Counter-Strike 1.6
VIP
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack
93.123.16.4:27022
aim_map2
Играчи: 4/16
aim_map2
Counter-Strike 1.6
VIP
93.123.16.4:27022 Cs-PlovdiV.com - Aim Attack aim_map2 4/16

Редактиране на на "Simple Shop" на OciXCrom.

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
iv69
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 744
Регистриран на: 17 Мар 2018, 15:34
Се отблагодари: 214 пъти
Получена благодарност: 39 пъти

Редактиране на на "Simple Shop" на OciXCrom.

Мнение от iv69 » 05 Фев 2020, 17:20

Може ли да се добави, към останалите "неща" които дава плъгина както е сега, да дава допълнително още и:
1. към HP-то с което се преражда играч: +100HP - за 4000$(т.е. - да се роди с 200HP)
както и 2. DMG_MULTIPLIER х2 - за 6000$ ?

Предварително благодаря.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <reapi>

#define USING_REAPI
//#define REPLACE_OLD_WEAPONS

#if defined USING_REAPI
	#include <reapi>
#else
	#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
		#include <stripweapons>
	#endif
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0"
#define SOUND_BUY "items/gunpickup2.wav"
#define FREE_FLAG ADMIN_LEVEL_E

enum _:ItemIno
{
	Name[32],
	Price,
	Weapon[20],
	Ammo,
	Csw
}

new g_eItems[][ItemIno] = 
{
	/* "Name", Price, "weapon_id", Bullets, CSW_ID */
	{ "AWP", 4000, "weapon_awp", 30, CSW_AWP },
	{ "SG-550", 6000, "weapon_sg550", 90, CSW_SG550 },
	{ "G3SG1", 5000, "weapon_g3sg1", 90, CSW_G3SG1 },
	{ "SMOKEGRENADE", 1500, "weapon_smokegrenade", 1, CSW_SMOKEGRENADE },
    { "HEGRENADE", 1000, "weapon_hegrenade", 1, CSW_HEGRENADE }
}
	
public plugin_init()
{
	register_plugin("Simple Shop", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXSimpleShop", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_clcmd("say /shop", "cmdShop")
	register_clcmd("say_team /shop", "cmdShop")
	CC_SetPrefix("[&x04.::::R::E::L::A::X::::&x01]")
}

public plugin_precache()
	precache_sound(SOUND_BUY)

public cmdShop(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		CC_SendMessage(id, "You need to be alive.")
	else
	{
		new iMenu = menu_create("\r.::::R::E::L::A::X::::", "shopHandler")
		new szItem[64], iMoney = cs_get_user_money(id)
		
		for(new i, bool:bFree = bool:(get_user_flags(id) & FREE_FLAG); i < sizeof(g_eItems); i++)
		{
			if(bFree)
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s \y[FREE]", g_eItems[i][Name])
			else
				formatex(szItem, charsmax(szItem), "%s %s[%i$]", g_eItems[i][Name], iMoney >= g_eItems[i][Price] ? "\r" : "\d", g_eItems[i][Price])
				
			menu_additem(iMenu, szItem)
		}
		
		menu_display(id, iMenu, 0)
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public shopHandler(id, iMenu, iItem)
{
	if(iItem != MENU_EXIT && is_user_alive(id))
	{
		new iMoney = cs_get_user_money(id)
		new bool:bFree = bool:(get_user_flags(id) & FREE_FLAG)
		
		if(!bFree && iMoney < g_eItems[iItem][Price])
			CC_SendMessage(id, "You don't have enough money to purchase this item.")
		else
		{
			if(!bFree)
			{
				cs_set_user_money(id, iMoney - g_eItems[iItem][Price])
				CC_SendMessage(id, "You have bought ^3%s ^1for ^4%i$", g_eItems[iItem][Name], g_eItems[iItem][Price])
			}
			else CC_SendMessage(id, "You received ^3%s ^1for ^4FREE", g_eItems[iItem][Name])
				
			emit_sound(id, CHAN_ITEM, SOUND_BUY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			#if defined USING_REAPI
				#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
				rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_REPLACE)
				#else
				rg_give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon], GT_APPEND)
				#endif
			#else
				#if defined REPLACE_OLD_WEAPONS
				StripWeapons(id, Primary)
				#endif
				
				give_item(id, g_eItems[iItem][Weapon])
			#endif
			
			cs_set_user_bpammo(id, g_eItems[iItem][Ammo], g_eItems[iItem][Csw])
		}
	}

	menu_destroy(iMenu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта