atmax написа: ↑22 Окт 2020, 21:56
Увери се че ползваш последната версия на metamod и най-вероятно проблема идва от някой плъгин, ето какво открих при един руснак:
Ошибка найдена, fakemeta и engine как обычно глючат.
pev_valid и is_valid_ent заменил на is_entity теперь всё шикарно.
Дело в том, что pev_valid считает удаленные объекты существующими.
И с гугъл преводач да си го преведеш, пак ще схванеш какво има предвид.
Провери си добре плъгините! И да може да се наложи да ги спираш 1 по 1.
В библиотеката ns2amx.inc откривам
Код за потвърждение: Избери целия код
stock is_entity(id)
return is_valid_ent(id);
ерго няма много логика в поста му..?
Или той сигурно ползва reapi вариянта на is_entity, гледайки от мета листа му..
Може би има някаква логика, дори и при ъпдейтнат амхх, едва ли са пренаписвали core методите за валидност на ент, уж реапи върви с рехлдс и рехлдс може да създава някаква несъвместимост или пък проверките да са спрямо метамод-п, а не метамод-р; остава ми да пренаписвам 50 плъгина и да ползвам реапи навсякъде..
От години нямам крашове, по-скоро това би била опцията от колкото да спирам 1 по 1, мисля че знам какво правя и съм доста внимателен с ентитита, не успявам по никакъв начин да предизвикам краша каквото и да правя с ентитита за които се сещам че третирам в геймплея...