Playing from spectator
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Playing from spectator
Bro im not using because i have PUBLIC server not deathmatch when i change mp_forcerespawn 1 in game.cfg all players can respawn and in clasic server not need
-
TheRedShoko
Извън линия - Модератор
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 07:42
- Местоположение: Бургас
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 84 пъти
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Playing from spectator
Solution #1 - prevent spectators from spawning:
Solution #2 - prevent spectators from doing damage to players:
Solution #3 - instantly kill a spectator if they attack a player + block the attack.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Spectator Respawn", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)
}
public OnPlayerSpawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return
switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return
default: user_silentkill(id)
}
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Spectator Damage", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker)
{
switch(cs_get_user_team(iAttacker))
{
case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return HAM_IGNORED
default: return HAM_SUPERCEDE
}
return HAM_IGNORED
}
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
register_plugin("Kill Spectator On Damage", "1.0", "OciXCrom")
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack")
}
public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker)
{
switch(cs_get_user_team(iAttacker))
{
case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return HAM_IGNORED
default:
{
if(is_user_alive(iAttacker))
user_silentkill(iAttacker)
return HAM_SUPERCEDE
}
}
return HAM_IGNORED
}
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Playing from spectator
I use plugin two but i dont know why crash my server:OciXCrom™ написа: ↑14 Мар 2018, 00:23 Solution #1 - prevent spectators from spawning:
Solution #2 - prevent spectators from doing damage to players:Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("No Spectator Damage", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1) } public OnPlayerSpawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return switch(cs_get_user_team(id)) { case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return default: user_silentkill(id) } }
Solution #3 - instantly kill a spectator if they attack a player + block the attack.Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("No Spectator Respawn", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack") } public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker) { switch(cs_get_user_team(iAttacker)) { case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return HAM_IGNORED default: return HAM_SUPERCEDE } return HAM_IGNORED }
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Kill Spectator On Damage", "1.0", "OciXCrom") RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "PrePlayerAttack") } public PrePlayerAttack(iVictim, iAttacker) { switch(cs_get_user_team(iAttacker)) { case CS_TEAM_CT, CS_TEAM_T: return HAM_IGNORED default: { if(is_user_alive(iAttacker)) user_silentkill(iAttacker) return HAM_SUPERCEDE } } return HAM_IGNORED }
----------------------------------------------
CRASH: Wed 14 Mar 11:16:51 CET 2018
Start Line: ./hlds_linux -game cstrike +ip 178.32.196.240 +port 27022 +maxplayers 32 +sys_ticrate 1000 +fps_max 500 +map de_dust2 +mapchangefile server.cfg -pingboost 2
----------------------------------------------
CRASH: Wed 14 Mar 12:16:42 CET 2018
Start Line: ./hlds_linux -game cstrike +ip 178.32.196.240 +port 27022 +maxplayers 32 +sys_ticrate 1000 +fps_max 500 +map de_dust2 +mapchangefile server.cfg -pingboost 2
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Playing from spectator
I don't see a reason why that would happen. Just tested both on HLDS and ReHLDS and it works fine.
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Playing from spectator
Thanks now its okey plugin is active for 10 hours and server working thanks for plugin
-
lantimilan
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 424
- Регистриран на: 29 Ное 2017, 22:49
- Се отблагодари: 31 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 12 Отговори
- 4950 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 5 Отговори
- 1059 Преглеждания
-
Последно мнение от tom1k
-
- 6 Отговори
- 1376 Преглеждания
-
Последно мнение от bobywTf
-
- 0 Отговори
- 1974 Преглеждания
-
Последно мнение от mi0
-
- 0 Отговори
- 1885 Преглеждания
-
Последно мнение от lantimilan
-
- 2 Отговори
- 1218 Преглеждания
-
Последно мнение от bustA
-
- 4 Отговори
- 3435 Преглеждания
-
Последно мнение от atmax
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта