ли да се направи, така че, когато зомбито е над максималната му кръв, все още да може да използва /respawn , вместо да му излиза "You can't respawn right now"

Kода на мода -> https://pastebin.com/TYEY3uPY

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6912
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1050 пъти
Обратна връзка:

Re: Преработка на /respawn

Мнение от OciXCrom » 11 Апр 2017, 02:39

else if (equali(szMessage, "/respawn") == 1 || equali(szMessage, "/revive") == 1 || equali(szMessage, "/fixspawn") == 1)
{
if (g_boolCanBuild && !g_isZombie[id])
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
else if (g_isZombie[id])
{
if (pev(id, pev_health) == float(ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_iZombieClass[id])) || !is_user_alive(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
Намери този код и замени символите в синьото квадратче с тези: >=

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта