CSDM Spawn Protection
-
MF1
Извън линия - Потребител
- Мнения: 316
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
- Местоположение: гр.Варна
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
CSDM Spawn Protection
Имам проблем, използвам csdm в който има spawn protection, но той е активен само ако играча не се движи, тоест аз съм го сложил на 5 секунди но ако мръдне веднага изчезва... има ли как да го направя да е 5 секунди дори с движението ?
Join now.
www.MF1-CS.eu
----------------------------
91.132.63.55:27015
91.132.63.56:27015
----------------------------
-
mount4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 187
- Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
-
MF1
Извън линия - Потребител
- Мнения: 316
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
- Местоположение: гр.Варна
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
Извини ме, ето :OciXCrom™ написа:Не мислиш ли, че трябва да предоставиш кода на плъгина?
Код за потвърждение: Избери целия код
* csdm_protection.sma
* CSDM plugin that lets you have spawn protection
*
* (C)2003-2014 David "BAILOPAN" Anderson
*
* Give credit where due.
* Share the source - it sets you free
* http://www.opensource.org/
* http://www.gnu.org/
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine_const>
#include <csdm>
new g_ProtColors[4][3] = {{0,0,0},{255,0,0},{0,0,255},{0,255,0}}
new g_GlowAlpha[4] = {200,200,200,200}
new g_Protected[33]
new bool:g_Enabled = false
new bool:g_Glowing = false
new Float:g_ProtTime = 2.0
new const g_iProtectionOffFlags = IN_ATTACK | IN_ATTACK2 | IN_FORWARD | IN_BACK | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT
new bool:g_MainPlugin = true
// page info for settings in CSDM Setting Menu
new g_SettingsMenu = 0
new g_ProtSettMenu = 0
new g_ItemsInMenuNr = 0
new g_PageSettMenu = 0
//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Protection"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"
new ACCESS = ADMIN_MAP
public csdm_Init(const version[])
{
if (version[0] == 0)
{
set_fail_state("CSDM failed to load.")
return
}
}
public csdm_CfgInit()
{
csdm_reg_cfg("protection", "read_cfg")
}
stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
set_pev(index, pev_renderfx, fx)
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float(r)
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)
set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(index, pev_rendermode, render)
set_pev(index, pev_renderamt, float(amount))
return 1
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "On_ClientPreThink", 1)
register_concmd("csdm_prots_menu", "csdm_prots_menu", ACCESS, "CSDM Protection Settings Menu")
g_MainPlugin = module_exists("csdm_main") ? true : false
if (g_MainPlugin)
{
g_SettingsMenu = csdm_settings_menu()
g_ItemsInMenuNr = menu_items(g_SettingsMenu)
g_PageSettMenu = g_ItemsInMenuNr / 7
g_ProtSettMenu = menu_create("CSDM Protection Settings Menu", "use_csdm_prot_menu")
menu_additem(g_SettingsMenu, "CSDM Protection Settings", "csdm_prots_menu", ACCESS)
if (g_ProtSettMenu)
{
new cb_protect = menu_makecallback("hook_prot_sett_display")
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Spawn Protection Enabled/Disabled", "1", ACCESS, cb_protect)
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Glowing on Spawn Enabled/Disabled", "2", ACCESS, cb_protect)
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Back", "3", 0, -1)
}
}
}
public client_connect(id)
{
g_Protected[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
if (g_Protected[id])
{
remove_task(g_Protected[id])
g_Protected[id] = 0
}
}
SetProtection(id)
{
if (g_Protected[id])
remove_task(g_Protected[id])
if (!is_user_connected(id))
return
new team = get_user_team(id)
if (!IsValidTeam(team))
{
return
}
if (!pev(id, pev_takedamage) && !g_Protected[id]) // against other plugins controlling the protection
{
//log_amx("can't set protection on player[%d]", id)
// g_Protected[id] = 0
return
}
set_task(g_ProtTime, "ProtectionOver", id)
g_Protected[id] = id
if (g_Glowing)
{
if (!csdm_get_ffa())
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_ProtColors[team][0], g_ProtColors[team][1], g_ProtColors[team][2],
kRenderNormal, g_GlowAlpha[team])
else
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_ProtColors[3][0], g_ProtColors[3][1], g_ProtColors[3][2],
kRenderNormal, g_GlowAlpha[3])
}
set_pev(id, pev_takedamage, 0.0)
}
RemoveProtection(id)
{
if (g_Protected[id])
remove_task(g_Protected[id])
ProtectionOver(id)
}
public ProtectionOver(id)
{
g_Protected[id] = 0
if (!is_user_connected(id))
return
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
set_pev(id, pev_takedamage, 2.0)
}
public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
if (!g_Enabled || !csdm_active())
return
RemoveProtection(victim)
}
public csdm_PostSpawn(player, bool:fake)
{
if ((g_Enabled) && csdm_active())
SetProtection(player)
}
public On_ClientPreThink(id)
{
if (!g_Enabled || !g_Protected[id] || !is_user_connected(id) || !csdm_active())
return
new buttons = pev(id,pev_button);
if ( buttons & g_iProtectionOffFlags )
{
RemoveProtection(id)
}
}
public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
if (readAction == CFG_READ)
{
new setting[24], sign[3], value[32];
parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
if (equali(setting, "colorst"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[_TEAM_T][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[_TEAM_T][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[_TEAM_T][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[_TEAM_T] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "colorsct"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[_TEAM_CT][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[_TEAM_CT][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[_TEAM_CT][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[_TEAM_CT] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "colorsffa"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[3][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[3][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[3][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[3] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "enabled"))
{
g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
}
else if (equali(setting, "glowing"))
{
g_Glowing = str_to_num(value) ? true : false
}
else if (equali(setting, "time"))
{
g_ProtTime = str_to_float(value)
}
}
}
// stuff for settings menu - START
public csdm_prots_menu(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1) || !id)
return PLUGIN_HANDLED
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public use_csdm_prot_menu(id, menu, item)
{
if (item < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
new command[6], paccess, call
if (!menu_item_getinfo(g_ProtSettMenu, item, paccess, command, 5, _, 0, call))
{
log_amx("Error: csdm_menu_item() failed (menu %d) (page %d) (item %d)", g_ProtSettMenu, 0, item)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (paccess && !(get_user_flags(id) & paccess))
{
client_print(id, print_chat, "You do not have access to this menu option.")
return PLUGIN_HANDLED
}
new iChoice = str_to_num(command)
switch(iChoice)
{
case 1:
{
g_Enabled = (g_Enabled ? false : true)
client_print(id, print_chat, "[CSDM] CSDM Spawn Protection setting changed to %s.", g_Enabled ? "enabled" : "disabled")
csdm_write_cfg(id, "protection", "enabled", g_Enabled ? "1" : "0")
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
g_Glowing = (g_Glowing ? false : true)
client_print(id, print_chat, "[CSDM] CSDM Spawn Glowing setting changed to %s.", g_Glowing ? "enabled" : "disabled")
csdm_write_cfg(id, "protection", "glowing", g_Glowing ? "1" : "0")
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
menu_display(id, g_SettingsMenu, g_PageSettMenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public hook_prot_sett_display(player, menu, item)
{
new paccess, command[6], call
menu_item_getinfo(menu, item, paccess, command, 5, _, 0, call)
if (equali(command, "1"))
{
if (!g_Enabled)
{
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Protection Disabled")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Protection Enabled")
}
}
else if (equali(command, "2"))
{
if (!g_Glowing)
{
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Glowing Disabled")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Glowing Enabled")
}
}
}
// stuff for settings menu - END
Join now.
www.MF1-CS.eu
----------------------------
91.132.63.55:27015
91.132.63.56:27015
----------------------------
-
Petrowch0
Извън линия - Потребител
- Мнения: 220
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 19:23
- Местоположение: de_dust2
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
По-добре използвай това:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new pcvartimer,pcvarenabled
new timer[33]
public plugin_init()
{
register_plugin("Spawn Protection", "1.3", "SpeeD")
pcvartimer = register_cvar("sv_sptime", "3")
pcvarenabled = register_cvar("sv_spenable","1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost",1)
}
public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
if(get_pcvar_num(pcvarenabled) != 1 || !is_user_alive(id)) return
remove_task(id)
set_user_godmode(id)
set_user_rendering(id)
setglow(id)
start_protection(id)
}
public setglow(id)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id)
if(team == CS_TEAM_T)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10)
else if(team == CS_TEAM_CT)
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10)
timer[id] = get_pcvar_num(pcvartimer)
}
public start_protection(id)
{
set_user_godmode(id,1)
if(timer[id] == 0)
{
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.2, 1, 0.02, 3.0,_,_,-1)
show_hudmessage(id,"Spawn Protection expired")
}
else
{
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 0.02, 0.8,_,_,-1)
show_hudmessage(id,"Spawn Protection expires in %d second%s", timer[id],timer[id] > 1 ? "s" : "")
}
--timer[id]
if(timer[id] >= 0) set_task(1.0,"start_protection",id)
else
{
set_user_godmode(id)
set_user_rendering(id)
}
}
public client_disconnect(id)
remove_task(id)
-
mount4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 187
- Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
Добре де защо трябва да използваш плъгин към CSDM като можеш да го направиш с отделно малко плъгинче.
Виж този плъгин колко много библиотеки вкарва: (включително тежката fakemeta)
А може да е нещо елементарно от сорта на:
Виж този плъгин колко много библиотеки вкарва: (включително тежката fakemeta)
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine_const>
#include <csdm>
Код за потвърждение: Избери целия код
public spawn(id)
{
new arg[1]
arg[0] = id
set_rendering(....)
set_user_godmode(id,1)
set_task(edi kolko si sekundi protect, "normalize", _, arg, 1)
}
public normalize(arg[])
{
set_rendering(....)
set_user_godmode(arg[0], 0)
}
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
Щом плъгинът си е заедно с CSDM, не виждам проблем при положение, че той ползва CSDM мода. За да махнеш това с движението, трябва да премахнеш тези два реда:
... както и цялата функция On_ClientPreThink(id).
Код за потвърждение: Избери целия код
new const g_iProtectionOffFlags = IN_ATTACK | IN_ATTACK2 | IN_FORWARD | IN_BACK | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT
Код за потвърждение: Избери целия код
register_forward(FM_PlayerPreThink, "On_ClientPreThink", 1)
-
mount4
Извън линия - Потребител
- Мнения: 187
- Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
Виж колко много редове е този код който може да се напише на 2 реда.
Освен това ще бъде по-универсално ако не го направи така. Може да реши да махне CSDM-a някой ден или пък да направи друг сървър без CSDM.
И също така както казах този код вкарва много библиотеки.
Освен това ще бъде по-универсално ако не го направи така. Може да реши да махне CSDM-a някой ден или пък да направи друг сървър без CSDM.
И също така както казах този код вкарва много библиотеки.
-
MF1
Извън линия - Потребител
- Мнения: 316
- Регистриран на: 12 Окт 2016, 21:15
- Местоположение: гр.Варна
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
Re: CSDM Spawn Protection
Благодаря, ще помоля някой ако може просто да ги премахне тези редове и тази функция.. мога много лесно да объркам работа, ще изтрия някой ред в повече и става мазало, благодаряOciXCrom™ написа:Щом плъгинът си е заедно с CSDM, не виждам проблем при положение, че той ползва CSDM мода. За да махнеш това с движението, трябва да премахнеш тези два реда:
Код за потвърждение: Избери целия код
new const g_iProtectionOffFlags = IN_ATTACK | IN_ATTACK2 | IN_FORWARD | IN_BACK | IN_MOVELEFT | IN_MOVERIGHT
... както и цялата функция On_ClientPreThink(id).Код за потвърждение: Избери целия код
register_forward(FM_PlayerPreThink, "On_ClientPreThink", 1)
Join now.
www.MF1-CS.eu
----------------------------
91.132.63.55:27015
91.132.63.56:27015
----------------------------
-
JustInCase
Извън линия - Потребител
- Мнения: 582
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:31
- Се отблагодари: 4 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: CSDM Spawn Protection
Код за потвърждение: Избери целия код
/*
* csdm_protection.sma
* CSDM plugin that lets you have spawn protection
*
* (C)2003-2014 David "BAILOPAN" Anderson
*
* Give credit where due.
* Share the source - it sets you free
* http://www.opensource.org/
* http://www.gnu.org/
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine_const>
#include <csdm>
new g_ProtColors[4][3] = {{0,0,0},{255,0,0},{0,0,255},{0,255,0}}
new g_GlowAlpha[4] = {200,200,200,200}
new g_Protected[33]
new bool:g_Enabled = false
new bool:g_Glowing = false
new Float:g_ProtTime = 2.0
new bool:g_MainPlugin = true
// page info for settings in CSDM Setting Menu
new g_SettingsMenu = 0
new g_ProtSettMenu = 0
new g_ItemsInMenuNr = 0
new g_PageSettMenu = 0
//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Protection"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"
new ACCESS = ADMIN_MAP
public csdm_Init(const version[])
{
if (version[0] == 0)
{
set_fail_state("CSDM failed to load.")
return
}
}
public csdm_CfgInit()
{
csdm_reg_cfg("protection", "read_cfg")
}
stock set_rendering(index, fx=kRenderFxNone, r=255, g=255, b=255, render=kRenderNormal, amount=16)
{
set_pev(index, pev_renderfx, fx)
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float(r)
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)
set_pev(index, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(index, pev_rendermode, render)
set_pev(index, pev_renderamt, float(amount))
return 1
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS)
register_concmd("csdm_prots_menu", "csdm_prots_menu", ACCESS, "CSDM Protection Settings Menu")
g_MainPlugin = module_exists("csdm_main") ? true : false
if (g_MainPlugin)
{
g_SettingsMenu = csdm_settings_menu()
g_ItemsInMenuNr = menu_items(g_SettingsMenu)
g_PageSettMenu = g_ItemsInMenuNr / 7
g_ProtSettMenu = menu_create("CSDM Protection Settings Menu", "use_csdm_prot_menu")
menu_additem(g_SettingsMenu, "CSDM Protection Settings", "csdm_prots_menu", ACCESS)
if (g_ProtSettMenu)
{
new cb_protect = menu_makecallback("hook_prot_sett_display")
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Spawn Protection Enabled/Disabled", "1", ACCESS, cb_protect)
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Glowing on Spawn Enabled/Disabled", "2", ACCESS, cb_protect)
menu_additem(g_ProtSettMenu, "Back", "3", 0, -1)
}
}
}
public client_connect(id)
{
g_Protected[id] = 0
}
public client_disconnect(id)
{
if (g_Protected[id])
{
remove_task(g_Protected[id])
g_Protected[id] = 0
}
}
SetProtection(id) {
if (g_Protected[id])
remove_task(g_Protected[id])
if (!is_user_connected(id))
return
new team = get_user_team(id)
if (!IsValidTeam(team))
{
return
}
if (!pev(id, pev_takedamage) && !g_Protected[id]) // against other plugins controlling the protection
{
//log_amx("can't set protection on player[%d]", id)
// g_Protected[id] = 0
return
}
set_task(g_ProtTime, "ProtectionOver", id)
g_Protected[id] = id
if (g_Glowing)
{
if (!csdm_get_ffa())
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_ProtColors[team][0], g_ProtColors[team][1], g_ProtColors[team][2],
kRenderNormal, g_GlowAlpha[team])
else
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_ProtColors[3][0], g_ProtColors[3][1], g_ProtColors[3][2],
kRenderNormal, g_GlowAlpha[3])
}
set_pev(id, pev_takedamage, 0.0)
}
RemoveProtection(id) {
if (g_Protected[id])
remove_task(g_Protected[id])
ProtectionOver(id)
}
public ProtectionOver(id)
{
g_Protected[id] = 0
if (!is_user_connected(id))
return
set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
set_pev(id, pev_takedamage, 2.0)
}
public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
if (!g_Enabled || !csdm_active())
return
RemoveProtection(victim)
}
public csdm_PostSpawn(player, bool:fake)
{
if ((g_Enabled) && csdm_active())
SetProtection(player)
}
public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
if (readAction == CFG_READ)
{
new setting[24], sign[3], value[32];
parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
if (equali(setting, "colorst"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[_TEAM_T][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[_TEAM_T][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[_TEAM_T][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[_TEAM_T] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "colorsct"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[_TEAM_CT][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[_TEAM_CT][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[_TEAM_CT][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[_TEAM_CT] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "colorsffa"))
{
new red[10], green[10], blue[10], alpha[10]
parse(value, red, 9, green, 9, blue, 9, alpha, 9)
g_ProtColors[3][0] = str_to_num(red)
g_ProtColors[3][1] = str_to_num(green)
g_ProtColors[3][2] = str_to_num(blue)
g_GlowAlpha[3] = str_to_num(alpha)
}
else if (equali(setting, "enabled"))
{
g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
}
else if (equali(setting, "glowing"))
{
g_Glowing = str_to_num(value) ? true : false
}
else if (equali(setting, "time"))
{
g_ProtTime = str_to_float(value)
}
}
}
// stuff for settings menu - START
public csdm_prots_menu(id, level, cid)
{
if (!cmd_access(id, level, cid, 1) || !id)
return PLUGIN_HANDLED
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public use_csdm_prot_menu(id, menu, item)
{
if (item < 0)
return PLUGIN_CONTINUE
new command[6], paccess, call
if (!menu_item_getinfo(g_ProtSettMenu, item, paccess, command, 5, _, 0, call))
{
log_amx("Error: csdm_menu_item() failed (menu %d) (page %d) (item %d)", g_ProtSettMenu, 0, item)
return PLUGIN_HANDLED
}
if (paccess && !(get_user_flags(id) & paccess))
{
client_print(id, print_chat, "You do not have access to this menu option.")
return PLUGIN_HANDLED
}
new iChoice = str_to_num(command)
switch(iChoice)
{
case 1:
{
g_Enabled = (g_Enabled ? false : true)
client_print(id, print_chat, "[CSDM] CSDM Spawn Protection setting changed to %s.", g_Enabled ? "enabled" : "disabled")
csdm_write_cfg(id, "protection", "enabled", g_Enabled ? "1" : "0")
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
g_Glowing = (g_Glowing ? false : true)
client_print(id, print_chat, "[CSDM] CSDM Spawn Glowing setting changed to %s.", g_Glowing ? "enabled" : "disabled")
csdm_write_cfg(id, "protection", "glowing", g_Glowing ? "1" : "0")
menu_display(id, g_ProtSettMenu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
menu_display(id, g_SettingsMenu, g_PageSettMenu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public hook_prot_sett_display(player, menu, item)
{
new paccess, command[6], call
menu_item_getinfo(menu, item, paccess, command, 5, _, 0, call)
if (equali(command, "1"))
{
if (!g_Enabled)
{
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Protection Disabled")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Protection Enabled")
}
}
else if (equali(command, "2"))
{
if (!g_Glowing)
{
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Glowing Disabled")
} else {
menu_item_setname(menu, item, "Spawn Glowing Enabled")
}
}
}
// stuff for settings menu - END
MANSION - HNS : 45.144.155.99:27026
ONLINE
ONLINE
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 0 Отговори
- 207 Преглеждания
-
Последно мнение от Hurricane
-
- 2 Отговори
- 276 Преглеждания
-
Последно мнение от trasha
-
- 14 Отговори
- 713 Преглеждания
-
Последно мнение от ChillX
-
- 6 Отговори
- 1386 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 3 Отговори
- 2861 Преглеждания
-
Последно мнение от YankoNL
-
- 8 Отговори
- 3326 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 2 Отговори
- 955 Преглеждания
-
Последно мнение от cgozzie
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта