No Nickname Change in Game
-
Infamous2018
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 522
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:56
- Се отблагодари: 14 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
No Nickname Change in Game
Hello, need for 1.8.3 an Plugin which dont allow to change the username/nickname in GAME directly. Need to block only this. Can anyone create this please? Thx ♥
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
-
Midnight1337
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 72
- Регистриран на: 15 Яну 2019, 00:53
- Местоположение: Macedonia
- Се отблагодари: 5 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
- Обратна връзка:
No Nickname Change in Game
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define NEXT_CHANGE_TIME 30
new Float:g_fNextNameChange[MAX_CLIENTS + 1]
public plugin_init()
{
register_plugin("NameChangeTime", "0.0.1", "Vaqtincha")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoName, "CBasePlayer_SetUserInfoName", .post = false)
}
public client_putinserver(pPlayer){
g_fNextNameChange[pPlayer] = 0.0
}
public CBasePlayer_SetUserInfoName(const pPlayer, infobuffer[], szNewName[])
{
new Float:fCurtime = get_gametime()
if(g_fNextNameChange[pPlayer] > fCurtime)
{
PrintMsg(pPlayer, "!nThe next nickname change is available through !g%0.f!n seconds.", g_fNextNameChange[pPlayer] - fCurtime)
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false)
return HC_SUPERCEDE
}
g_fNextNameChange[pPlayer] = fCurtime + NEXT_CHANGE_TIME.0
return HC_CONTINUE
}
stock PrintMsg(const id, const Message[], any:...)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return;
}
new szMsg[190];
vformat(szMsg, charsmax(szMsg), Message, 3);
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!n", "^1")) {}
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!t", "^3")) {}
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!g", "^4")) {}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 76, _, id);
write_byte(id);
write_string(szMsg);
message_end();
}
-
Infamous2018
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 522
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:56
- Се отблагодари: 14 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
No Nickname Change in Game
this one dont work. the other one will test later
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define NEXT_CHANGE_TIME 30
new Float:g_fNextNameChange[MAX_CLIENTS + 1]
public plugin_init()
{
register_plugin("NameChangeTime", "0.0.1", "Vaqtincha")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoName, "CBasePlayer_SetUserInfoName", .post = false)
}
public client_putinserver(pPlayer){
g_fNextNameChange[pPlayer] = 0.0
}
public CBasePlayer_SetUserInfoName(const pPlayer, infobuffer[], szNewName[])
{
new Float:fCurtime = get_gametime()
if(g_fNextNameChange[pPlayer] > fCurtime)
{
PrintMsg(pPlayer, "!nThe next nickname change is available through !g%0.f!n seconds.", g_fNextNameChange[pPlayer] - fCurtime)
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false)
return HC_SUPERCEDE
}
g_fNextNameChange[pPlayer] = fCurtime + NEXT_CHANGE_TIME.0
return HC_CONTINUE
}
stock PrintMsg(const id, const Message[], any:...)
{
if(!is_user_connected(id))
{
return;
}
new szMsg[190];
vformat(szMsg, charsmax(szMsg), Message, 3);
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!n", "^1")) {}
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!t", "^3")) {}
while(replace(szMsg, charsmax(szMsg), "!g", "^4")) {}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 76, _, id);
write_byte(id);
write_string(szMsg);
message_end();
}
-
Basement
Извън линия - Потребител
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Май 2020, 03:29
- Местоположение: bg
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
- Обратна връзка:
No Nickname Change in Game
Вижте, някои от тях не знаят как да компилират, те просто искат плъгини, защото могат да го намерят, но не могат да го компилират
ето ти, брато, (Come on bro, download it quickly, just throw it in the folder, it's ready for you)
http://www.mediafire.com/file/zp4r7bifz ... r.rar/file
ето ти, брато, (Come on bro, download it quickly, just throw it in the folder, it's ready for you)
http://www.mediafire.com/file/zp4r7bifz ... r.rar/file
-
Infamous2018
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 522
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:56
- Се отблагодари: 14 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
No Nickname Change in Game
i know how to compile lol. omg. i am using 1.8.3 5252 compiler, i cant use other ones. compile works fine for me but still i can change the nick thats the problem.
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
-
atmax
Извън линия - Потребител
- Мнения: 492
- Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
- Се отблагодари: 37 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
-
Infamous2018
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 522
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:56
- Се отблагодари: 14 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
No Nickname Change in Game
the plugin from midnight need reapi and i dont use reapi. i will test the other plugin. dont worry.
-
Infamous2018
Извън линия - Foreigner
- Мнения: 522
- Регистриран на: 08 Апр 2018, 16:56
- Се отблагодари: 14 пъти
- Получена благодарност: 21 пъти
No Nickname Change in Game
oxis plug9in works but now i cant use vip guns in gunxpmod which are allowed for vips only lol.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 41 Отговори
- 5165 Преглеждания
-
Последно мнение от Ivanov305
-
- 20 Отговори
- 2888 Преглеждания
-
Последно мнение от illusion
-
- 19 Отговори
- 6340 Преглеждания
-
Последно мнение от JackEyedJones
-
- 5 Отговори
- 2528 Преглеждания
-
Последно мнение от Infamous2018
-
- 8 Отговори
- 4531 Преглеждания
-
Последно мнение от hellmoss
-
- 1 Отговори
- 1073 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 0 Отговори
- 1238 Преглеждания
-
Последно мнение от GGzBoy
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 7 госта