Как да си направим ТРАМПЛИН? - trigger_push

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Как да си направим ТРАМПЛИН? - trigger_push

Мнение от Lethality » 06 Сеп 2021, 18:12

СТЪПКА: 1 - ПодготовкаПострояваме си 4 стени в формата на квадрат или по ваше желание. Би трябвало нещо такова като на снимката да се получи или по ваше желание в друга форма.
Изображение
СТЪПКА: 2 - Създаване на trigger_pushСъздайте brush и му сложете текстурата AAATRIGGER и го обвържете за обект trigger_push чрез CTRL + T Изображение
СТЪПКА: 3 - Атрибути на trigger_pushЗадайте следните атрибути на trigger_push:
Атрибути
  • Pitch Yaw Roll: -90 0 0 (или изберете Up)
  • Speed of Push: 30000
Изображение
СТЪПКА 4: - Създаване на func_illusionaryСъздаваме и func_illusionary там където оставихме малко пространство с цел нашият трамплин да изглежда по-реалистичен, когато скачаме!
СТЪПКА 5: - Атрибути на func_illusionary и текстураЩе използваме текстура от default-ните на halflife.wad, която се нарича - {CHAINLINK. За да я направим прозрачна и да се вижда красиво, трябва да обвържем brush-a към func_illusionary и му зададем следните атрибути:
  • Render Mode: Solid - No Light
  • FX Amount: 255
Останалите оставете по подразбиране
ИзгледТрябва да се получи нещо такова в края!

Изображение
Краен резултатМоже на същия принцип да се създават буустове и още много други неща, благодарение на trigger_pushИзображение


Автор на урока: Lethality (Аз)
При въпроси, може да се свържите с мен в темата или на лично съобщение!
Прикачена е примерна карта, за да пробвате нашия трамплин!
Урок - Трамплин.rar
(458.48 KiB) Свалено 91 пъти
Урок - Трамплин.rar
(458.48 KiB) Свалено 91 пъти

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост