Bullet damage + equip menu
Bullet damage + equip menu
За начина по който да ги показва, дали в кръг или хоризонтално, това работи. Но като задам квара дали да показва в един цвят или да е random не работи.
Намерих подобен плъгин. Може ли само да го направиш да сменя цветовете при хитването?
Намерих подобен плъгин. Може ли само да го направиш да сменя цветовете при хитването?
Код за потвърждение: Избери целия код
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define SUPERHERO 0 // if ur server has superhero mod ON set this to 1
#if SUPERHERO == 1
#include <superheromod>
#endif
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "2.1"
#define AUTHOR "SmirnoffBG"
//#define WITHOUT_NAMES
new g_hudmsg1
new g_hudmsgatt[6]
new user_name[33][32]//, num[33]
new damage2[33][33], hudplace[33][6]
#if !defined WITHOUT_NAMES
new bool:hidenames[33]
#endif
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /dmgnames", "ShowThemNames", _,"Show/Hide the names in the dmg indicator!")
g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
for(new i; i< sizeof g_hudmsgatt; i++)
g_hudmsgatt[i] = CreateHudSyncObj()
}
#if SUPERHERO == 1
public sh_fwd_extra_dmg(id, damage, attacker)
{
on_damage2(id, damage, attacker)
}
#endif
public client_damage(attacker, victim, damage)
{
on_damage2(victim, damage, attacker)
}
public client_connect(id)
{
get_user_name(id, user_name[id], 31)
hidenames[id] = false
}
#if !defined WITHOUT_NAMES
public ShowThemNames(id)
{
if(!hidenames[id])
hidenames[id] = true
else
hidenames[id] = false
client_print(id, print_chat, "[Extras] You %s names in the dmg indicator", hidenames[id]?"hid":"activated")
}
public client_infochanged(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new g_old_name[32], g_name[32];
get_user_name(id, g_old_name, charsmax(g_old_name))
get_user_info(id, "name", g_name, charsmax(g_name))
if(!equal(g_name, g_old_name))
{
copy(user_name[id],31, g_name)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
#endif
public on_damage2(id, damage, attacker)
{
static effecta = 0, Float:fxtime = 1.0, Float:holdtime = 2.0, params[3],place,bool:is_dead,
Float:fadein = 0.1, Float:fadeout = 0.2, deadid, num2, pl[32], spec, taskid, freed, dmgto
if(!is_user_alive(id))
{
is_dead = true
} else is_dead = false
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.35, 0.50, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout, -1)
#if defined WITHOUT_NAMES
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg1, "%d", damage)
#else
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg1, "%d", damage)
#endif
if(!is_user_connected(attacker)) return
taskid = (attacker*100) + id
dmgto = damage2[attacker][id] += damage // summed here cuz it can bug
if(task_exists(taskid))
{
for(place=0; place<5; place++)
{
if(hudplace[attacker][place] == id)
{
hudplace[attacker][place] = id
change_task(taskid, holdtime+2.0)
break
}
if(place == 5)
{
goto failsave
}
}
} else {
failsave:
for(place=0; place<=5; place++)
{
if(place == 5)
{
place = 0
hudplace[attacker][place] = id
if(task_exists(taskid))
{
change_task(taskid, holdtime)
} else {
params[0] = attacker
params[1] = id
params[2] = place
set_task(holdtime+2.0, "resetdmg", taskid, params, 3)
}
break
}
if(hudplace[attacker][place] == id || (freed=hudplace[attacker][place]) == 0)
{
if(freed == 0 && place < 5)
{
if(place+1 < 5){
if(hudplace[attacker][place+1] == id)
place+=1
} else if(place+2 < 5){
if(hudplace[attacker][place+2] == id)
place+=2
} else if( place+3 < 5){
if(hudplace[attacker][place+3] == id)
place+=3
} else if(place+4 < 5){
if(hudplace[attacker][place+4] == id)
place+=4
}
}
hudplace[attacker][place] = id
if(task_exists(taskid))
{
change_task(taskid, holdtime+2.0)
} else {
params[0] = attacker
params[1] = id
params[2] = place
set_task(holdtime+2.0, "resetdmg", taskid, params, 3)
}
break
}
}
}
switch(place)
{
case 0: set_hudmessage( random_num(0,255), 255, 000, 0.50, 0.4000, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout,-1)
case 1: set_hudmessage( 000, 255, 255, 0.53, 0.4375, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout, 0)
case 2: set_hudmessage( 255, 100, 255, 0.56, 0.4750, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout, 1)
case 3: set_hudmessage( 255, 000, 130, 0.53, 0.5125, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout, 2)
case 4: set_hudmessage( 200, 000, 100, 0.50, 0.5500, effecta, fxtime, holdtime, fadein, fadeout, 3)
}
#if defined WITHOUT_NAMES
if(is_dead)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto)
else if(dmgto-damage == 0)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", damage)
else
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto-damage, damage)
#else
if(!hidenames[attacker])
{
if(dmgto-damage == 0)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", damage, user_name[id])
else
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto-damage, damage, user_name[id])
} else {
if(is_dead)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto)
else if(dmgto-damage == 0)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", damage)
else
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto-damage, damage)
}
#endif
get_players(pl, num2, "b")
for(spec=0;spec<num2;spec++)
{
deadid = pl[spec]
if(pev(deadid, pev_iuser2) == attacker)
{
#if defined WITHOUT_NAMES
if(is_dead)
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto)
else if(dmgto-damage == 0)
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d", damage)
else
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto-damage, damage)
#else
if(is_dead)
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d ", dmgto)
else if(dmgto-damage == 0)
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d", damage)
else
ShowSyncHudMsg(deadid, g_hudmsgatt[place], "%d", dmgto-damage, damage)
#endif
}
}
}
public resetdmg(params[3])
{
static attacker
attacker = params[0]
damage2[attacker][params[1]] = 0
hudplace[attacker][params[2]] = 0
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Bullet damage + equip menu
Отвори .sma файла и навсякъде където има set_hudmessage( R, G, B го замени с set_hudmessage( random(256), random(256), random(256)
Bullet damage + equip menu
Благодаря ти. Понеже водим разговори в тая тема в момента можеш ли да ме насочим към добра антихак система, от която да се защитим от хакери, когато няма админи, които да действат на разположение?
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 2074 Преглеждания
-
Последно мнение от i5Typical
-
- 9 Отговори
- 1785 Преглеждания
-
Последно мнение от stanchew.k
-
- 3 Отговори
- 2424 Преглеждания
-
Последно мнение от hackera457
-
- 2 Отговори
- 808 Преглеждания
-
Последно мнение от To.To
-
- 1 Отговори
- 844 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 2 Отговори
- 831 Преглеждания
-
Последно мнение от xteR
-
- 6 Отговори
- 2242 Преглеждания
-
Последно мнение от stambeto2006
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта