Премахване на оръжия от земята.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
aLbaShaRe
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 58
Регистриран на: 10 Окт 2016, 20:17
Се отблагодари: 1 път

Премахване на оръжия от земята.

Мнение от aLbaShaRe » 16 Окт 2017, 19:51

Търся плъгин който премахва оръжията на мапове които по стандарт имат оръжия на земята. Като например fy_snow , fy_pool_day

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Премахване на оръжия от земята.

Мнение от OciXCrom » 16 Окт 2017, 20:06

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new const g_szEntity[] = "armoury_entity"

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Weapons On Ground", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("NoWeaponsOnGround", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	
	new iEnt = -1
		
	while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntity)))
	{
		if(is_valid_ent(iEnt))
			remove_entity(iEnt)
	}
}

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Премахване на оръжия от земята.

Мнение от WaLkZ » 16 Окт 2017, 20:38

Може да спестиш проверката дали е валиден обекта, като още в самият цикъл добавиш проверка > 0

while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntity)) > 0)

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Премахване на оръжия от земята.

Мнение от OciXCrom » 16 Окт 2017, 20:52

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new const g_szEntities[][] = { "player_weaponstrip", "game_player_equip", "armoury_entity" }

public plugin_init()
{
	register_plugin("No Weapons On Ground", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("NoWeaponsOnGround", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_clcmd("drop", "OnWeaponDrop")
	
	for(new i, iEnt = -1; i < sizeof(g_szEntities); i++)
	{
		iEnt = -1
		
		while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, g_szEntities[i])) > 0)
			remove_entity(iEnt)
	}
}

public OnWeaponDrop(id)
	return PLUGIN_HANDLED
Понеже не го тествах след промяната, ако има проблеми ползвай първия код.

Аватар
aLbaShaRe
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 58
Регистриран на: 10 Окт 2016, 20:17
Се отблагодари: 1 път

Премахване на оръжия от земята.

Мнение от aLbaShaRe » 16 Окт 2017, 21:56

Благодаря. Може да заключвате плъгина работи перфектно.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта