Counter-Strike 1.6
CS1.BG | DUST2 NOSHTA GARMI [RANKED PLAY] #1
45.144.155.113:27015
de_dust2
Играчи: 30/32
de_dust2
Counter-Strike 1.6
Cs-PlovdiV.com - Aim Attack 93.123.16.4:27022 aim_aztec Играчи: 0/16

Търся плъгин Black Screen Dead

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Търся плъгин Black Screen Dead

Мнение от Stilex » 14 Юли 2023, 10:03

Има ли такъв плъгин който работи така: След като даден играч умре да му се появи черен екран до края на рунда. Но ако има такъв плъгин ако може да се направи да работи чрез ип на играч.

Edit: Намерих нещо подобно което търся: viewtopic.php?t=70&sid=30dcb2d0fe0f9a8e3e1727de3faf8713
Само ако може да се едитне плъгина. Имам предвид за Spectator отбора да не изписва това съобщение и да не прави черен екран.
Код:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
	#include <dhudmessage>
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0"

new g_ScreenFade
new g_Message, g_MsgR, g_MsgG, g_MsgB, g_MsgTime
new g_EffectA, g_EffR, g_EffG, g_EffB, g_EffTime

public plugin_init()
{
	register_plugin("You Are Dead!", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("YouAreDead", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	register_event("DeathMsg", "player_killed", "a")
	
	g_Message = register_cvar("youdead_message", "Ti si umrql!") 	/* The message that appears on player's death (default: "You are dead!") */
	g_MsgR = register_cvar("youdead_msgRed", "225") 				/* Message RGB: red amount (default: "225") */
	g_MsgG = register_cvar("youdead_msgGreen", "90")				/* Message RGB: green amount (default: "90") */
	g_MsgB = register_cvar("youdead_msgBlue", "0")					/* Message RGB: blue amount (default: "0") */
	g_MsgTime = register_cvar("youdead_msgTime", "2.5")				/* Message hold time (default: "2.5") */
	
	g_EffectA = register_cvar("youdead_effectAlpha", "255")			/* Effect RGBA: alpha amount (default: "255") */
	g_EffR = register_cvar("youdead_effectR", "0")					/* Effect RGBA: red amount (default: "0") */
	g_EffG = register_cvar("youdead_effectG", "0")					/* Effect RGBA: green amount (default: "0") */
	g_EffB = register_cvar("youdead_effectB", "0")					/* Effect RGBA: blue amount (default: "0") */
	g_EffTime = register_cvar("youdead_effectTime", "3")			/* Effect hold time (default: "3") */
	
	g_ScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public player_killed()
{
	new id = read_data(2)
	static szMessage[128]
	get_pcvar_string(g_Message, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	set_dhudmessage(get_pcvar_num(g_MsgR), get_pcvar_num(g_MsgG), get_pcvar_num(g_MsgB), -1.0, -1.0, 0, 1.0, get_pcvar_float(g_MsgTime), 1.0, 1.0)
	show_dhudmessage(id, szMessage)
	
	message_begin(MSG_ONE, g_ScreenFade, {0, 0, 0}, id)
	write_short(get_pcvar_num(g_EffTime)<<12)
	write_short(get_pcvar_num(g_EffTime)<<12)
	write_short(0x0000)
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffR))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffG))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffB))
	write_byte(get_pcvar_num(g_EffectA))
	message_end()
}

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 0 госта