gifts at death

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
USA_CA
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Юли 2020, 18:02

gifts at death

Мнение от USA_CA » 28 Юли 2020, 11:28

hi all) there is a plugin when you kill a zombie then a gift falls from it, can you make me what the plugin would be for the public and gifts fell only from the admins if there is a flag

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <fun>
#include <zombieplague>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus der Killed"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Ene[r]gy132/North"

new Bonus[] = "models/n/supplybox_zbs.mdl"

new const g_szClassName[] = "KillBonus"
//new const g_sound[] = "energy132/bonus_fz.wav"

new Float:g_vecOrigin[33][3]

new Entity

new rndm

new cvar_rend

new set_money = 0

public plugin_precache()
{
	precache_model(Bonus)
	//precache_sound(g_sound)
}

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, PLUGIN, PLUGIN )

	register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "CBasePlayer__Killed_Post", .Post = true)
	RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "CBaseEntity__Touch_Pre", .Post = false)
	
	cvar_rend = register_cvar("rend", "100")
	
	rndm = random_num(1, 3)
}

public eventHLTV()	
{
	new entity = -1;
	
	while((entity = find_ent_by_class(entity, g_szClassName))) remove_entity(entity)
}

public CBasePlayer__Killed_Post(pevVictim)
{
	if(zp_get_user_zombie(pevVictim))
	{
		new rdm = random_num(1, 30)
		
		switch(rdm)
		{
			case 9:
			{
				pev(pevVictim, pev_origin, g_vecOrigin[pevVictim])
				CreateBBox(g_vecOrigin[pevVictim])
			}
		}
	}

	return HAM_IGNORED;
}

public CreateBBox(Float:vOrigin[3])
{
	Entity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))

	if(!pev_valid(Entity)) return;
	
	set_pev(Entity, pev_classname, g_szClassName)
	set_pev(Entity, pev_model, Bonus)
	
	set_rendering(Entity, kRenderFxGlowShell, random(255), random(255), random(255), kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_rend))

	engfunc(EngFunc_SetModel, Entity, Bonus)
	engfunc(EngFunc_SetSize, Entity, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{ 2.5,  2.5,  2.5})
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, Entity, vOrigin)	
	
	set_pev(Entity, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(Entity, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)

	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.2)
}

public CBaseEntity__Touch_Pre(pEntity, pPlayer)
{
	if(!pev_valid(pEntity) || !is_user_alive(pPlayer) || !UTIL_get_user_human(pPlayer)) 
	return HAM_IGNORED
	
	static zsClassname[32]
	pev(pEntity, pev_classname, zsClassname, charsmax(zsClassname));

	if(!equal(zsClassname, g_szClassName)) 
	return HAM_IGNORED
	
	new name[32]
	get_user_name(pPlayer, name, 31)
	
	rndm = random_num(1, 3)
	
	switch(rndm)
	{
		case 1: 
		{
			if(set_money == 1)
			{
				new money = random(10000)
				cs_set_user_money(pPlayer, cs_get_user_money(pPlayer) + money)
				chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !g%d !yAmmo Packs", money)
			}
			else
			{
				new money = random(250)
				zp_set_user_ammo_packs(pPlayer, zp_get_user_ammo_packs(pPlayer) + money)
				chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !g%d !yAmmo Packs", money)
				//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
			}
		}
		case 2: 
		{ 
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gHP", name)
			new Float:hp
			pev(pPlayer, pev_health, hp)
			set_pev(pPlayer, pev_health, hp + 25.0)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}
		case 3: 
		{ 
			set_user_armor(pPlayer, get_user_armor(pPlayer) + 50)
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gБроню", name)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}	 
	}

	engfunc( EngFunc_RemoveEntity , pEntity );

	return HAM_IGNORED;
}	

stock UTIL_get_user_human( pPlayer )
{
	return ( !zp_get_user_zombie( pPlayer ) && !zp_get_user_nemesis( pPlayer ) && !zp_get_user_survivor( pPlayer ) )
}

stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")	//Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1")	//Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3")	//Team Color
	if(id)
		players[0] = id
	else
		get_players(players, count, "ch")
	for(new i=0; i<count; i++)
	{
		if(is_user_connected(players[i]))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
			write_byte(players[i])
			write_string(msg)
			message_end()
		}
	}
}

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

gifts at death

Мнение от OciXCrom » 28 Юли 2020, 14:02

Line 58:

Код за потвърждение: Избери целия код

if(zp_get_user_zombie(pevVictim))
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(zp_get_user_zombie(pevVictim) && get_user_flags(pevVictim) & INSERT_ADMIN_FLAG_HERE)
Insert the flag in the end.

Аватар
USA_CA
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Юли 2020, 18:02

gifts at death

Мнение от USA_CA » 28 Юли 2020, 14:10

OciXCrom написа: 28 Юли 2020, 14:02 Line 58:

Код за потвърждение: Избери целия код

if(zp_get_user_zombie(pevVictim))
=>

Код за потвърждение: Избери целия код

if(zp_get_user_zombie(pevVictim) && get_user_flags(pevVictim) & INSERT_ADMIN_FLAG_HERE)
Insert the flag in the end.
#include <zombieplague> remove it?
since I do not have a zombie server, but a normal public

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

gifts at death

Мнение от atmax » 28 Юли 2020, 14:18

Then why you are using this plugin.. If you remove this include the whole plugin will stop working..
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
USA_CA
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Юли 2020, 18:02

gifts at death

Мнение от USA_CA » 28 Юли 2020, 14:42

atmax написа: 28 Юли 2020, 14:18 Then why you are using this plugin.. If you remove this include the whole plugin will stop working..
I thought it might work

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

gifts at death

Мнение от OciXCrom » 28 Юли 2020, 15:54

And how would that happen? You even mentioned that you need it for zombies. We can't read minds. Why are you posting a request to edit a plugin without even testing the original plugin first? Then we're going to spend days figuring out what it didn't work. Please use common sense.

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

gifts at death

Мнение от JackEyedJones » 28 Юли 2020, 17:36

Иска да му го преработите за класически сървър и да махнете частта за зомбиатата. Изглежда не намира в нета такъв, който няма тази част.

Аватар
USA_CA
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Юли 2020, 18:02

gifts at death

Мнение от USA_CA » 28 Юли 2020, 19:57

JackEyedJones написа: 28 Юли 2020, 17:36 Иска да му го преработите за класически сървър и да махнете частта за зомбиатата. Изглежда не намира в нета такъв, който няма тази част.
right

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

gifts at death

Мнение от OciXCrom » 28 Юли 2020, 21:40

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus der Killed"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Ene[r]gy132/North"

// Edit by OciXCrom: removed ZP requirement + added admin flag
#define ADMIN_FLAG ADMIN_RESERVATION

new Bonus[] = "models/n/supplybox_zbs.mdl"

new const g_szClassName[] = "KillBonus"
//new const g_sound[] = "energy132/bonus_fz.wav"

new Float:g_vecOrigin[33][3]

new Entity

new rndm

new cvar_rend

public plugin_precache()
{
	precache_model(Bonus)
	//precache_sound(g_sound)
}

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, PLUGIN, PLUGIN )

	register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "CBasePlayer__Killed_Post", .Post = true)
	RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "CBaseEntity__Touch_Pre", .Post = false)

	cvar_rend = register_cvar("rend", "100")

	rndm = random_num(1, 3)
}

public eventHLTV()
{
	new entity = -1;

	while((entity = find_ent_by_class(entity, g_szClassName))) remove_entity(entity)
}

public CBasePlayer__Killed_Post(pevVictim)
{
	if(get_user_flags(pevVictim) & ADMIN_FLAG)
	{
		new rdm = random_num(1, 30)

		switch(rdm)
		{
			case 9:
			{
				pev(pevVictim, pev_origin, g_vecOrigin[pevVictim])
				CreateBBox(g_vecOrigin[pevVictim])
			}
		}
	}

	return HAM_IGNORED;
}

public CreateBBox(Float:vOrigin[3])
{
	Entity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))

	if(!pev_valid(Entity)) return;

	set_pev(Entity, pev_classname, g_szClassName)
	set_pev(Entity, pev_model, Bonus)

	set_rendering(Entity, kRenderFxGlowShell, random(255), random(255), random(255), kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_rend))

	engfunc(EngFunc_SetModel, Entity, Bonus)
	engfunc(EngFunc_SetSize, Entity, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{ 2.5,  2.5,  2.5})
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, Entity, vOrigin)

	set_pev(Entity, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(Entity, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)

	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.2)
}

public CBaseEntity__Touch_Pre(pEntity, pPlayer)
{
	if(!pev_valid(pEntity) || !is_user_alive(pPlayer))
	return HAM_IGNORED

	static zsClassname[32]
	pev(pEntity, pev_classname, zsClassname, charsmax(zsClassname));

	if(!equal(zsClassname, g_szClassName))
	return HAM_IGNORED

	new name[32]
	get_user_name(pPlayer, name, 31)

	rndm = random_num(1, 3)

	switch(rndm)
	{
		case 1:
		{
			new money = random(10000)
			cs_set_user_money(pPlayer, cs_get_user_money(pPlayer) + money)
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !g%d !yAmmo Packs", money)
		}
		case 2:
		{
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gHP", name)
			new Float:hp
			pev(pPlayer, pev_health, hp)
			set_pev(pPlayer, pev_health, hp + 25.0)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}
		case 3:
		{
			set_user_armor(pPlayer, get_user_armor(pPlayer) + 50)
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gБроню", name)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}
	}

	engfunc( EngFunc_RemoveEntity , pEntity );

	return HAM_IGNORED;
}

stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")	//Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1")	//Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3")	//Team Color
	if(id)
		players[0] = id
	else
		get_players(players, count, "ch")
	for(new i=0; i<count; i++)
	{
		if(is_user_connected(players[i]))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
			write_byte(players[i])
			write_string(msg)
			message_end()
		}
	}
}

Аватар
USA_CA
Извън линия
Foreigner
Foreigner
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Юли 2020, 18:02

gifts at death

Мнение от USA_CA » 28 Юли 2020, 22:27

OciXCrom написа: 28 Юли 2020, 21:40

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <engine>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bonus der Killed"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Ene[r]gy132/North"

// Edit by OciXCrom: removed ZP requirement + added admin flag
#define ADMIN_FLAG ADMIN_RESERVATION

new Bonus[] = "models/n/supplybox_zbs.mdl"

new const g_szClassName[] = "KillBonus"
//new const g_sound[] = "energy132/bonus_fz.wav"

new Float:g_vecOrigin[33][3]

new Entity

new rndm

new cvar_rend

public plugin_precache()
{
	precache_model(Bonus)
	//precache_sound(g_sound)
}

public plugin_init()
{
	register_plugin( PLUGIN, PLUGIN, PLUGIN )

	register_event("HLTV", "eventHLTV", "a", "1=0", "2=0")
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "CBasePlayer__Killed_Post", .Post = true)
	RegisterHam(Ham_Touch, "info_target", "CBaseEntity__Touch_Pre", .Post = false)

	cvar_rend = register_cvar("rend", "100")

	rndm = random_num(1, 3)
}

public eventHLTV()
{
	new entity = -1;

	while((entity = find_ent_by_class(entity, g_szClassName))) remove_entity(entity)
}

public CBasePlayer__Killed_Post(pevVictim)
{
	if(get_user_flags(pevVictim) & ADMIN_FLAG)
	{
		new rdm = random_num(1, 30)

		switch(rdm)
		{
			case 9:
			{
				pev(pevVictim, pev_origin, g_vecOrigin[pevVictim])
				CreateBBox(g_vecOrigin[pevVictim])
			}
		}
	}

	return HAM_IGNORED;
}

public CreateBBox(Float:vOrigin[3])
{
	Entity = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity , engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"))

	if(!pev_valid(Entity)) return;

	set_pev(Entity, pev_classname, g_szClassName)
	set_pev(Entity, pev_model, Bonus)

	set_rendering(Entity, kRenderFxGlowShell, random(255), random(255), random(255), kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_rend))

	engfunc(EngFunc_SetModel, Entity, Bonus)
	engfunc(EngFunc_SetSize, Entity, Float:{-1.0, -1.0, -1.0}, Float:{ 2.5,  2.5,  2.5})
	engfunc(EngFunc_SetOrigin, Entity, vOrigin)

	set_pev(Entity, pev_solid, SOLID_BBOX)
	set_pev(Entity, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)

	set_pev(Entity, pev_nextthink, get_gametime() + 0.2)
}

public CBaseEntity__Touch_Pre(pEntity, pPlayer)
{
	if(!pev_valid(pEntity) || !is_user_alive(pPlayer))
	return HAM_IGNORED

	static zsClassname[32]
	pev(pEntity, pev_classname, zsClassname, charsmax(zsClassname));

	if(!equal(zsClassname, g_szClassName))
	return HAM_IGNORED

	new name[32]
	get_user_name(pPlayer, name, 31)

	rndm = random_num(1, 3)

	switch(rndm)
	{
		case 1:
		{
			new money = random(10000)
			cs_set_user_money(pPlayer, cs_get_user_money(pPlayer) + money)
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !g%d !yAmmo Packs", money)
		}
		case 2:
		{
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gHP", name)
			new Float:hp
			pev(pPlayer, pev_health, hp)
			set_pev(pPlayer, pev_health, hp + 25.0)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}
		case 3:
		{
			set_user_armor(pPlayer, get_user_armor(pPlayer) + 50)
			chat_color(pPlayer, "!g[ZP]!y Ты получил !gБроню", name)
			//client_cmd(0, "spk sound/%s", g_sound)
		}
	}

	engfunc( EngFunc_RemoveEntity , pEntity );

	return HAM_IGNORED;
}

stock chat_color(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")	//Green Color
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1")	//Default Color
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3")	//Team Color
	if(id)
		players[0] = id
	else
		get_players(players, count, "ch")
	for(new i=0; i<count; i++)
	{
		if(is_user_connected(players[i]))
		{
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
			write_byte(players[i])
			write_string(msg)
			message_end()
		}
	}
}
thank You, you are super

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта