Заявка за anti-team + anti-self flash
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Заявка за anti-team + anti-self flash
В момента използвам https://pastebin.com/wQuKheQz, обаче има много ненужни неща, да не говорим, че ми дава следната грешка
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "flashbang_remote_control.amxx")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [0] flashbang_remote_control.sma::is_flash (line 1329)
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [1] flashbang_remote_control.sma::fw_think (line 1059)
Изработването/намирането на плъгин, който да служи само и единствено за anti-team + anti-self flash би било прекрасно!
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "flashbang_remote_control.amxx")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [0] flashbang_remote_control.sma::is_flash (line 1329)
L 04/24/2017 - 23:41:19: [AMXX] [1] flashbang_remote_control.sma::fw_think (line 1059)
Изработването/намирането на плъгин, който да служи само и единствено за anti-team + anti-self flash би било прекрасно!
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
https://amxx-bg.info/forum/viewtopic.php?f=18&t=33 единствено трябва да се редактира да не заслепяваш себе си
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
Реално трябва само един символ да се промени в този ред:
index == atacker
Код за потвърждение: Избери целия код
return (index != attacker && get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
-> index == attacker || ...
Или се изтрива цялата проверка и се оставя само тази за отбора.
Или се изтрива цялата проверка и се оставя само тази за отбора.
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
Така е.
Код за потвърждение: Избери целия код
return (index == attacker || get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
За съжаление, този плъгин няма как да го използвам
В момента съм с стара платформа (5878), защото мода ми не върви добре на новите - много крашва(при това без индикация), така че бихте ли разгледали плъгина от по-горе и да измислите някакво решение за по-стара платформа, благодаря!
В момента съм с стара платформа (5878), защото мода ми не върви добре на новите - много крашва(при това без индикация), така че бихте ли разгледали плъгина от по-горе и да измислите някакво решение за по-стара платформа, благодаря!
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
Крашовете не са причинени от платформата. Сложи ReHLDS, какъвто и мод да е все ще тръгне без проблем. По-скоро крашовете са от самия мод.
Като се замислиш проверката index == attacker e безполезна. То си влиза в team == team.
Като се замислиш проверката index == attacker e безполезна. То си влиза в team == team.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
добре ... просто направете нова версия на плъгина, не искам да слагам ReHLDS
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
Теоретично можеш да сложиш ReGameDLL на стара платформа, без ReHLDS.
Алтернативен плъгин от SpeeDeeR
квар
Алтернативен плъгин от SpeeDeeR
квар
Код за потвърждение: Избери целия код
/* 1 - заслепяваш се от собствената си граната | 0 - не се заслепяваш от собствената си граната */
teamflash_self 1/0
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Re: Заявка за anti-team + anti-self flash
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const Version[] = "1.0.1"
new MsgScreenFade, MsgScreenShake
new FLenable, FLcolor, FLradius, FLlightcolor, FLsound
new const Sound[] = "sound/ultrasound.mp3"
public plugin_precache() {
FLsound = register_cvar("amx_rfl_sound", "1")
if(get_pcvar_num(FLsound))
precache_generic(Sound)
}
public plugin_init()
{
register_plugin("Realistic FlashBang", Version, "GlaDiuS")
FLenable = register_cvar("amx_rfl_enable", "1")
FLcolor = register_cvar("amx_rfl_color", "255 255 255")
FLradius = register_cvar("amx_rfl_radius","50")
FLlightcolor = register_cvar("amx_rfl_lightcolor","255 255 255")
register_event("ScreenFade","FlashEvent","b","4=255","5=255","6=255","7>199")
register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound")
MsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
MsgScreenShake = get_user_msgid("ScreenShake");
}
public FlashEvent(id)
{
if(!get_pcvar_num(FLenable))
return
// get color
new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
get_pcvar_string(FLcolor, Colores, charsmax(Colores))
parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
new Duration, HoldTime, Fade, Alpha
Duration = read_data(1)
HoldTime = read_data(2)
Fade = read_data(3)
Alpha = read_data(7)
message_begin(MSG_ONE, MsgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(Duration) // Duration
write_short(HoldTime) // Hold time
write_short(Fade) // Fade type
write_byte(Red) // Red
write_byte(Green) // Green
write_byte(Blue) // Blue
write_byte(Alpha) // Alpha
message_end()
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{125.0, 125.0, 125.0})
if(get_pcvar_num(FLsound)) {
client_cmd(id, "mp3 play %s", Sound)
set_task(8.0, "stoppedsound", id)
}
set_task(3.0, "Shake", id)
}
public Shake(id)
{
new Dura = UTIL_FixedUnsigned16(4.0, 1 << 12)
new Freq = UTIL_FixedUnsigned16(0.7 , 1 << 8)
new Ampl = UTIL_FixedUnsigned16(20.0, 1 << 12)
message_begin(MSG_ONE , MsgScreenShake , {0,0,0} ,id)
write_short( Ampl ) // --| Shake amount.
write_short( Dura ) // --| Shake lasts this long.
write_short( Freq ) // --| Shake noise frequency.
message_end ()
}
public stoppedsound(id)
client_cmd(id, "mp3 stop %s", Sound)
public fw_emitsound(entity,channel,const sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{
if(!get_pcvar_num(FLenable))
return FMRES_IGNORED
// not a flashbang exploding
if(!equali(sample,"weapons/flashbang-1.wav") && !equali(sample,"weapons/flashbang-2.wav"))
return FMRES_IGNORED
// light effect
flashbang_explode(entity)
return FMRES_IGNORED
}
public flashbang_explode(greindex)
{
if(!pev_valid(greindex))
return
// get origin of explosion
new Float:origin[3]
pev(greindex, pev_origin, origin)
// get color
new Colores[12], rgb[3][4], Red, Green, Blue
get_pcvar_string(FLlightcolor, Colores, charsmax(Colores))
parse(Colores, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3)
Red = clamp(str_to_num(rgb[0]), 0, 255)
Green = clamp(str_to_num(rgb[1]), 0, 255)
Blue = clamp(str_to_num(rgb[2]), 0, 255)
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_DLIGHT) // 27
write_coord(floatround(origin[0])) // x
write_coord(floatround(origin[1])) // y
write_coord(floatround(origin[2])) // z
write_byte(get_pcvar_num(FLradius)) // radius
write_byte(Red) // Red
write_byte(Green) // Green
write_byte(Blue) // Blue
write_byte(8) // life
write_byte(60) // decay rate
message_end()
}
UTIL_FixedUnsigned16 ( const Float:Value, const Scale ) {
return clamp( floatround( Value * Scale ), 0, 0xFFFF );
}
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 2 Отговори
- 2909 Преглеждания
-
Последно мнение от HDS
-
- 3 Отговори
- 1996 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 1 Отговори
- 1777 Преглеждания
-
Последно мнение от WaLkZ
-
- 0 Отговори
- 4088 Преглеждания
-
Последно мнение от L.O.F.I
-
- 8 Отговори
- 1678 Преглеждания
-
Последно мнение от s1lata
-
- 2 Отговори
- 310 Преглеждания
-
Последно мнение от Huehue
-
- 14 Отговори
- 3904 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта