OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
-
petyrkpetrov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 08 Окт 2016, 18:53
- Се отблагодари: 8 пъти
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Здравейте, може ли да се добави опция БОНУС ХР при оцеляване като Т, става въпрос за ХНС сървър.
MANSION СЪРВЪРИ :
93.123.16.44:27020 - HNS
93.123.16.44:27021 - Dust2 Classic
85.217.196.76:27016 - Long Jump 10/100aa
85.217.196.76:27017 - Dust2 Respawn
93.123.16.44:27020 - HNS
93.123.16.44:27021 - Dust2 Classic
85.217.196.76:27016 - Long Jump 10/100aa
85.217.196.76:27017 - Dust2 Respawn
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Модът има ли някакъв .inc файл с подобна функция или просто трябва да даде ХР на всички живи терористи в края на рунда?
-
petyrkpetrov
Извън линия - Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 08 Окт 2016, 18:53
- Се отблагодари: 8 пъти
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Имало го е като команда: team_win_t = 15
Ако може само да се добави да излиза като съобщение в чата, пример:
[prefix] You win 15 XP for winning this round.
MANSION СЪРВЪРИ :
93.123.16.44:27020 - HNS
93.123.16.44:27021 - Dust2 Classic
85.217.196.76:27016 - Long Jump 10/100aa
85.217.196.76:27017 - Dust2 Respawn
93.123.16.44:27020 - HNS
93.123.16.44:27021 - Dust2 Classic
85.217.196.76:27016 - Long Jump 10/100aa
85.217.196.76:27017 - Dust2 Respawn
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cromchat>
#include <crxranks>
#if !defined MAX_PLAYERS
const MAX_PLAYERS = 32
#endif
const MAX_TEAM_LENGTH = 10
public plugin_init()
{
register_plugin("CRXRanks: Team Win Message", "1.0", "OciXCrom")
register_event("SendAudio", "OnTeamWin", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin")
CC_SetPrefix("&x04[Prefix]")
}
public OnTeamWin()
{
new szTeam[MAX_TEAM_LENGTH]
read_data(2, szTeam, charsmax(szTeam))
new iPlayers[MAX_PLAYERS], iPnum
get_players(iPlayers, iPnum, "ae", szTeam[7] == 'c' ? "CT" : "TERRORIST")
new szReward[CRXRANKS_MAX_XP_REWARD_LENGTH]
szReward = szTeam[7] == 'c' ? "team_win_ct" : "team_win_t"
for(new iPlayer, iReward, i; i < iPnum; i++)
{
iPlayer = iPlayers[i]
iReward = crxranks_get_xp_reward(iPlayer, szReward)
if(iReward)
{
CC_SendMessage(iPlayer, "You received &x04%i XP &x01for winning this round.", iReward)
}
}
}
-
impossible
Извън линия - Потребител
- Мнения: 488
- Регистриран на: 15 Юни 2019, 12:41
- Се отблагодари: 23 пъти
- Получена благодарност: 47 пъти
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Аз също искам да попитам как да направя също и да изписва с какво оръжие си убил даден играч ако за всяко убийство с различно оръжие - (си задал и различно xp).
Пример за убийство с ак47 да изписва префикса и вместо You da изписва името на убиеца да стане нещо такова [Rank System] impossible received 5 XP for killing unnamed with ak47
в момента показва само по-този начин
За всяка получено XP да изписва в чата и да показва събитието поради което е получено това XP
[Rank System] impossible received 7 XP for killing unnamed with AUG
[Rank System] impossible received 8 XP for killing unnamed with AWP
[Rank System] impossible received 9 XP for killing unnamed with Deagle
[Rank System] impossible received 19 XP for killing unnamed with m4a1
и така за всички останали оръжия също и за тези събития да ги изписва отново в чата когато направиш на някой Heashot, Заложиш бомбата, Обезвредиш бомбата, Отбора ти спечели, Отбора ти загуби, Убийство с граната, Убийство с нож
headshot = 3
knife = 6
grenade = 4
bomb_planted = 10
bomb_defused = 10
teamkill = -7
team_lose_t = -5
team_lose_ct = -5
suicide = -5
death = -5
bomb_exploded = 10
team_win_t = 10
team_win_ct = 10
Пример за убийство с ак47 да изписва префикса и вместо You da изписва името на убиеца да стане нещо такова [Rank System] impossible received 5 XP for killing unnamed with ak47
в момента показва само по-този начин
За всяка получено XP да изписва в чата и да показва събитието поради което е получено това XP
[Rank System] impossible received 7 XP for killing unnamed with AUG
[Rank System] impossible received 8 XP for killing unnamed with AWP
[Rank System] impossible received 9 XP for killing unnamed with Deagle
[Rank System] impossible received 19 XP for killing unnamed with m4a1
и така за всички останали оръжия също и за тези събития да ги изписва отново в чата когато направиш на някой Heashot, Заложиш бомбата, Обезвредиш бомбата, Отбора ти спечели, Отбора ти загуби, Убийство с граната, Убийство с нож
headshot = 3
knife = 6
grenade = 4
bomb_planted = 10
bomb_defused = 10
teamkill = -7
team_lose_t = -5
team_lose_ct = -5
suicide = -5
death = -5
bomb_exploded = 10
team_win_t = 10
team_win_ct = 10
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Не е толкова лесно да се направи колкото звучи, особено поради факта. че наградите може да се комбинират, на пример да убиеш някого с нож + headshot + ако е съотборник. За обезвреждане/залагане ще бъдат добавени в следващия ъпдейт, обаче за оръжията не виждам начин как би могло да стане.
-
Ressilence
Извън линия - Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 01 Дек 2020, 08:55
- Местоположение: България, Ловеч
- Се отблагодари: 1 път
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Няма ли да е по-добре, да се направи отделна константа от team_win_t | team_win_ctOciXCrom написа: ↑10 Яну 2021, 16:43Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx> #include <cromchat> #include <crxranks> #if !defined MAX_PLAYERS const MAX_PLAYERS = 32 #endif const MAX_TEAM_LENGTH = 10 public plugin_init() { register_plugin("CRXRanks: Team Win Message", "1.0", "OciXCrom") register_event("SendAudio", "OnTeamWin", "a", "2&%!MRAD_terwin", "2&%!MRAD_ctwin") CC_SetPrefix("&x04[Prefix]") } public OnTeamWin() { new szTeam[MAX_TEAM_LENGTH] read_data(2, szTeam, charsmax(szTeam)) new iPlayers[MAX_PLAYERS], iPnum get_players(iPlayers, iPnum, "ae", szTeam[7] == 'c' ? "CT" : "TERRORIST") new szReward[CRXRANKS_MAX_XP_REWARD_LENGTH] szReward = szTeam[7] == 'c' ? "team_win_ct" : "team_win_t" for(new iPlayer, iReward, i; i < iPnum; i++) { iPlayer = iPlayers[i] iReward = crxranks_get_xp_reward(iPlayer, szReward) if(iReward) { CC_SendMessage(iPlayer, "You received &x04%i XP &x01for winning this round.", iReward) } } }
като вместо това добавиш
new const XPREWARD_SURVIVE_CT[] = "survive_ct"
new const XPREWARD_SURVIVE_T[] = "survive_t"
и съответно кодa за exp-то да си е вътре в самият плъгина.
Така играчът, който е оцелял ще взима по-голям бонус xp от останалите, които са мъртви.
--------------------------------------------------------------------
Мисля, че ще е по-честно спрямо самият него.
--------------------------------------------------------------------
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
По-скоро ще добавя и двете опции, пък който както иска да ги ползва. Ще го имам предвид при следващия ъпдейт. Благодаря за идеята.
-
Ressilence
Извън линия - Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 01 Дек 2020, 08:55
- Местоположение: България, Ловеч
- Се отблагодари: 1 път
OciXCrom's Rank System [XP|Levels|Ranks]
Точно това имах в предвид.
Също така добави съобщения, както си направил при самоубийствата и убийствата
send_chat_message(iVictim, false, "%L", iVictim, iXP > 0 ? "CRXRANKS_NOTIFY_DEATH_GET" : "CRXRANKS_NOTIFY_DEATH_LOSE", abs(iXP))
под същият вариант за да може валутата от RankSystem.ini да го хваща както при NOTIFY_ON_KILL
Забелязах обаче нещо, което е добре да се поправи: MINIMUM_PLAYERS, не игнорира spectators и дори да съм задал MINIMUM_PLAYERS 10, когато играчите в сървъра са по-малко от зададената валута, получават съобщения за получаване и губене на XP
Така, че само когато отборите CT/TE съдържат нужния брой играчи да се взима XP и да се получават съобщения.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 8 Отговори
- 1813 Преглеждания
-
Последно мнение от The Pain
-
- 7 Отговори
- 3414 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
-
- 2 Отговори
- 2514 Преглеждания
-
Последно мнение от truex_88
-
- 2 Отговори
- 1047 Преглеждания
-
Последно мнение от Mr.!mP@$!bl3
-
- 1 Отговори
- 2568 Преглеждания
-
Последно мнение от OciXCrom
-
- 2 Отговори
- 1531 Преглеждания
-
Последно мнение от AfterLife
-
- 4 Отговори
- 2549 Преглеждания
-
Последно мнение от iv69
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта