Заявка за редакция на WarmUP плъгин

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на WarmUP плъгин

Мнение от thoughtz » 25 Мар 2018, 18:32

Здравейте,

ако е възможно да се редактира прикаченият плъгин. По време на загряващия рунд, да се премахне бомбата (c4), също така, след като те убият (по време на загряващия рунд) оръжията да изчезват. Ако може да бъдат премахнати hud съобщенията и чат съобщенията да излизат по 3 пъти (3 реда, в началото на warmup-a и в края).

Благодаря предварително!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <WPMGPrintChatColor>

new p_flWarmUpTime, p_flForceRespawn, p_flBuyTime;
new Float:g_flOldBuyTime, Float:g_flOldForceRespawn;
new HookChain:fwdPlayerSpawn;
new bool:g_bWarmup

new const g_szWeapons[][] =
{
    "weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_aug", "weapon_awp", "weapon_famas", "weapon_galil",
    "weapon_m249", "weapon_scout", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mac10", "weapon_p90"
};

new const g_szPistols[][] =
{
    "weapon_glock18", "weapon_usp",    "weapon_deagle", "weapon_elite", "weapon_p228"
};

new const g_iWeaponsBpAmmo[] =
{
    90, 90, 90, 30, 90, 90, 200, 90, 32, 32, 100, 100
}

new const g_iPistolsBpAmmo[] =
{
    120, 100, 35, 120, 52
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Warm UP", "1.0", "TheRedShoko @ AMXX-BG.info");
    register_clcmd("drop", "OnDrop")
    
    DisableHookChain((fwdPlayerSpawn = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "FwPlayerSpawnPost", 1)));
    
    p_flWarmUpTime = register_cvar("warmup_time", "120.0");
    
    p_flForceRespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn");
    p_flBuyTime = get_cvar_pointer("mp_buytime");
}

public OnDrop(id)
{
    if(g_bWarmup)
        return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_cfg()
{
    g_flOldBuyTime = get_pcvar_float(p_flForceRespawn);
    g_flOldBuyTime = get_pcvar_float(p_flBuyTime);
    
    set_pcvar_num(p_flBuyTime, 0);
    set_pcvar_float(p_flForceRespawn, 0.1);
    
    new Float:flWarmUpTime = get_pcvar_float(p_flWarmUpTime);
    
    set_task(flWarmUpTime, "EndWarmUp");
    g_bWarmup = true
    
    EnableHookChain(fwdPlayerSpawn);
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, .holdtime = 10.0);
    show_hudmessage(0, "Warmup round will end in %.f seconds!", flWarmUpTime);
    
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warmup round will end in %.f seconds!", flWarmUpTime);
}

public EndWarmUp()
{
    DisableHookChain(fwdPlayerSpawn);
    
    set_pcvar_float(p_flBuyTime, g_flOldBuyTime);
    set_pcvar_float(p_flForceRespawn, g_flOldForceRespawn);
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, .holdtime = 10.0);
    show_hudmessage(0, "Warmup round is over, restarting...");
    
    server_cmd("sv_restart 3");
    g_bWarmup = false
    
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warm up is over, restarting...");
}

public FwPlayerSpawnPost(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
    {
        return;
    }
    
    rg_remove_all_items(id);
    rg_give_item(id, "weapon_knife");
    
    new iPrimaryWeapon = random(sizeof g_szWeapons);
    new iSecondaryWeapon = random(sizeof g_szPistols);
    
    rg_give_item(id, g_szWeapons[iPrimaryWeapon]);
    rg_give_item(id, g_szPistols[iSecondaryWeapon]);
    rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(g_szWeapons[iPrimaryWeapon], WI_ID), g_iWeaponsBpAmmo[iPrimaryWeapon]);
    rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(g_szPistols[iSecondaryWeapon], WI_ID), g_iPistolsBpAmmo[iSecondaryWeapon]);
}
Последно промяна от OciXCrom на 25 Мар 2018, 20:39, променено общо 1 път.
Причина: Думите ИЗРАБОТКА и ПРЕРАБОТКА са две напълно различни неща! Гледай къде си пускаш темите!

Аватар
WaLkZ
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 799
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 75 пъти
Получена благодарност: 227 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на WarmUP плъгин

Мнение от WaLkZ » 25 Мар 2018, 20:23

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <WPMGPrintChatColor>

new p_flWarmUpTime, p_flForceRespawn, p_flBuyTime;
new Float:g_flOldBuyTime, Float:g_flOldForceRespawn;
new HookChain:fwdPlayerSpawn, HookChain:fwdGiveC4, HookChain:fwdSetModel
new bool:g_bWarmup

new const g_szWeapons[][] =
{
    "weapon_ak47", "weapon_m4a1", "weapon_aug", "weapon_awp", "weapon_famas", "weapon_galil",
    "weapon_m249", "weapon_scout", "weapon_m3", "weapon_xm1014", "weapon_mac10", "weapon_p90"
};

new const g_szPistols[][] =
{
    "weapon_glock18", "weapon_usp",    "weapon_deagle", "weapon_elite", "weapon_p228"
};

new const g_iWeaponsBpAmmo[] =
{
    90, 90, 90, 30, 90, 90, 200, 90, 32, 32, 100, 100
}

new const g_iPistolsBpAmmo[] =
{
    120, 100, 35, 120, 52
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Warm UP", "1.0", "TheRedShoko @ AMXX-BG.info");
    register_clcmd("drop", "OnDrop")
    
    DisableHookChain((fwdPlayerSpawn = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "FwPlayerSpawnPost", 1)));
    DisableHookChain((fwdGiveC4 = RegisterHookChain(RG_CSGameRules_GiveC4, "FwGiveC4", 0)));
    DisableHookChain((fwdSetModel = RegisterHookChain(RG_CWeaponBox_SetModel, "FwSetModel", 0)));
    
    p_flWarmUpTime = register_cvar("warmup_time", "120.0");
    
    p_flForceRespawn = get_cvar_pointer("mp_forcerespawn");
    p_flBuyTime = get_cvar_pointer("mp_buytime");
}

public OnDrop(id)
{
    return g_bWarmup ? PLUGIN_HANDLED : PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_cfg()
{
    g_flOldBuyTime = get_pcvar_float(p_flForceRespawn);
    g_flOldBuyTime = get_pcvar_float(p_flBuyTime);
    
    set_pcvar_num(p_flBuyTime, 0);
    set_pcvar_float(p_flForceRespawn, 0.1);
    
    new Float:flWarmUpTime = get_pcvar_float(p_flWarmUpTime);
    
    set_task(flWarmUpTime, "EndWarmUp");
    g_bWarmup = true
    
    EnableHookChain(fwdPlayerSpawn);
    EnableHookChain(fwdGiveC4);
    EnableHookChain(fwdSetModel);
    
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warmup round will end in %.f seconds!", flWarmUpTime);
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warmup round will end in %.f seconds!", flWarmUpTime);
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warmup round will end in %.f seconds!", flWarmUpTime);
}

public EndWarmUp()
{
    DisableHookChain(fwdPlayerSpawn);
    DisableHookChain(fwdGiveC4);
    DisableHookChain(fwdSetModel);
    
    set_pcvar_float(p_flBuyTime, g_flOldBuyTime);
    set_pcvar_float(p_flForceRespawn, g_flOldForceRespawn);
    
    server_cmd("sv_restart 3");
    g_bWarmup = false
    
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warm up is over, restarting...");
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warm up is over, restarting...");
    PrintChatColor(0, PRINT_COLOR_PLAYERTEAM, "!g[WarmUp]!y Warm up is over, restarting...");
}

public FwPlayerSpawnPost(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
    {
        return;
    }
    
    rg_remove_all_items(id);
    rg_give_item(id, "weapon_knife");
    
    new iPrimaryWeapon = random(sizeof g_szWeapons);
    new iSecondaryWeapon = random(sizeof g_szPistols);
    
    rg_give_item(id, g_szWeapons[iPrimaryWeapon]);
    rg_give_item(id, g_szPistols[iSecondaryWeapon]);
    rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(g_szWeapons[iPrimaryWeapon], WI_ID), g_iWeaponsBpAmmo[iPrimaryWeapon]);
    rg_set_user_bpammo(id, rg_get_weapon_info(g_szPistols[iSecondaryWeapon], WI_ID), g_iPistolsBpAmmo[iSecondaryWeapon]);
}

public FwGiveC4()
{
    return HC_SUPERCEDE;
}

public FwSetModel(const ent, const model[])
{
    set_entvar(ent, var_flags, FL_KILLME);
}
Имай предвид, че трябва да си обновиш ReAPI модула

Аватар
thoughtz
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 585
Регистриран на: 13 Окт 2016, 00:32
Местоположение: гр. София
Се отблагодари: 112 пъти
Получена благодарност: 79 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редакция на WarmUP плъгин

Мнение от thoughtz » 01 Апр 2018, 16:54

Всичко е ок, благодаря!

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта