Водопад с красива текстура - func_conveyor

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Водопад с красива текстура - func_conveyor

Мнение от Lethality » 05 Сеп 2021, 15:38

Създаване на func_conveyorЗадайте следните атрибути на func_conveyor като преди това изключите SmartEdit като кликнете върху него.

  • Key: _minlight | Value: 0
  • Key: speed | Value: 150
  • Key: style | Value: 0
  • Key: zhlt_lightflags | Value: 0
  • Key: angles | Value: Тук си нагласете правилната посока на движение според вашето желание
  • Key: rendercolor | Value: 0
  • Key: renderamt | Value: 180
  • Key: rendermode | Value: 2
  • Key: renderfx | Value: 0
  • Key: zhlt_noclip | Value: 1
Изображение
Примерен изгледНакрая трябва да изглежда нещо такова. Нагласете си движещата се вода на подходящо място и компилирайте картата!Изображение
Краен резултатМоже да експериментирате с func_conveyor по този начин и да си направите дори свой собствен фонтан, благодарение на текстурата, която ще прикача тук! Така наречената Scrolling texture е причината да имаме движещата се вода!Изображение


При въпроси, може да се свържите с мен в темата или на лично съобщение!




Автор на урока: Lethality (Аз)


Прикачена е примерна карта с изходните файлове и нужните текстури (.wad)!


Урок-Водопад.rar
(562.57 KiB) Свалено 79 пъти
Урок-Водопад.rar
(562.57 KiB) Свалено 79 пъти

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта