супер много благодаря JustInCase AMXX , ще пробвам и ще кажа как е ...
Добавено преди 2 минути 26 секунди:
iv69 написа: ↑09 Окт 2018, 15:13
супер много благодаря JustInCase AMXX , ще пробвам и ще кажа как е ...
дори мисля , че си го направил(ако работи) по-оригинален отколкото очаквах ... Идеята за добавяне на възможност да се променят тези стойности е велика !!!
Добавено преди 1 час 22 минути 15 секунди:
не знам, защо но, ... компилирах плъгина и го добавих, пуснах сървъра има в сървъра поне 10+ играчи(и ботовете+) но не киква ботовете... все едно няма плъгин, за кикване на ботове ???
плъгина който тествам изглежда ето така :
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define PLUGIN "Remove POD when players X"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "hackera457 @ AMXX-bg.info"
#define REQUIRED_MAX_PLAYERS 10 //-- При колко играчи да маха ботовете
#define REQUIRED_MIN_PLAYERS 5 //-- При колко играчи да Ð´Ð¾Ð±Ð°Ð²Ñ Ð±Ð¾Ñ‚Ð¾Ð²Ðµ
#define ADD_BOTS_NUM 5 //-- Колко бота да добавÑ
new const g_szEntityName[] = "check_maxplayers"
new g_iEnt
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
g_iEnt = create_entity("info_target")
entity_set_string(g_iEnt, EV_SZ_classname,g_szEntityName)
entity_set_float(g_iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime()+1.0)
register_think(g_szEntityName,"CheckPlayerEntity")
}
public CheckPlayerEntity(iEnt)
{
if(iEnt == g_iEnt)
{
static iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers,iNum)
if(iNum >= REQUIRED_MAX_PLAYERS)
server_cmd("pb removebots")
else if(iNum <= REQUIRED_MIN_PLAYERS)
for(new i = 0; i <= ADD_BOTS_NUM; i++)
server_cmd("pb add")
entity_set_float(g_iEnt, EV_FL_nextthink, get_gametime()+1.0)
}
}
p.s. да не би да липсва нещо ??? (за жалост излизам малко по-късничко ще дойда да пробвеам ако имате други идеи...благодаря)
Добавено преди 3 часа 21 минути 12 секунди:
Ако е много трудно, може ли пък да се промени така плъгина, че при един и същи брой да действа това - просто ако даден брой на играчите се надвиши - да маха ботове- ако пък играчите станат по-малко от този "брой", пак да се връщат отново(добавят) в сървъра...
На точно такъв принцип е написан примерно този код за 2 бота спектатори:
Код за потвърждение: Избери целия код
/******************************************/
/** SSH's Botcontroller **/
/** **/
/** Name: plugin_ssh_botcontrol **/
/** Author: SSH ([email protected]) **/
/** Released: 25/03/12 **/
/** Version: 1.0.0 **/
/** **/
/** Starts and stops PODBots manually **/
/******************************************/
/* Changelog
* ---------
* Version 1.0.0
*
* After ConnorMcLeod creats his No Human No Bots, I reduced
* the botcontroller the console commands
*
* Version 0.1beta
*
* First attempt of a podbot controller
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc> // cmd_access
#define ADMIN_ACCESS ADMIN_CVAR
new const STRING_VERSION[] = "1.0.0";
public plugin_init() {
register_plugin("Manuell Podbot Controller", STRING_VERSION, "SSH");
register_concmd("startbots", "startbots", ADMIN_ACCESS, "Starts the PODBots");
register_concmd("stopbots", "stopbots", ADMIN_ACCESS, "Stops the PODBots");
}
public startbots(id, accessLevel, cmdIndex)
{
if( cmd_access(id, accessLevel, cmdIndex, 0) )
{
server_cmd("pb fillserver")
}
return PLUGIN_HANDLED // return this so you don't have the Unknown command sentence in your console
}
public stopbots(id, accessLevel, cmdIndex)
{
if( cmd_access(id, accessLevel, cmdIndex, 0) )
{
server_cmd("pb removebots")
}
return PLUGIN_HANDLED
}