get_user_frags • получаване на убийствата на играч

Библиотеката съдържа 195 natives, 17 forwards и 0 stocks.
Аватар
RideeR ;]
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 170
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:30
Получена благодарност: 3 пъти

get_user_frags • получаване на убийствата на играч

Мнение от RideeR ;] » 10 Окт 2016, 21:40

amxmodx.incget_user_frags(index)

index: ID-то на играча

Връща: убийствата на съответния играч
Функцията служи за получаване на убийствата на играч.

Примерен плъгин №1: Когато играч направи убийство, в чата ще излезне съобщение, на което ще пише имената на убиеца и убития играч и колко убийства има убиеца до момента.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "get_user_frags example"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RideeR ;]"


public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","HookDeath","a")
}
public HookDeath()
{
    new iKiller, iVictim, szKillerName[32], szVictimName[32]
    iKiller = read_data(1)
    iVictim = read_data(2)
    
    get_user_name(iKiller, szKillerName, charsmax(szKillerName))
    
    get_user_name(iVictim, szVictimName, charsmax(szVictimName)) 
    
    if (iKiller == iVictim || !is_user_connected(iKiller))
    {
        return
    }
    
    client_print(0, print_chat, "%s ubi %s.Sega toi ima %i ubiistva.", szKillerName, szVictimName, get_user_frags(id))
}
 

Обратно към “amxmodx.inc”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост