Търся човек, който разбира от VHE

Всякакви дискусии свързани с програмата за изработка на карти - Valve Hammer Editor.
Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от deadlylord » 30 Юни 2017, 22:34

Направихме карта, но след компилиране, когато се пусне за игра, хората има нисък FPS(дори и когато човека е сам) ... това излиза при компилиране

Код за потвърждение: Избери целия код

SolidBSP [hull 0] 168 (0.07 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'D:\DOWNLOADS\WarzoNe\cstrike\maps\bb_portal1.prt'
SolidBSP [hull 1] 164 (0.08 seconds)
SolidBSP [hull 2] 173 (0.06 seconds)
SolidBSP [hull 3] 187 (0.08 seconds)
Reduced 5965 clipnodes to 5885
Reduced 480 texinfos to 479
Reduced 6 texdatas to 6 (1380 bytes to 1380)
Reduced 4014 planes to 1568
FixBrinks:
Increased 5885 clipnodes to 5887.

"Reduced 4014 planes to 1568" това е странно, ако някой разбира програмата би било прекрасно да обясни какво представляват тези "planes"


целият LOG -> https://pastebin.com/wAga0fah


Благодаря предварително!

Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от aHaJLruH » 01 Юли 2017, 15:31

При направата на мапа слагал ли си слънце и лампи? Дай няколко снимки на картата или направо вземи качи .bsp.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от deadlylord » 02 Юли 2017, 06:30

.bsp http://dox.bg/files/dw?a=7f164be836

Мога и да ти дам .rmf файл, ако ти трябва

Също така, би ли казал, как се правят невидими прозорци(през който хората не могат да минават), но пък да могат да местят предмети през този "невидим прозорец" (пример можеш да ги видиш на повечето bb_ карти)

Също така, би било хубаво, да споделиш дали има програма, която позволява декомпелиране на карти и в последствие да си запазват текструрите, че в момента намерих няколко, но не запазват тексурите, също така не могат да се компилират, абе глупости, пхаха

PS Има ligh_envirorment, което осветява цялата карта, това ли е слънцето?

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от OciXCrom » 02 Юли 2017, 15:12

По подразбиране всички предмети с func_wall може да се местят. За да добавиш такъв, който не може да се мести, трябва да му сложиш име "ignore". За декомпилация си има програми, но не мисля, че има такава, която ще ти даде 100% точен резултат.

Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от aHaJLruH » 02 Юли 2017, 17:06

Както и предположих. Ниският FPS на мапа идва от осветлението. Не знам дали си сложил light_environment, но явно нещо си объркал, така че прегледай тази тема "линк". Не съм правил никога ББ карти затова предполагам прозорецът няма голяма значение за местенето на предметите. Направи обект с текстура {INVISIBLE, където искаш да е стъклото и му сложи ignore както каза OxiCrom.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от deadlylord » 03 Юли 2017, 05:42

Хубав прозорец
Бъгнат прозорец

Струва ми се, че не разбрахте какво имам предвид, вижте сравнете пример 1 и 2 ...

Трябва да не се минава през прозореца, но да позволява местенето на външните предмети...

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от OciXCrom » 03 Юли 2017, 15:23

На кой мап е "хубавият" прозорец? Можеш да я отвориш с bsp viewer и да погледнеш как е направено. ПС - самата "врата" която трябва да се премахне след build time трябва да е с име "barrier".

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от deadlylord » 03 Юли 2017, 16:05

"хубавият" прозорец е на повечето basebuilder карти, клипа от по-горе е от bb_revenge_dust и като го погледнах с bsp viewer всичко беше func_wall пхах интересна програма

На друга карта с "хубав прозорец" имаме

Код за потвърждение: Избери целия код

{
"model" "*12"
"targetname" "barrier"
"rendercolor" "0 0 0"
"classname" "func_wall"
}
{
"model" "*13"
"targetname" "ignore"
"rendercolor" "0 0 0"
"classname" "func_wall"
}
barrier с име ignore е zombi врата, която се маха след prep time(ignore маха местенето)
func wall с ignore е предмет, който не може да се мести, в случая невидимото стъкло. НО както казах на мен ми трябва невидимо стъкло, през което да могат да се местят предметите, който да от другата му страна, Друг ефект на това "невидимо стъкло" е че не намаля щетата от оръжията, което значи, че може може да се използва като перфектен skybox!

За осветлението пробвахме със слънце(направено 1 към 1 с темата) и втори опит с няколко лампи по картата, отново FPS беше нисък...

Опитах се да декомпилирам - прозореца не се показа ...

Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от aHaJLruH » 03 Юли 2017, 22:30

Ако искаш ми прати .rmf да ти оправя лага, а иначе за стъклото си нямам идея. Ще трябва някой който разбира и от самия мод да ти помогне.

Аватар
deadlylord
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
Местоположение: Бургас, България
Получена благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Re: Търся човек, който разбира от VHE

Мнение от deadlylord » 10 Юли 2017, 08:31

aHaJLruH оправи проблема с лага, за "хубавия" прозорец намерихме mapmaker, който разбира и ни обясни как се прави. Темата може да се затваря!

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Valve Hammer Editor”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта