BulletDamage Reapi

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

BulletDamage Reapi

Мнение от Marinovv » 30 Юни 2021, 15:53

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj
new i_Name

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
	
}
 
get_user_name(id, flDamage, charsmax(i_Name)) 
 
public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
	
	set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f - %s", flDamage, i_Name)
}

Може ли малко помощ! Плъгинчето е Reapi, а аз си нямам ни най - малка представа как се борави с Reapi.
Искам да дефинирам името на клиента, но при опит за компилация пише, че вече е дефинирано?!

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 768
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 124 пъти
Обратна връзка:

BulletDamage Reapi

Мнение от hackera457 » 30 Юни 2021, 22:14

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>

new g_SyncHudObj
new i_Name[32]

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ReAPI] Bullet Damage", "1.0", "WaLkZ")
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "OnPlayerTakeDamagePost", true)
	
	g_SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
	
}

 
public OnPlayerTakeDamagePost(const iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType)
{
	if (!is_user_connected(iAttacker)
	|| !rg_is_player_can_takedamage(iAttacker, iVictim)
	|| flDamage < 1.0)
	{
		return
	}
	
	get_user_name(iAttacker, i_Name,charsmax(i_Name))
	
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
	ShowSyncHudMsg(iVictim, g_SyncHudObj, "%.f", flDamage)
	
	set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
	ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, "%.f - %s", flDamage, i_Name)
}
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

BulletDamage Reapi

Мнение от Marinovv » 30 Юни 2021, 22:26

Много благодаря! Ама и аз съм един тъпак. Как не съм се досетил. :D

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта