Заявка за редакция на плъгин за Zombie Plague

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
User12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 321
Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на плъгин за Zombie Plague

Мнение от User12 » 09 Фев 2018, 17:45

Здравейте , става въпрос за този плъгин combo_sprites който при мен не работи ... сървъра ми е с ReHLDS а плъгина не тръгва нещо , тествах го на сървъра който хоствам от компа ми като тестов със HLDS мода е Zombie Plague идентичен със този който съм пуснал от платен хост , опитах да се свържа с автора на плъгина но до сега не съм успял да се свържа с него и затова пускам заявка ако вероятно някой се навие да помогне да го подкараме :think: . Ето кода да плъгина :

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "ComboSprites"
#define VERSION "0.5"
#define AUTHOR "Chrescoe1"	//Thanks for sprites Thomas von Winkler


//Cvar's
const Float:ComboTime=5.0	//Time to combo ending


//Engine forward register
native register_think(const classname[],const func[])

//Resource
new const sprite_score[]="sprites/npc/combos1-19.spr"
new const sprite_bonus[]="sprites/npc/ef_zombiekill.spr"
new const sprite_classname[]="ef_combo"

new info_target
new sprindex_combo[33],sprindex_head[33],sprindex_knife[33],spriteindex_grenade[33],Float:LastKill[33],kill_count[33]

enum
{
	
	Combo=0,
	Head,
	Knife,
	Grenade
}

public plugin_precache()precache_model(sprite_score),precache_model(sprite_bonus)
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	info_target=engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")
	register_think(sprite_classname,"delete")
	
	register_message(get_user_msgid("DeathMsg"), "message_DeathMsg")
	
	// Add your code here...
}
//Engine
public delete(ent)if(pev_valid(ent))engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)

//Msg
public message_DeathMsg()
{
	static Weapon_Msg[16], attacker, victim,head,bool:grenade
	attacker=read_data(1)
	victim=read_data(2)
	head=read_data(3)
	read_data(4,Weapon_Msg,charsmax(Weapon_Msg))
	//client_print(0,print_chat,"%d %d %d %s",attacker,victim,head,Weapon_Msg)	//my test message
	
	//Killing with grenade?
	contain(Weapon_Msg,"grenade")!=-1?(grenade=true):(grenade=false)
	
	if(!is_user_connected(attacker))return
	if(!is_user_connected(victim))return
	
	static Float:Origin[3],Float:RGB[3],i
	pev(victim,pev_origin,Origin);Origin[2]=Origin[2]+90.0	
	
	//Random color
	for(i=0;i<3;i++)RGB[i]=random_float(0.0,255.0)
	
	//Don't dark color!
	if(RGB[0]<150.0&&RGB[1]<150.0&&RGB[2]<150.0)RGB[random_num(0,2)]=255.0
	
	//Remove old sprites
	static ent
	ent=sprindex_head[attacker];if(ef_valid(ent,attacker))engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	ent=sprindex_knife[attacker];if(ef_valid(ent,attacker))engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	if(!grenade)	//Don't remove old sprites after GrenadeKill
	{
		ent=sprindex_combo[attacker];if(ef_valid(ent,attacker))engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
		ent=spriteindex_grenade[attacker];if(ef_valid(ent,attacker))engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
	}
	static Float:gametime;gametime=get_gametime()
	if(LastKill[attacker]-gametime>0.0)kill_count[attacker]++;else kill_count[attacker]=1
	LastKill[attacker]=gametime+ComboTime
	
	//Combo Sprite
	sprindex_combo[attacker]=ef_spr(Combo,Origin,kill_count[attacker]<20?(kill_count[attacker]-1.0):(19.0),RGB,attacker)
	
	//Bonus Sprite
	RGB[0]=255.0;RGB[1]=0.0;RGB[2]=0.0	//Red Color!
	if (grenade)
		Origin[2]=Origin[2]-30.0,
		spriteindex_grenade[attacker]=ef_spr(Grenade,Origin,2.0,RGB,attacker)
	else
	{
		if(head)
			Origin[2]=Origin[2]-30.0,
			sprindex_head[attacker]=ef_spr(Head,Origin,0.0,RGB,attacker)			
		if (contain(Weapon_Msg,"knife")!=-1)
			Origin[2]=Origin[2]-30.0,
			sprindex_knife[attacker]=ef_spr(Knife,Origin,1.0,RGB,attacker)
	}
}
//Stock
stock ef_spr(type,Float:Origin[3],Float:frame,Float:Color[3],attacker)
{
	new ient = 
	engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, info_target)
	switch(type)
	{
		case Combo:engfunc(EngFunc_SetModel,ient, sprite_score)
		case Head:engfunc(EngFunc_SetModel,ient, sprite_bonus)
		case Knife:engfunc(EngFunc_SetModel,ient, sprite_bonus)
		case Grenade:engfunc(EngFunc_SetModel,ient, sprite_bonus)
	}
	set_pev(ient, pev_classname, sprite_classname)
	set_pev(ient, pev_movetype, MOVETYPE_NOCLIP)
	set_pev(ient,pev_gravity,0.0001)
	set_pev(ient,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
	set_pev(ient, pev_rendermode, kRenderTransAdd)
	set_pev(ient, pev_renderamt, 250.0)
	set_pev(ient, pev_nextthink,get_gametime()+ComboTime)
	set_pev(ient,pev_origin,Origin)
	set_pev(ient,pev_iuser1,attacker)
	set_pev(ient,pev_rendercolor,Color)
	set_pev(ient, pev_scale, 0.4)
	set_pev(ient, pev_framerate, 0.0)
	set_pev(ient, pev_frame,frame)	
	return ient
}
stock bool: ef_valid(ent,id)
{
	if(!ent||!id)return false
	if(!pev_valid(ent))return false
	if(pev(ent,pev_iuser1)!=id)return false
	
	static ClassName[30]
	pev(ent, pev_classname, ClassName, charsmax(ClassName))
	if (contain(ClassName, sprite_classname ) != -1)return true
	return false
}
Едит виждам , че съм объркал раздела ако може темата да се премести от модератор тук : Преработка на плъгини
Последно промяна от User12 на 11 Фев 2018, 19:18, променено общо 3 пъти.
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов

Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Заявка за поправяне/редакция на плъгин

Мнение от OciXCrom » 10 Фев 2018, 15:24

Какво ще каже не тръгва? Това нищо не ми говори. Ако не тръгва, ще пише в конзолата защо не тръгва - провери с amx_plugins дали е тръгнал. Също така, оправи заглавието на темата, тъй като не описва абсолютно нищо от темата.

Аватар
User12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 321
Регистриран на: 25 Яну 2018, 22:39
Местоположение: Сливен
Се отблагодари: 40 пъти
Получена благодарност: 17 пъти
Обратна връзка:

Заявка за поправяне/редакция на плъгин

Мнение от User12 » 10 Фев 2018, 17:17

OciXCrom™ написа: 10 Фев 2018, 15:24 Какво ще каже не тръгва? Това нищо не ми говори. Ако не тръгва, ще пише в конзолата защо не тръгва - провери с amx_plugins дали е тръгнал. Също така, оправи заглавието на темата, тъй като не описва абсолютно нищо от темата.
Грешки никакви няма нито в гонзолата нито в логовете слагам debug да видя дали има нещо но пак няма , екипа на хоста който ползвам пуснаха да проверим на техен тестов сървър дали работи плъгина но и при тях не бачкаше и затова пускам тема тук ако има начин да го оправим плъгина .
Проверил съм всичко което съм се сетил , като напиша amx_plugins и на двата сървъра ми показва че е running но на тесдтовия сървър си работи а на другия от платения хост не тръгва . Когато плъгина работи при убийство над трупа на умрелия човек/зомби трябва да показва това Комбо
ffffffassadghfffsa.png
ffffffassadghfffsa.png (1.11 MiB) Преглеждано 1676 пъти
ffffffassadghfffsa.png
ffffffassadghfffsa.png (1.11 MiB) Преглеждано 1676 пъти
Обаче неми го изкарва ето и снимка от гонзолата .
dsadfasfasfasfasfa.png
dsadfasfasfasfasfa.png (41.31 KiB) Преглеждано 1676 пъти
dsadfasfasfasfasfa.png
dsadfasfasfasfasfa.png (41.31 KiB) Преглеждано 1676 пъти
Каналът ми в YouTube : Георги Пламенов

Изображение

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 12 госта