Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от impossible » 21 Юни 2020, 02:42

Искам просто да се смени худ цвета на цифрите на плъгина Frag counter

вместо да изглежда така изцяло зелено

img.png
img.png (1.36 MiB) Преглеждано 2202 пъти
img.png
img.png (1.36 MiB) Преглеждано 2202 пъти


да е по-този начин //GreenYellow "173 255 47"//YellowGreen "154 205 50" Не знам точно какви са стойностите на цвета но ако може да стане същия цвят

img.png
img.png (228.6 KiB) Преглеждано 2202 пъти
img.png
img.png (228.6 KiB) Преглеждано 2202 пъти

Код за потвърждение: Избери целия код

/*AMX MOD X script
**************************************************************************
 * 		FragCounter   V    1.01		by	Scarzzurs
 *
 *
 *  *******************************************************************************
 *  
 *	Ported By KingPin( [email protected] ). I take no responsibility 
 *	for this file in any way. Use at your own risk. No warranties of any kind. 
 *
 *  ********************************************************************************
 *
 **********************************************************************************/

#include <amxmodx>

new pfrags[33]
new top
new gmsgStatusIcon

public playerspawn(id){
	pfrags[id]=0
	top = 0
	calculate_time(id,pfrags[id])
}

public death(){
	new killer = read_data(1)
	pfrags[killer]=pfrags[killer]+1
	if (pfrags[killer]==9 && file_exists("sound/misc/monsterkill.wav")==1)
		emit_sound(killer,CHAN_STATIC, "misc/monsterkill.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	topplayer()
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++)
		calculate_time(players[i],pfrags[players[i]])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public topplayer(){
	new score
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++){
		if (pfrags[players[i]]>score){
			score=pfrags[players[i]]
			top=players[i]
		}
		else if (pfrags[players[i]]==score)
			top = 0
	}
}

public calculate_time(id,num){
	switch(num){
		case 0:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 1:{
			showtimer(id,"number_1",1)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 2:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",1)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 3:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",1)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 4:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",1)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 5:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",1)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 6:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",1)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 7:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",1)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 8:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",1)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 9:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",1)
		}
	}
}

public showtimer(id,number[10],onoff){
	if (is_user_connected(id)){
		if (id == top && onoff == 1)
			onoff = 2
		message_begin( MSG_ONE, gmsgStatusIcon, {0,0,0}, id )
		write_byte( onoff ) // status
		write_string( number ) // sprite name
		write_byte( 0 ) // red
		write_byte( 255 ) // green
		write_byte( 0 ) // blue
		message_end()
	}
}

public roundend(){
	if (top != 0){
		new sname[32]
		get_user_name(top,sname,32)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_hudmessage(0,"Best player of the round: %s",sname)
	}
}

public plugin_init(){
	register_plugin("FragCounter","1.01","Scarzzurs")
	gmsgStatusIcon = get_user_msgid("StatusIcon")
	register_event("DeathMsg","death","a")
	register_event("ResetHUD","playerspawn","b")
	register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
}

public plugin_precache()
	if (file_exists("sound/misc/monsterkill.wav")==1)
		precache_sound("misc/monsterkill.wav")

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от mi0 » 21 Юни 2020, 02:48

Код за потвърждение: Избери целия код

		write_byte( 173 ) // red
		write_byte( 255 ) // green
		write_byte( 47 ) // blue
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от impossible » 21 Юни 2020, 03:17

И аз бях пробвал така но ми примигва постоянно ,между зелено и червено

Аватар
EKOLOGA
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 89
Регистриран на: 26 Дек 2016, 04:26
Местоположение: plovdiv
Получена благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от EKOLOGA » 27 Юли 2020, 16:51

Има ли начин да се махне кода със звуците и да е изчистено ?
Изображение
Изображение

IP: 93.123.16.44:27015

FPS: 10000 (TEN-THOUSAND!)
SITE: www.CS-PARADISE.EU

CS-PARADISE.EU е верига игрални сървъри ориентирана към зрялата аудитория на неостаряващата класика Counter-Strike 1.6

» Уникалена cheat system - НИКАКВИ ХАКЕРИ
» 10000 FPS (ДЕСЕТ ХИЛЯДИ!) - НИКАКЪВ ЛАГ
» Гигабитова свързаност - НАЙ-НИСКИЯТ ПИНГ
» Професионална поддръжка - НАЙ-ЯКИТЕ НАСТРОЙКИ
» Непрестанно обновяване - НАЙ-НОВИТЕ МОДОВЕ

С нас ще преоткриеш CS 1.6 в безкомпромисни сървъри, където честната игра е гарантирана от уникалната ни защита!

ВНИМАНИЕ:
ПРИ НАС СТРЕЛЯТ ДОСТА СИЛНИ ИГРАЧИ!
ДОРИ СРЕД МОМИЧЕТАТА ИМА БРУТАЛНИ
----------------------
Изображение

Аватар
digitalbg
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 124
Регистриран на: 07 Май 2019, 13:13
Местоположение: Добрич
Се отблагодари: 119 пъти
Получена благодарност: 13 пъти

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от digitalbg » 05 Май 2021, 14:28

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от stambeto2006 на 06 Май 2021, 10:31, променено общо 1 път.
Причина: Излишен коментар!
45.144.155.100:27020

Аватар
impossible
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 488
Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
Се отблагодари: 23 пъти
Получена благодарност: 47 пъти

Frag counter - Променя на худ цвета на цифрите

Мнение от impossible » 08 Май 2021, 17:38

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

new pfrags[33]
new top
new gmsgStatusIcon

public playerspawn(id){
	pfrags[id]=0
	top = 0
	calculate_time(id,pfrags[id])
}

public death(){
	new killer = read_data(1)
	pfrags[killer]=pfrags[killer]+1
	
	topplayer()
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++)
		calculate_time(players[i],pfrags[players[i]])
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public topplayer(){
	new score
	new players[32]
	new player_num
	get_players(players, player_num)
	for (new i = 0; i < player_num; i++){
		if (pfrags[players[i]]>score){
			score=pfrags[players[i]]
			top=players[i]
		}
		else if (pfrags[players[i]]==score)
			top = 0
	}
}

public calculate_time(id,num){
	switch(num){
		case 0:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 1:{
			showtimer(id,"number_1",1)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 2:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",1)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 3:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",1)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 4:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",1)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 5:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",1)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 6:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",1)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 7:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",1)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 8:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",1)
			showtimer(id,"number_9",0)
		}
		case 9:{
			showtimer(id,"number_1",0)
			showtimer(id,"number_2",0)
			showtimer(id,"number_3",0)
			showtimer(id,"number_4",0)
			showtimer(id,"number_5",0)
			showtimer(id,"number_6",0)
			showtimer(id,"number_7",0)
			showtimer(id,"number_8",0)
			showtimer(id,"number_9",1)
		}
	}
}

public showtimer(id,number[10],onoff){
	if (is_user_connected(id)){
		message_begin(MSG_ONE, gmsgStatusIcon, {0,0,0}, id)
		write_byte(onoff) // status
		write_string(number) // sprite name
		write_byte(255) // red
		write_byte(255) // green
		write_byte(0) // blue
		message_end()
	}
}

public roundend(){
	if (top != 0){
		new sname[32]
		get_user_name(top,sname,32)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 1.0, 5.0, 0.1, 0.2, 5)
		show_hudmessage(0,"Best player of the round: %s",sname)
	}
}

public plugin_init(){
	register_plugin("FragCounter","1.01","Scarzzurs")
	gmsgStatusIcon = get_user_msgid("StatusIcon")
	register_event("DeathMsg","death","a")
	register_event("ResetHUD","playerspawn","b")
	register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
}

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта