Преработка на функция за взимане кръв

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Преработка на функция за взимане кръв

Мнение от deadlylord » 06 Мар 2018, 12:02

Като цяло пробвах с различни DMG_НЕЩА и винаги overflow-в

Както казах по-добре да се направи нова функция, която при удар на човек да spawn-ва he гранати, на който да мога да им редактирам щетата и радиуса и естествено самите гранати да не се виждат ... по този начин ще имате абсолютно същата функционалност и няма да има проблеми и ненужни sprites

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Преработка на функция за взимане кръв

Мнение от OciXCrom » 06 Мар 2018, 16:11

Проблемът е вероятно защото извикваш функция вътре в същата функция, след което тя отново се извиква и отново и отново... Опитай вместо да я регистрираш с HamSandwich, да ползваш forwarda от csx - http://amxx-bg.info/forum/api/csx/client_damage , а вътре да я извикаш с ham.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта