Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
lpmarto
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 2
Регистриран на: 21 Дек 2020, 21:17
Обратна връзка:

Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

Мнение от lpmarto » 21 Дек 2020, 23:56

Здравейте пичове, намерих един плугин който позволява на админите да си избират модел/скин от меню, проблемът обаче е, че когато си човек и бъдеш инфектиран/немесис/сървайвър и каквото и да е друго модела се запазва и не иска да ве пренапише от зомби плугина. Понеже съм чистно нов във кодирането на sma, и ще поискам малко помощ.
Това е оригиналният плугин:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Admin Model Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dimision"
#define ADMIN_LEVEL_B	ADMIN_LEVEL_E

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /admodels", "admin")
}

public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/AloDa/AloDa.mdl")
        precache_model("models/player/KudeE/KudeE.mdl")
        precache_model("models/player/Choveka/Choveka.mdl")
        precache_model("models/player/Gengsta/Gengsta.mdl")
        precache_model("models/player/Test1/Test1.mdl")
        precache_model("models/player/Pacheka/Pacheka.mdl")
        precache_model("models/player/Jinata/Jinata.mdl")
}
		
public admin(id)
{
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			model_menu(id)
		}
		else
        {
               ChatColor(id, "!g>> !nTrqbva da ste !gAdmini !n!")
        }
	
}
public model_menu(id)
{
    new menu = menu_create("\r[\wAdmin Models\r]\r", "menu_wybierz")
    
    menu_additem(menu, "\wAloDa", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wKudeE", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wChoveka", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wGengsta", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\wTest1", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\wPacheka", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\wJinata", "7", 0)

    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    { 
       case 1 : cs_set_user_model(id, "AloDa")
       case 2 : cs_set_user_model(id, "KudeE")
       case 3 : cs_set_user_model(id, "Choveka")
       case 4 : cs_set_user_model(id, "Gengsta")
       case 5 : cs_set_user_model(id, "Test1")
       case 6 : cs_set_user_model(id, "Pacheka")
       case 7 : cs_set_user_model(id, "Jinata")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  
stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // verde
	replace_all(msg, 190, "!n", "^1"); // galben/alb/negru
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // rosu/albastru/gri
	replace_all(msg, 190, "!t2", "^0"); // rosu2/albastru2/gri2
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
			{
			if (is_user_connected(players[i]))
				{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}

Това го видях от друг подобен плугин

Код за потвърждение: Избери целия код

public resetModel(id, level, cid) {
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {
                new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
                if (userTeam == CS_TEAM_T) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_t")
                }
                else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
                        cs_set_user_model(id, "admin_ct")
                }
                else {
                        cs_reset_user_model(id)
                }
        }
Ако някои от вас може да го измисли ще го почерпя :beer:

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

Мнение от gadinkata » 22 Дек 2020, 20:49

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>


#define PLUGIN "Admin Model Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dimision"

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /admodels", "admin")
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0")
}

public event_new_round()
{
	new iPlayers[32],iPlayer,iPnum,i
	get_players(iPlayers, iPnum, "c")
	
	for(i = 0; i < iPnum; i++)
	{
		iPlayer = iPlayers[i]
		
		if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			cs_reset_user_model(iPlayer)
		}
		
		
	}
}
public plugin_precache() 
{
        precache_model("models/player/AloDa/AloDa.mdl")
        precache_model("models/player/KudeE/KudeE.mdl")
        precache_model("models/player/Choveka/Choveka.mdl")
        precache_model("models/player/Gengsta/Gengsta.mdl")
        precache_model("models/player/Test1/Test1.mdl")
        precache_model("models/player/Pacheka/Pacheka.mdl")
        precache_model("models/player/Jinata/Jinata.mdl")
}
		
public admin(id)
{
	if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
		{
			model_menu(id)
		}
		else
        {
               ChatColor(id, "!g>> !nTrqbva da ste !gAdmini !n!")
        }
	
}
public model_menu(id)
{
    new menu = menu_create("\r[\wAdmin Models\r]\r", "menu_wybierz")
    
    menu_additem(menu, "\wAloDa", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\wKudeE", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\wChoveka", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\wGengsta", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\wTest1", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\wPacheka", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\wJinata", "7", 0)

    
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
    
    menu_display(id, menu, 0)
}

public menu_wybierz(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    new data[6], iName[64]
    new acces, callback
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
    
    new key = str_to_num(data)
    
    switch(key)
    { 
       case 1 : cs_set_user_model(id, "AloDa")
       case 2 : cs_set_user_model(id, "KudeE")
       case 3 : cs_set_user_model(id, "Choveka")
       case 4 : cs_set_user_model(id, "Gengsta")
       case 5 : cs_set_user_model(id, "Test1")
       case 6 : cs_set_user_model(id, "Pacheka")
       case 7 : cs_set_user_model(id, "Jinata")
    }
    menu_destroy(menu)
    return PLUGIN_HANDLED
}  
stock ChatColor(const id, const input[], any:...) {
	new count = 1, players[32];
	static msg[191];
	vformat(msg, 190, input, 3);
	
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4"); // verde
	replace_all(msg, 190, "!n", "^1"); // galben/alb/negru
	replace_all(msg, 190, "!t", "^3"); // rosu/albastru/gri
	replace_all(msg, 190, "!t2", "^0"); // rosu2/albastru2/gri2
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
			{
			if (is_user_connected(players[i]))
				{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg);
				message_end();
			}
		}
	}
}


Тествай го,незнам дали ще стане,защото ти не даде по ясно обяснение :)

Аватар
lpmarto
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 2
Регистриран на: 21 Дек 2020, 21:17
Обратна връзка:

Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

Мнение от lpmarto » 24 Дек 2020, 03:29

gadinkata написа: 22 Дек 2020, 20:49 Тествай го,незнам дали ще стане,защото ти не даде по ясно обяснение :)
Пробвах го, когато умре играча работи плугина обаче, ако ползваш модела и някой те направи зомби, зомбито седи с модела сложен от плугина, мисля че, трябва да се
#include <zombieplague>

И да засича ако играча стане зомби да му сложи зомбие модела

Аватар
TryAgain
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 182
Регистриран на: 25 Яну 2017, 16:59
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 26 пъти

Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

Мнение от TryAgain » 25 Дек 2020, 02:58

Не че разбирам много или нещо подобно ,но в самия мод го има вградено по твой данни поне така изглежда.

Код за потвърждение: Избери целия код

ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip

Аватар
gadinkata
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 259
Регистриран на: 21 Мар 2018, 12:33
Местоположение: Враца
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Заявка плъгин за рескане на модел при инфекция/умиране

Мнение от gadinkata » 25 Дек 2020, 10:44

ти не можеш да обясниш точно кво искаш,ама карай да върви :)няма как да се съчетаявт 30 модела и да работят синхронно :)

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта