bomb sound
-
esc-Fiv3
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 110
- Регистриран на: 24 Ное 2018, 19:19
- Се отблагодари: 16 пъти
bomb sound
Probably the animation is the problem. Thank you very much anyway! Should I do the same format:UTF8 without BOM for editing plugins.ini and the other files with .ini or .txt (from lang). I changed a lot of .sma with UTF-BOM and there was no error. Could be a problem in the future? Some players told me that sometimes it is lag on the server. But I don't think that the problem is because of the format
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
bomb sound
Yes, always use without BOM. It can cause problems with compiling plugins and loading language files. It has nothing to do with lag.
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 157 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
bomb sound
Може ли този плъгин да се направи да работи със "mp3" ? Или по-горния , който е без c4.mdl , а само саунд при обезвреждане и при гърмене на бомбата ?OciXCrom написа: ↑05 Дек 2018, 20:45You can change the color here:Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <engine> #define PLUGIN "Snowman - Bomb" #define VERSION "1.5.1" #define AUTHOR "Alka / s0h" #pragma tabsize 0 //Settings #define SOUND // Если не хотите слышать звуки, закоментируйте эту строку //#define SNOW //Если вам не нужен снег, закоментируйте эту строку #define ANIMATION_DEFUSE //Если вам не нужна анимация во время разминирования бомбы, закоментируйте эту строку #define BLINK_BOMB //Если хотите чтобы бомба внизу снеговика мигала, закоментируйте эту строку #define BOMB_GLOW_COLOR 255.0, 0.0, 0.0 #define BOMB_GLOW_BRIGHTNESS 40 new iEntity; #if defined BLINK_BOMB new g_iLedSprite; #endif new const gClassname_bomb[] = "bomb_snow" new const g_szBombModels[][] = { "models/north/c4.mdl" }; #if defined SOUND new const g_szBombSounds[][] = { "north/defuse_sound.wav", "north/explode_sound.wav" }; #endif public plugin_init() { register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0"); register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); #if defined SNOW register_clcmd("say /snowoff", "clcmd_snowoff") register_clcmd("say /snow", "clcmd_snowon") #endif register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1); register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb"); #if defined ANIMATION_DEFUSE register_event("BarTime", "_cansel", "b", "1=0") //Событие отмены минирования/разминирования бомбы #endif register_think(gClassname_bomb, "EntityThink") #if defined BLINK_BOMB register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity"); #endif } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow")); precache_model("models/hairt.mdl"); new i; for(i = 0; i < sizeof g_szBombModels; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++) precache_model(g_szBombModels[i]); #if defined SOUND for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++) precache_sound(g_szBombSounds[i]); #endif #if defined BLINK_BOMB g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr"); #endif } #if defined BLINK_BOMB public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent) { if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE) { if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite) return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } #endif public eventHLTV() { clean() } public EntityThink(iEntity) { if(!pev_valid(iEntity)) return PLUGIN_CONTINUE set_pev(iEntity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } #if defined SNOW public client_putinserver(id) { client_cmd(id, "cl_weather 3") } public clcmd_snowoff(id) { client_cmd(id, "cl_weather 0") } public clcmd_snowon(id) { client_cmd(id, "cl_weather 3") } #endif public fwd_SetModel(ent, const szModel[]) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl")) { engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/hairt.mdl"); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } public clean() { new entity = -1; while((entity = find_ent_by_class(entity, gClassname_bomb))) { remove_entity(entity); } } public bomb_planted(id) { new iOrigin[3] //Создаем массив для хранение координат get_user_origin(id, iOrigin, 0) //Получаем координаты куда смотрит игрок new Float:fOrigin[3] //Создаем массив для float коодинат IVecFVec(iOrigin, fOrigin) //Конвертируем координаты в дробные if( (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && (pev(id, pev_button) & IN_DUCK ) ) fOrigin[2] += 18.0; iEntity = create_entity("info_target") //Создаем объект info_target if(!pev_valid(iEntity)) //Проверяем сущетсвует ли, если нет return PLUGIN_HANDLED //Заканчиваем. Дальше нам делать нечего set_pev(iEntity, pev_origin, fOrigin) //Присваиваем координаты set_pev(iEntity, pev_classname, gClassname_bomb) //Присваиваем Classname set_pev(iEntity, pev_solid, SOLID_BBOX) //Делаем его непроходимым set_pev(iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_NONE) //Не задаем тип движения, во всяком случаи пока set_pev(iEntity, pev_sequence, 1) //Выставляем № анимации при создании set_pev(iEntity, pev_framerate, 1.0) //Выставляем скорость анимации set_pev(iEntity, pev_nextthink, get_gametime() + 1.0) //Создаем запуск think set_pev(iEntity, pev_rendermode, kRenderNormal) set_pev(iEntity, pev_renderfx, kRenderFxGlowShell) set_pev(iEntity, pev_renderamt, BOMB_GLOW_BRIGHTNESS) set_pev(iEntity, pev_rendercolor, Float:{BOMB_GLOW_COLOR}) engfunc(EngFunc_SetModel, iEntity, g_szBombModels[0]) //Присваиваем модель return PLUGIN_HANDLED //Заканчиваем. Дальше нам делать нечего } public bomb_explode() { #if defined SOUND emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); #endif clean() } public bomb_defusing() // Момент когда бомбу начали разминировать { #if defined ANIMATION_DEFUSE if(pev_valid(iEntity)) __Anim(iEntity, 3, 1.0); //run #endif } #if defined ANIMATION_DEFUSE public _cansel() { if(pev_valid(iEntity)) __Anim(iEntity, 1, 1.0); //not run } #endif public logevent_BombDefused() { #if defined SOUND emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); #endif if(pev_valid(iEntity)) __Anim(iEntity, 104, 1.0); //dead } stock __Anim(index, sequence, Float: framerate = 1.0) { static className[32]; entity_get_string(iEntity, EV_SZ_classname, className, charsmax(className)) if(equali(className, gClassname_bomb) && pev_valid(index)) { entity_set_float(index, EV_FL_animtime, get_gametime()); entity_set_float(index, EV_FL_framerate, framerate); entity_set_float(index, EV_FL_frame, 0.0); entity_set_int(index, EV_INT_sequence, sequence); } if(sequence == 104) { set_task(2.5, "clean") } }
Код за потвърждение: Избери целия код
#define BOMB_GLOW_COLOR 255.0, 0.0, 0.0 #define BOMB_GLOW_BRIGHTNESS 40
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
bomb sound
За какво ти е "mp3" ? Ползвай https://audio.online-convert.com/convert-to-wav ( 8bit, rate 22050, mono).
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 157 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
bomb sound
Работата е там , че имам точно перфектните "mp3" мелодии, а когато ги обърна във "wav" се губи много качеството , особено в този формат в , който се изисква и с този автоматичен сайт. Иначе самия сайт го знам , но много пада качеството. Затова търся саунд плъгини , които работят с "mp3" формат. Засега нито един плъгин не работи при мен. Поради някаква причина нито една мелодия на такъв тип плъгин не се тегли от даунлоудъра. И сега тръгнах да пробвам този с надеждата да проработи , но , ако е само със "wav" и не може със "mp3" , тогава става кофти положението.zolfeca написа: ↑10 Фев 2021, 12:31 За какво ти е "mp3" ? Ползвай https://audio.online-convert.com/convert-to-wav ( 8bit, rate 22050, mono).
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
bomb sound
Е то и mp3 не е формат за качество. Та, не е проблема в плъгините, написал съм ти как става.
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 157 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
bomb sound
Не ги обръщам от някакъв формат във "mp3" ,че да има някакъв проблем. Те са си в "mp3" от по принцип и са перфектни, чува се много добре, но когато ги обърна във "wav" стават буквално трагични. Значи не става да се направи да работи това нещо със "mp3" ?
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
zolfeca
Извън линия - Администратор
- Мнения: 417
- Регистриран на: 10 Окт 2016, 23:48
- Се отблагодари: 24 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
bomb sound
Оставям това тук и повече няма да пиша.OciXCrom написа: ↑05 Дек 2018, 13:52 Not all sounds can play in CS. They need to be converted in a proper format. The easiest method (for me at least) to convert a sound for CS is using this website with the following attributes:
- Bit resolution: 16 Bit
- Sampling rate: 22050 Hz
- Audio channels: mono
-
Siska
Извън линия - Потребител
- Мнения: 772
- Регистриран на: 03 Дек 2019, 22:29
- Местоположение: Bedrock
- Се отблагодари: 157 пъти
- Получена благодарност: 48 пъти
- Обратна връзка:
bomb sound
Това са мелодии направени за цс , но са от друг плъгин, който обаче е много по-сложен и въобще няма смисъл да го пускам и да питам защо не работи при мен. За сложните плъгини видях , че няма кой да помага. Но саунда е от него и е в "mp3" формат. Щом хората са ги направили така , значи става, въпроса е дали някой може да помогне за някакъв плъгин , който сменя или добавя музика в играта , но да работи със "mp3". Засега нито един такъв плъгин не работи при мен , без значение дали е със "mp3" или "wav" и не дават никакви грешки ,а просто не се теглят файловете от даунлоудъра. Това е проблем само с такъв тип плъгини , а иначе всичко друго се тегли. Това не знам как да го оправя , но като го оправя ще ми трябва плъгин , който работи със "mp3" , за да мога да си запазя качеството. Затова питам дали някой може да го направи да работи със "mp3" и да мога след това веднага да тествам...zolfeca написа: ↑10 Фев 2021, 13:46Оставям това тук и повече няма да пиша.OciXCrom написа: ↑05 Дек 2018, 13:52 Not all sounds can play in CS. They need to be converted in a proper format. The easiest method (for me at least) to convert a sound for CS is using this website with the following attributes:
- Bit resolution: 16 Bit
- Sampling rate: 22050 Hz
- Audio channels: mono
Търсих врага и го открих : това съм аз , трябва да се победя...
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
WWW.CSMEGAGAMING.COM Skype : Sisi-1_1
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 1 Отговори
- 1544 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 1 Отговори
- 501 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 1 Отговори
- 409 Преглеждания
-
Последно мнение от TryAgain
-
- 10 Отговори
- 5027 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 4 Отговори
- 1631 Преглеждания
-
Последно мнение от xydojke
-
- 0 Отговори
- 1005 Преглеждания
-
Последно мнение от Taliban
-
- 1 Отговори
- 267 Преглеждания
-
Последно мнение от Stilex
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 30 госта