Oръжие и мишена с активиращо се ентити

Уроци за Valve Hammer Editor.
Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Oръжие и мишена с активиращо се ентити

Мнение от aHaJLruH » 16 Дек 2017, 17:43

Здравейте, в този урок ще разберете как се правят оръжията активиращи се с бутона Е, както и мишена която като бъде уцелена в избрано от вас място да активира ентити. Моята идея за урока ще бъде да направя като оръжието стрелне в центъра на мишената да изписва на екрана "You made it!".[/b]



1. Направете си нещо подобно на външен вид на оръжие с Block Tool и му сложете малко квадратче с текстура Origin на мястото където искате да се върти.
Изображение

2. Маркирайте оръжието заедно с квадратчето и натиснете CTRL+T. Направете настройките така :
Class: func_tankName : wep (по-избор)
Yaw rate: 30
Yaw range: 180
Yaw tolerance: 15
Pitch rate: 30
Pitch range: 50
Pitch tolerance: 15
Rate of Fire: 10 (колко патрона да изтрелва)
Damage per buller: 15 (колко кръв да взима на патрон)
Bullets: MP5 (какъв вид да са патроните)
от Flags сложете тикче на Controllable
Изображение

3. Почти сме готови с оръжието. Сега трябва да направим от къде да се контролира. Създайте блокче с текстура AATRIGGER където искате да се управлява.
Изображение

4. Задайте му следните параметри:
Class: func_tankcontrols Tank entity name: wep (името на оръжието което зададохме преди малко)
Изображение

5. Оръжието е готово. Започваме с мишената която ще активира текст. Направете си я с Block Tool и сложете друго квъдратче с текстура AATRIGGER на мястото където искате като бъде уцелена да активира текста.
Изображение

6. Маркирайте квадратчето с текстура AATRIGGER и натиснете CTRL+T. Задавате му следните параметри:
Class: button_target Target: soundtext (по-избор)
Изображение

7. Сега направихме когато бъде уцелено това квадратче да се активира ентити с име "soundtext". Натиснете SHIFT+E и сложете ентити на произволно място. Ентитито да бъде със следните параметри "Class: game_text / Name: soundtext / Message Text: You made it! останалите параметри може да ги направите както решите."
Изображение

Обратно към “VHE Уроци”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта