Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Ако имате затруднения при изработката/преработката на даден плъгин - пишете тук, ще се опитаме да ви помогнем!
Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 10 Май 2020, 19:16

Искам да се обърна към AMXX скриптърите и да ги помоля за съвет, тъй като почнах да преправям Hud съобщенията когато погледнеш към някой блок дето изписва "Claimed By: nick" и пробвах да направя така, че когато предмета е местен след build time на него да пише

Код за потвърждение: Избери целия код

This block was moved after build phase
Claimed by: nick
Както предполагате, щом съм писал за съвет не се е получило, та ще съм благодарен ако някой успее да ми помогне.

Добавено преди 1 час 6 минути 21 секунди:
Мисля, че ще е някаква глобална променлива, но как да я създам да запазва ent(индивидуално) си нямам и да идея..
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
qwertymi
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 45
Регистриран на: 13 Мар 2020, 19:18
Се отблагодари: 9 пъти
Получена благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от qwertymi » 10 Май 2020, 19:51

Хм, ако наистина искаш да си го направиш сам, което е похвално моето мнение е, че трябва да хвърлиш примерно едно око на вецо на мода, да видиш той как го е направил;
По темата: не съм запознат с бб модовете, съжалявам.
AWP ONLY: 185.148.145.234:27022

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 10 Май 2020, 21:43

Пробвах няколко варианта, но нито един не беше успешен. Пробвах с глобална променлива(bool) която бях добавил в GrabEnt и при местене на предмет след build time се задава на true, но при проверката в TraceLine, която проверява дали е true или false се показваха всички блокчета на играча като местени след времето за строене. Идеята ми е някаква променлива, която хваща индивидуално всяко блокче на играча и след build time се задава един вид на true, но си нямам на идея как става.

Добавено преди 25 минути 15 секунди:
Явно потребителят над мен не ме е разбрал ясно, погледнах мода на veco, но никъде не открих това което търся.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от atmax » 11 Май 2020, 08:35

Код за потвърждение: Избери целия код

/* Tirant Zombie Base Builder or Veco Zombie Base Builder */
 
#define USE_TIRANT_ZBB
//#define USE_VECO_ZBB
 
#if defined USE_TIRANT_ZBB
    #include <basebuilder>
    #define IsBuildPhase() bb_is_build_phase()
#endif
 
#if defined USE_VECO_ZBB
    #include <vzbb_mod>
    #define IsBuildPhase() user_can_build()
#endif
Виж това може и да ти помогне, а за това:
Мисля, че ще е някаква глобална променлива, но как да я създам да запазва ent(индивидуално) си нямам и да идея..
Ако съм те разбрал правилно, ще ти потрябва някакъв цикъл за да станат нещата.
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 11 Май 2020, 14:48

Почти нищо общо с това което съм искал, идеята ми е при местене на предмет след времето за строене да се запазва една глобална променлива с индивидуалното id на блокчето и при TraceLine(това е Public, който показва кой е местил блока) да има една проверка която проверява, ако блокчето е местено след времето на строене на него да пише "This block was moved after build phase \n Claimed by: "
При моите опити изкарва всички предмети на човека, че са местени след времето за строене.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
atmax
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 492
Регистриран на: 22 Мар 2018, 15:06
Се отблагодари: 37 пъти
Получена благодарност: 43 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от atmax » 11 Май 2020, 18:25

Погледни отново внимателно какво съм ти дал, не съм тръгнал да правя нищо, защото раздела на темата ти е: "Помощ в скриптирането"... Дал съм ти, как да проверяваш, дали в момента е BuildTime с тази проверка можеш да си направиш останалото и сам, стига да разбираш толкова.. Не е кой знае колко сложно, а и като ти гледам писанията, явно имаш някакви знания и смятам, че ще се справиш нататък сам! :)
Rest in peace my friend I always will remember you! 🖤👊

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 11 Май 2020, 20:57

Пичага кода, който си ми дал е безполезен в моя случай, естествено, че съм направил проверка когато играча grab-не блока дали е местен предмета след build time с if(g_boolCanBuild) или if(g_boolPrepTime), но в случая променливата която съм направил хваща всичките предмети на човека и ги изкарва като местени след build time, а в случая ми трябва помощ с тази променлива, която трябва да се направи така, че да хваща Id-то на блока. Ако имаш някаква идея как може да стане можеш да споделиш.

Код за потвърждение: Избери целия код

else if(!g_boolCanBuild || !g_boolPrepTime)
			{
			    set_hudmessage(0, 50, 255, -1.0, 0.55, 1, 0.01, 3.0, 0.01, 0.01);
			    if (BlockLocker(ent))
				{
				    if(g_boolAfterPhase) // това в случая е променливата, която при местене на предмет след build time се задава на true
				    {
				        new szCurMover[32], szLastMover[32]
				        if (GetEntMover(ent))
				        {
				            get_user_name(GetEntMover(ent),szCurMover,31)
				            if (!GetLastMover(ent))
				            ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This block was moved after build phase! ^n Claimed by: %s",szCurMover);
				        }
				        if (GetLastMover(ent))
				        {
				            get_user_name(GetLastMover(ent),szLastMover,31)
				            if (!GetEntMover(ent))
				            ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This block was moved after build phase! ^n Claimed by: %s", szLastMover);
				        }
				    }
				    else if(!g_boolAfterPhase)
				    {
				        new szEntOwner[32]
				        get_user_name(BlockLocker(ent),szEntOwner,31)
				        ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Claimed by: %s", szEntOwner);
				    }
				}
			    if (!BlockLocker(ent))
				{
				    if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent))
				    ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This object hasn't been moved");
				}
В случая показва всички блокчета на човека, че са местени след build time.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 12 Май 2020, 16:06

Доста хора ме питаха какво искам защото не са разбрали точно какво съм имал предвид, така точно и ясно искам когато погледнеш към блокчето(което е пипано след build time) да ти изписва "This block was moved after build phase ^nClaimed by nick". По прост начин за обяснение не измислих, та да се надяваме, че някой ще разбере.
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Аватар
mi0
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 534
Регистриран на: 09 Дек 2016, 22:02
Се отблагодари: 97 пъти
Получена благодарност: 120 пъти
Обратна връзка:

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от mi0 » 12 Май 2020, 19:21

Ще е добре да покажеш по-голяма част от кода. И понеже съм на пълно сигурен, че ще кажеш, че искаш само съвет - НИЕ НЯМА КАК ДА ТИ ДАДЕМ СЪВЕТ, БЕЗ ДА ЗНАЕМ КАК Е НАПРАВЕНО, ИМА ХИЛЯДИ НАЧИНИ ДА ЕДНО НЕЩО ДА БЪДЕ НАПРАВЕНО И ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА БЪДЕ ПРОМЕНЕНО.
Ето ти малко по-различен съвет, но ще е от доста по-голяма полза: Виж как работят съобщенията, виж кога се извикват, виж как работи самия мод и още по-важното - разбери, как работи езика. Не можеш да нахвърляш някакви работи, като имена на променливи и if условия, без да знаеш какво означават и въпреки, че имената на променливите са доста описателни, ние няма как да знаем, кога се променят и за какво се ползват.
aka kurdokoleno
Catch Mod - 87.121.112.232:27021

Аватар
sf4n
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 311
Регистриран на: 08 Яну 2018, 11:25
Се отблагодари: 25 пъти
Получена благодарност: 14 пъти

Как мога да запазя HUD-а на местените предмети след build time BB 6.5

Мнение от sf4n » 12 Май 2020, 21:11

Hud-овете са пренаписани изцяло от мен, идеята ми е някак да се направи ако някой мести предмет след времето за строене да изписва на предмета че е местен след времето. Та разбрах какво имаш в предвид, като се прибера ще ти предоставя целия код на лс и ако успеем да оправим проблема ще споделя тук как сме деиствали за да го оправим.

Добавено преди 40 минути 23 секунди:
Това е променливата която съм създал.

Код за потвърждение: Избери целия код

new bool:g_boolAfterPhase
Това е проверката на public cmdGrabEnt(id)

Код за потвърждение: Избери целия код

if (!g_boolCanBuild && (access(id, FLAGS_BUILD) || access(id, FLAGS_OVERRIDE)))
    	{
    		new adminname[32]
    		get_user_name(id,adminname,31)
    		print_color(0,"^x01[CS-ZAPAD] Admin: ^x04%s ^x01move block.", adminname)
    		if (BlockLocker(ent) || !BlockLocker(ent))
		{
			g_boolAfterPhase = true
			cmdLockBlock(id);
			client_cmd(id, "spk %s", LOCK_OBJECT);
		}	
    	}
Проверката при public fw_Traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace) съм я дал по горе.

Идеята ми е тази глобална променлива

Код за потвърждение: Избери целия код

g_boolAfterPhase = true
Да изглежда така

Код за потвърждение: Избери целия код

g_boolAfterPhase(ent) = true
Изображение

Единствен по рода си Zombie BaseBuilder с уникален мод и коректни админи по всяко време в сървъра.
IP: bb.cs-zapad.eu:27013

Respawn сървър.
IP: re.cs-zapad.eu:27015

Furien сървър.
IP: fu.cs-zapad.eu:27016

Нашият Сайт
Нашият Форум

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Помощ в скриптирането”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта