Редакция VIPMenu.sma плъгин - менюто да се показва след като минат първите 2 рунда

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Season12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 129
Регистриран на: 10 Фев 2019, 19:41
Местоположение: V nas
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Редакция VIPMenu.sma плъгин - менюто да се показва след като минат първите 2 рунда

Мнение от Season12 » 04 Мар 2019, 15:48

Здравейте може ли да редактирате този Vipmenu.sma плъгин. Искам първите 2 рунда да не се показва на Админите. Като минат тези 2 рунда да се показва Menu-то за вип екстрите, ето и кодат!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define cm(%1) (charsmax(%1))

new g_iMenu, g_iMenuFlags, FlagFromPcvar[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Menu", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)

	g_iMenuFlags = register_cvar("amx_vipmenu_flag", "r")

	CreateMenu()
}

CreateMenu()
{
	g_iMenu = menu_create("VIP Menu", "VIPMenu_Handler")
	menu_additem(g_iMenu, "AK47+deagle,He,FLash")
	menu_additem(g_iMenu, "M4A1+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Awp+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Famas+Deagle,He,Flash")
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	get_pcvar_string(g_iMenuFlags, FlagFromPcvar, cm(FlagFromPcvar))

	if(!is_user_alive(id) || !access(id, read_flags(FlagFromPcvar)))
		return

	menu_display(id, g_iMenu)
}

public VIPMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
	{
		menu_cancel(id)
		return
	}

	new iC4 = cs_get_user_plant(id)

	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	set_user_armor(id, 100)

	if(iC4)
	{
		give_item(id, "weapon_c4")
		cs_set_user_plant(id)
	}

	switch(iItem)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
		}
	}
}
Последно промяна от OciXCrom на 04 Мар 2019, 20:23, променено общо 1 път.
Причина: Редактирано заглавие!

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

Заявка за редактиране на Vipmenu.sma плъгин

Мнение от JackEyedJones » 04 Мар 2019, 16:17

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define cm(%1) (charsmax(%1))

new g_iMenu, g_iMenuFlags, FlagFromPcvar[33], g_iMenuRounds;

const SHOW_AFTER_RESPAWNS = 2;	//Edit how much respawns should pass before opening the menu.

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Menu", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)

	g_iMenuFlags = register_cvar("amx_vipmenu_flag", "r")

	CreateMenu(); g_iMenuRounds = 0;
}

CreateMenu()
{
	g_iMenu = menu_create("VIP Menu", "VIPMenu_Handler")
	menu_additem(g_iMenu, "AK47+deagle,He,FLash")
	menu_additem(g_iMenu, "M4A1+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Awp+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Famas+Deagle,He,Flash")
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	get_pcvar_string(g_iMenuFlags, FlagFromPcvar, cm(FlagFromPcvar))

	if(!is_user_alive(id) || !access(id, read_flags(FlagFromPcvar)))
		return

	if(++g_iMenuRounds >= SHOW_AFTER_RESPAWNS)
		menu_display(id, g_iMenu)
}

public VIPMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
	{
		menu_cancel(id)
		return
	}

	new iC4 = cs_get_user_plant(id)

	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	set_user_armor(id, 100)

	if(iC4)
	{
		give_item(id, "weapon_c4")
		cs_set_user_plant(id)
	}

	switch(iItem)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
		}
	}
}
Добавено преди 6 минути 23 секунди:
Вариант и с cvar.
  • amx_vipmenu_respawns

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define cm(%1) (charsmax(%1))

new g_iMenu, g_iMenuFlags, FlagFromPcvar[33], g_iMenuRounds, SHOW_AFTER_RESPAWNS;

public plugin_init()
{
	register_plugin("VIP Menu", "1.0", "OciXCrom")
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnPlayerSpawn", 1)

	g_iMenuFlags = register_cvar("amx_vipmenu_flag", "r")
	SHOW_AFTER_RESPAWNS = register_cvar("amx_vipmenu_respawns", "2")

	CreateMenu(); g_iMenuRounds = 0;
}

CreateMenu()
{
	g_iMenu = menu_create("VIP Menu", "VIPMenu_Handler")
	menu_additem(g_iMenu, "AK47+deagle,He,FLash")
	menu_additem(g_iMenu, "M4A1+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Awp+Deagle,He,Flash")
	menu_additem(g_iMenu, "Famas+Deagle,He,Flash")
}

public OnPlayerSpawn(id)
{
	get_pcvar_string(g_iMenuFlags, FlagFromPcvar, cm(FlagFromPcvar))

	if(!is_user_alive(id) || !access(id, read_flags(FlagFromPcvar)))
		return

	if(++g_iMenuRounds >= get_pcvar_num(SHOW_AFTER_RESPAWNS))
		menu_display(id, g_iMenu)
}

public VIPMenu_Handler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem == MENU_EXIT || !is_user_alive(id))
	{
		menu_cancel(id)
		return
	}

	new iC4 = cs_get_user_plant(id)

	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
	give_item(id, "weapon_deagle")
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	give_item(id, "weapon_flashbang")
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
	set_user_armor(id, 100)

	if(iC4)
	{
		give_item(id, "weapon_c4")
		cs_set_user_plant(id)
	}

	switch(iItem)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id, "weapon_ak47")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
		}
		case 1:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
		}
		case 2:
		{
			give_item(id, "weapon_awp")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
		}
		case 3:
		{
			give_item(id, "weapon_famas")
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
		}
	}
}

Аватар
Season12
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 129
Регистриран на: 10 Фев 2019, 19:41
Местоположение: V nas
Получена благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Заявка за редактиране на Vipmenu.sma плъгин

Мнение от Season12 » 04 Мар 2019, 19:47

Локвайте :lock: :lock:

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Редакция VIPMenu.sma плъгин - менюто да се показва след като минат първите 2 рунда

Мнение от OciXCrom » 04 Мар 2019, 20:24

Отново ти редактирах заглавието, тъй като нямаше достатъчно информация за самата заявка. Внимавай.

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта