AWP на авп мап и knife speed

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
JBBM~ The House123
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 41
Регистриран на: 24 Мар 2018, 23:31

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от JBBM~ The House123 » 04 Окт 2018, 16:35

Здравейте може ли 1 плъгин когато е на awp_idnia мап да дава само (AWP,Deagle и HE) а когато си е на дъст2 да си е със нормалните оръжия които са за Respawn със CSDM menu-то. Не знам дали описах нещата както трябва но се надявам да ме разберите :)


Бих желал още 1 плъгин когато имам knife във ръката да се тича малко по-бързо от обичайното по ваш избор :)

Благодаря за разбирането

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от illusion » 04 Окт 2018, 16:40

Вторият плъгин - viewtopic.php?f=21&t=1215

Аватар
hole.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Окт 2018, 15:45
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от hole. » 04 Окт 2018, 17:51

Respawn

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx> 
#include <cstrike> 
#include <hamsandwich> 

#define MAXPLAYERS 32 
#define TASK_RESPAWN 7124 

new g_iRespawns[MAXPLAYERS + 1] = {0, ...}; 

new g_pCvar_Time; 
new g_pCvar_Respawns; 

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("DeathRunRespawn", "0.1", "Someone over the rainbow"); 
     
    register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a"); 
    register_event("HLTV", "eventNewRound", "a", "1=0", "2=0"); 
     
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdPlayerSpawn_Post", true); 
     
    g_pCvar_Time = register_cvar("spawn_delay", "3"); 
    g_pCvar_Respawns = register_cvar("spawn_times", "2"); 
} 

public eventDeath() 
{ 
    new iVictim = read_data(2); 
    new Float:flTime = get_pcvar_float(g_pCvar_Time); 

    if( g_iRespawns[iVictim] < get_pcvar_num(g_pCvar_Respawns) ) 
    { 
        client_print(iVictim, print_chat, "You will respawn in %s seconds!", flTime); 
        set_task(flTime, "Respawn", iVictim + TASK_RESPAWN); 
    } 
    else 
    { 
        remove_task(iVictim + TASK_RESPAWN); 
         
        client_print(iVictim, print_chat, "You have respawned the maximum amount of times this round."); 
    } 
} 

public eventNewRound() 
{ 
    new iPlayers[32], iNum, id; 
    get_players(iPlayers, iNum); 
     
    for( new i = 0; i < iNum; i++ ) 
    { 
        id = iPlayers[i]; 
         
        if( is_user_connected(id) ) 
        { 
            g_iRespawns[id] = 0; 
        } 
    } 
} 

public FwdPlayerSpawn_Post(id) 
{ 
    if( is_user_alive(id) )  
    { 
        remove_task(id + TASK_RESPAWN); 
    } 
} 

public client_disconnect(id) 
{ 
    remove_task(id + TASK_RESPAWN); 
} 

public Respawn(id) 
{ 
    id -= TASK_RESPAWN; 
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); 
    g_iRespawns[id]++; 
}  
AWP + Deagle

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VERSION   "1.4"

#if cellbits == 32
    #define OFFSET_BUYZONE 235
#else
    #define OFFSET_BUYZONE 268
#endif

new g_AwpEnable, g_AwpDamageOn ,g_AwpDamage, g_AwpSpawnHP, g_AwpSpawnArmor, g_AwpKillHP;
new g_AwpRespawn, g_AwpRespawnTime, g_AwpProtect, g_AwpProtectTime;

public plugin_init(){
   register_plugin("Awp Battle", VERSION, "Virtual.New.BG");
   
   g_AwpEnable      = register_cvar("awp_battle_enable", "1");
   g_AwpDamageOn    = register_cvar("awp_take_damage", "1");
   g_AwpDamage      = register_cvar("awp_damage", "50");
   g_AwpSpawnHP     = register_cvar("awp_spawn_hp", "150")
   g_AwpSpawnArmor  = register_cvar("awp_spawn_armor", "100");
   g_AwpKillHP      = register_cvar("awp_givehp_kill", "25");
   
   // Cvar (Respawn by <VeCo>)
   g_AwpRespawn     = register_cvar("awp_respawn", "1");
   g_AwpRespawnTime = register_cvar("awp_respawn_time", "3.0");
   g_AwpProtect     = register_cvar("awp_protect", "1")
   g_AwpProtectTime = register_cvar("awp_protect_time", "3.0");
   
   new Entity = -1;
   while ((Entity = find_ent_by_class(Entity, "armoury_entity"))){
        remove_entity(Entity);}    
   
   register_cvar("awp_battle_version",   VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
   set_cvar_string("awp_battle_version",   VERSION);
   
   // Rergister messages, events and fowards
   register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "MsgStatusIcon");
   register_event("ResetHUD","eResetHUD", "be");
   register_event("DeathMsg","HookDeath","a");
   register_event("ResetHUD","Protect","b")
   
   // Register Ham
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
   if(get_pcvar_num(g_AwpDamageOn)){
   RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","AwpTakeDamage");}
   
   register_clcmd("drop", "NoDropAwp");
}

public MsgStatusIcon( const iMsgId, const iMsgDest, const iPlayer ){
    static szMsg[8]
    get_msg_arg_string(2, szMsg, 7);
    if(equal(szMsg, "buyzone" )){
        set_pdata_int(iPlayer, OFFSET_BUYZONE, get_pdata_int( iPlayer, OFFSET_BUYZONE ) & ~( 1<<0 ));
        return PLUGIN_HANDLED;}
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PlayerSpawn(id){ set_task(1.0, "PlayerItem", id); }

public PlayerItem(id){
   if(get_pcvar_num(g_AwpEnable) && is_user_alive(id)){
      set_user_health(id, get_pcvar_num(g_AwpSpawnHP));
      set_user_armor(id, get_pcvar_num(g_AwpSpawnArmor));
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_awp");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 100000);
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 100000);}
}

public AwpTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_bits){
   if(inflictor > 0 && inflictor)
      SetHamParamFloat(4, get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP ? get_pcvar_float(g_AwpDamage) : damage)
}

public NoDropAwp(id){ return PLUGIN_HANDLED; }

public eResetHUD( id ) {
   if(get_pcvar_num(g_AwpEnable)){
      if(!is_user_bot(id)) {
         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
         write_byte(( 1<<4 | 1<<5 ));
         message_end();
         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Crosshair"), _, id );
         write_byte(0);
         message_end();} }
}
Knife

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
new g_pSpeed

public plugin_init()
{
	register_plugin("Fast Knife", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXFastKnife", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("CurWeapon", "OnSelectKnife", "be", "1=1", "2=29")
	g_pSpeed = register_cvar("fastknife_speed", "50.0")
}

public OnSelectKnife(id)
	set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_float(g_pSpeed))

Аватар
JBBM~ The House123
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 41
Регистриран на: 24 Мар 2018, 23:31

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от JBBM~ The House123 » 04 Окт 2018, 18:17

Изображение
дава грешка при компилирането на плъгина AWP+DEAGLE

Аватар
hole.
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 8
Регистриран на: 04 Окт 2018, 15:45
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от hole. » 04 Окт 2018, 19:36

JBBM~ The House123 написа: 04 Окт 2018, 18:17 Изображение
дава грешка при компилирането на плъгина AWP+DEAGLE
F33L Th3 P0W3R. написа: 04 Окт 2018, 20:11 Не е от това.. виж си кода, има пропуснати библиотеки и най-вече главната (amxmodx)...
Нов съм.. иначе благодаря за информацията, занапред ще гледам да не ги пропускам.
Последно промяна от hole. на 04 Окт 2018, 20:13, променено общо 1 път.

Аватар
illusion
На линия
Developer
Developer
Мнения: 1796
Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
Местоположение: CraftVision
Се отблагодари: 151 пъти
Получена благодарност: 358 пъти
Обратна връзка:

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от illusion » 04 Окт 2018, 20:11

Не е от това.. виж си кода, има пропуснати библиотеки и най-вече главната (amxmodx)...

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <engine>

#define VERSION   "1.4"

#if cellbits == 32
    #define OFFSET_BUYZONE 235
#else
    #define OFFSET_BUYZONE 268
#endif

new g_AwpEnable, g_AwpDamageOn ,g_AwpDamage, g_AwpSpawnHP, g_AwpSpawnArmor, g_AwpKillHP;
new g_AwpRespawn, g_AwpRespawnTime, g_AwpProtect, g_AwpProtectTime;

public plugin_init(){
   register_plugin("Awp Battle", VERSION, "Virtual.New.BG");
   
   g_AwpEnable      = register_cvar("awp_battle_enable", "1");
   g_AwpDamageOn    = register_cvar("awp_take_damage", "1");
   g_AwpDamage      = register_cvar("awp_damage", "50");
   g_AwpSpawnHP     = register_cvar("awp_spawn_hp", "150")
   g_AwpSpawnArmor  = register_cvar("awp_spawn_armor", "100");
   g_AwpKillHP      = register_cvar("awp_givehp_kill", "25");
   
   // Cvar (Respawn by <VeCo>)
   g_AwpRespawn     = register_cvar("awp_respawn", "1");
   g_AwpRespawnTime = register_cvar("awp_respawn_time", "3.0");
   g_AwpProtect     = register_cvar("awp_protect", "1")
   g_AwpProtectTime = register_cvar("awp_protect_time", "3.0");
   
   new Entity = -1;
   while ((Entity = find_ent_by_class(Entity, "armoury_entity"))){
        remove_entity(Entity);}    
   
   register_cvar("awp_battle_version",   VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY);
   set_cvar_string("awp_battle_version",   VERSION);
   
   // Rergister messages, events and fowards
   register_message(get_user_msgid("StatusIcon"), "MsgStatusIcon");
   register_event("ResetHUD","eResetHUD", "be");
   register_event("DeathMsg","HookDeath","a");
   register_event("ResetHUD","Protect","b")
   
   // Register Ham
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawn", 1 );
   if(get_pcvar_num(g_AwpDamageOn)){
   RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","AwpTakeDamage");}
   
   register_clcmd("drop", "NoDropAwp");
}

public MsgStatusIcon( const iMsgId, const iMsgDest, const iPlayer ){
    static szMsg[8]
    get_msg_arg_string(2, szMsg, 7);
    if(equal(szMsg, "buyzone" )){
        set_pdata_int(iPlayer, OFFSET_BUYZONE, get_pdata_int( iPlayer, OFFSET_BUYZONE ) & ~( 1<<0 ));
        return PLUGIN_HANDLED;}
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PlayerSpawn(id){ set_task(1.0, "PlayerItem", id); }

public PlayerItem(id){
   if(get_pcvar_num(g_AwpEnable) && is_user_alive(id)){
      set_user_health(id, get_pcvar_num(g_AwpSpawnHP));
      set_user_armor(id, get_pcvar_num(g_AwpSpawnArmor));
      strip_user_weapons(id);
      give_item(id, "weapon_knife");
      give_item(id, "weapon_awp");
      give_item(id, "weapon_deagle");
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 100000);
      cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 100000);}
}

public AwpTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_bits){
   if(inflictor > 0 && inflictor)
      SetHamParamFloat(4, get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP ? get_pcvar_float(g_AwpDamage) : damage)
}

public NoDropAwp(id){ return PLUGIN_HANDLED; }

public eResetHUD( id ) {
   if(get_pcvar_num(g_AwpEnable)){
      if(!is_user_bot(id)) {
         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("HideWeapon"), _, id);
         write_byte(( 1<<4 | 1<<5 ));
         message_end();
         message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("Crosshair"), _, id );
         write_byte(0);
         message_end();} }
}

Аватар
JBBM~ The House123
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 41
Регистриран на: 24 Мар 2018, 23:31

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от JBBM~ The House123 » 05 Окт 2018, 14:06

Благодаря ви но не става.. сменям на awp_india и пак си има меню със Оръжия а аз искам когато е на дъст2 да си го има т'ва меню (Сървъра ми е Respawn) а когато е на авп мап да има само AWP и Deagle..

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от OciXCrom » 05 Окт 2018, 14:28

Включи плъгините само на картите които искаш.

Аватар
JBBM~ The House123
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 41
Регистриран на: 24 Мар 2018, 23:31

AWP на авп мап и knife speed

Мнение от JBBM~ The House123 » 07 Окт 2018, 10:07

Благодаря оправих се :)

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 14 госта