Deathrun Manager

В този раздел можете да качвате преработени плъгини.
Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 755
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 115 пъти
Обратна връзка:

Deathrun Manager

Мнение от hackera457 » 01 Мар 2017, 14:26

Автор: xPaw
Редакция: hackera457

Описание:
Това е редактирана версия на Deathrun Manager-а на xPaw като са направени следните редакции:
  • * Добавен HUD Статус с информация за играча
    * Добавени NATIVES
    * Добавени команди за даване и махане на животи
    * Запазване на животите с Fvault
    * Меню, което те пита дали искаш да се съживиш
    * Премахнат ненужен HUD при Respawn
    * Чат командите, за проверка на животите вече може да се пишат и в team чата
Команди:

Код за потвърждение: Избери целия код

dr_give_lifes <name/@all> <lifes> - Давате животи на играч (@all дава на всички в сървъра)
dr_reset_lifes <name/@all> - Занулява животите на играч (@all занулява на всички в сървъра)
Natives:
За по-голямо удобство съм направил .inc, който директо да го инклудвате.

Код за потвърждение: Избери целия код

/**
 * Set Lifes on specific player.
 *
 * @param id        Player index.
 * @param iLifes    AMount of Lifes
 * 
 */
native dr_set_user_lifes(id, iLifes)

/**
 * Returns Lifes on specific player.
 *
 * @param id        Player index.
 * @return            Lifes Count on specific player
 */
 native dr_get_user_lifes(id)
Снимки:

Изображение
Изображение

ВНИМАНИЕ! За да се компилира без грешки, трябва да имате библиотеката fvault, която я има тук във форума

Файлове:
DeathrunManager.sma
(26.03 KiB) Свалено 186 пъти
DeathrunManager.sma
(26.03 KiB) Свалено 186 пъти
DeathrunManager.inc
(695 Байта) Свалено 169 пъти
DeathrunManager.inc
(695 Байта) Свалено 169 пъти
deathrun.txt
(13.65 KiB) Свалено 170 пъти
deathrun.txt
(13.65 KiB) Свалено 170 пъти
- езиковия файл

Честита Баба Марта сладури!
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6909
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1043 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom » 01 Мар 2017, 19:51

lives*

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 755
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 115 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 » 01 Мар 2017, 23:25

Няма значение - все същото е
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6909
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1043 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom » 01 Мар 2017, 23:26

Не съществува дума "lifes". Често се прави такава грешка. Както и да е, не е от значение.

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 755
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 115 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 » 01 Мар 2017, 23:30

Важното е, че работи и ще върши работа. Все пак досега не съм срещал тази модификация публично
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
<< SaNchez >>
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Местоположение: по сфета и у нас
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от << SaNchez >> » 02 Мар 2017, 16:30

МНЕНИЕТО Е СКРИТО ОТ СТРАНА НА МОДЕРАТОР! ЦЪКНИ ВЪРХУ ЛЕНТАТА ЗА ДА ГО ПРЕГЛЕДАШ.
Последно промяна от Petrowch0 на 02 Мар 2017, 19:17, променено общо 1 път.
Причина: Не мисля че е нужно да ни казваш какво ще правиш. [Неаргументиран коментар/Спам] !
Данък обществено мнение не плащам :coolface:

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 467
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 44 пъти
Получена благодарност: 35 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от stambeto2006 » 24 Апр 2017, 23:22

@hackera457 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код за потвърждение: Избери целия код

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)

Аватар
hackera457
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 755
Регистриран на: 01 Ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Се отблагодари: 1 път
Получена благодарност: 115 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от hackera457 » 28 Апр 2017, 15:29

stambeto2006 написа:@hackera457 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код за потвърждение: Избери целия код

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)
Попринцип всичко трябва да работи, тествано е преди това ще погледна въпреки, че никой не ми се е оплакал досега, дори и на ЛС
Моите плъгини

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 6909
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 116 пъти
Получена благодарност: 1043 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от OciXCrom » 28 Апр 2017, 15:41

Код за потвърждение: Избери целия код

switch(iItem)
{
    case 0: 
    {
        set_task(3.0,"fnRevivePlayer",id);
        ColorChat( id, RED, "%s^1 %L", g_szPrefix, id, "DR_LIFE_RESPAWN" );
    }
    
    case 1: menu_destroy(iMenu);
}

menu_destroy(iMenu); 
Два пъти се ползва menu_destroy(). case 1 изцяло трябва да се премахне.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 467
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 44 пъти
Получена благодарност: 35 пъти
Обратна връзка:

Re: Deathrun Manager

Мнение от stambeto2006 » 28 Апр 2017, 18:24

hackera457 написа:
stambeto2006 написа:@hackera457 Реших днеска да го пробвам този плъгин и видях че дава грешки.

Код за потвърждение: Избери целия код

L 04/24/2017 - 20:16:53: Invalid menu id 2(3)
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "DeathrunManager.amxx", version "3.0.3")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX] Run time error 10: native error (native "menu_destroy")
L 04/24/2017 - 20:16:53: [AMXX]    [0] DeathrunManager.sma::handlerAskUserRevive (line 705)
Попринцип всичко трябва да работи, тествано е преди това ще погледна въпреки, че никой не ми се е оплакал досега, дори и на ЛС
Ами той може да работи , но без да съм редактирал нищо по кода , това е грешката която ми излезе не съм си я измислял аз.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Преработени плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост