Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от stambeto2006 » 19 Юли 2022, 11:05

Може ли да ми помогнете за тази грешка!

Код за потвърждение: Избери целия код

L 07/19/2022 - 11:02:02: [AMXX] Player not a normal zombie (11)
L 07/19/2022 - 11:02:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_regenerate.amxx", version "1.0.0")
L 07/19/2022 - 11:02:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")
L 07/19/2022 - 11:02:02: [AMXX]    [0] test.sma::Regenerate_Health (line 58)
L 07/19/2022 - 11:02:02: [zombie_regenerate.amxx] performance issue. Function Regenerate_Health executed more than 3.3ms.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0.0"

native zp_get_user_zombie(id)
native zp_get_zombie_maxhealth(id)

const TASKID_REGENERATION = 2022

enum fVars
{
	Float:REGENERATION_AMOUNT,
	Float:REGENERATION_TIME
}

new g_eCvars[fVars]

public plugin_init()
{
	register_plugin("ZP: Zombie Regeneration", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	register_cvar("ReZombieRegeneration", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_PROTECTED)
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG__CBasePlayer_TakeDamage", true)

	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_amount", "10.0"), g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT])
	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_time", "1.0"), g_eCvars[REGENERATION_TIME])
}

public RG__CBasePlayer_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBit)
{
	#pragma unused Inflictor, iAttacker, fDamage, iDamageBit

	if (is_user_alive(iVictim) && zp_get_user_zombie(iVictim) && !task_exists(iVictim + TASKID_REGENERATION))
	{
		set_task(g_eCvars[REGENERATION_TIME], "Regenerate_Health", iVictim + TASKID_REGENERATION, .flags = "b")
	}
}

public Regenerate_Health(iTaskID)
{
	static id
	id = iTaskID - TASKID_REGENERATION

	if (is_user_alive(id))
	{
		if (task_exists(id + TASKID_REGENERATION) && !zp_get_user_zombie(id))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}

		static Float:flHealth
		flHealth = get_entvar(id, var_health)

		if (flHealth >= float(zp_get_zombie_maxhealth(id)))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		set_entvar(id, var_health, floatclamp(flHealth + g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT], flHealth, float(zp_get_zombie_maxhealth(id))))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

Аватар
Radeon
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 143
Регистриран на: 04 Апр 2021, 11:30
Се отблагодари: 2 пъти
Получена благодарност: 34 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от Radeon » 19 Юли 2022, 18:46

Сигурно нямаш плъгина от където да вземе натива. Може да пробваш да свалиш zombie_plague_advance.inc и да го добавиш в include папката си и после горе в плъгина #include <zombie_plague_advance> . Триеш двата натива native zp_get_user_zombie(id)
native zp_get_zombie_maxhealth(id) и би трябвало да ти тръгне.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от stambeto2006 » 19 Юли 2022, 22:30

Radeon написа: 19 Юли 2022, 18:46 Сигурно нямаш плъгина от където да вземе натива. Може да пробваш да свалиш zombie_plague_advance.inc и да го добавиш в include папката си и после горе в плъгина #include <zombie_plague_advance> . Триеш двата натива native zp_get_user_zombie(id)
native zp_get_zombie_maxhealth(id) и би трябвало да ти тръгне.
Не ползвам zombie plague advance мод-а, ами zombie plague 4.3! Той плъгина работи, но през определен етап от време започва да спами този спам от грешки!

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от Lethality » 19 Юли 2022, 23:11

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0.0"

native zp_get_user_zombie(id)
native zp_get_zombie_maxhealth(id)
native zp_get_user_nemesis(id)

const TASKID_REGENERATION = 2022

enum fVars
{
	Float:REGENERATION_AMOUNT,
	Float:REGENERATION_TIME
}

new g_eCvars[fVars]

public plugin_init()
{
	register_plugin("ZP: Zombie Regeneration", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	register_cvar("ReZombieRegeneration", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_PROTECTED)
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG__CBasePlayer_TakeDamage", true)

	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_amount", "10.0"), g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT])
	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_time", "1.0"), g_eCvars[REGENERATION_TIME])
}

public RG__CBasePlayer_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBit)
{
	#pragma unused Inflictor, iAttacker, fDamage, iDamageBit

	if (is_user_alive(iVictim) && zp_get_user_zombie(iVictim) && !zp_get_user_nemesis(iVictim) && !task_exists(iVictim + TASKID_REGENERATION))
	{
		set_task(g_eCvars[REGENERATION_TIME], "Regenerate_Health", iVictim + TASKID_REGENERATION, .flags = "b")
	}
}

public Regenerate_Health(iTaskID)
{
	static id
	id = iTaskID - TASKID_REGENERATION

	if (is_user_alive(id))
	{
		if (task_exists(id + TASKID_REGENERATION) && !zp_get_user_zombie(id) && zp_get_user_nemesis(id))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}

		static Float:flHealth
		flHealth = get_entvar(id, var_health)

		if (flHealth >= float(zp_get_zombie_maxhealth(id)))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		set_entvar(id, var_health, floatclamp(flHealth + g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT], flHealth, float(zp_get_zombie_maxhealth(id))))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Последно промяна от Lethality на 20 Юли 2022, 16:03, променено общо 1 път.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от stambeto2006 » 20 Юли 2022, 10:15

Отново дава същият спам от грешки!

Код за потвърждение: Избери целия код

L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Player not a normal zombie (11)
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_regenerate.amxx", version "1.0.0")
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX]    [0] zombie_regenerate.sma::Regenerate_Health (line 57)
L 07/20/2022 - 10:12:05: [zombie_regenerate.amxx] performance issue. Function Regenerate_Health executed more than 2.7ms.
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Player not a normal zombie (13)
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_regenerate.amxx", version "1.0.0")
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")
L 07/20/2022 - 10:12:05: [AMXX]    [0] zombie_regenerate.sma::Regenerate_Health (line 57)
L 07/20/2022 - 10:12:05: [zombie_regenerate.amxx] performance issue. Function Regenerate_Health executed more than 3.3ms.

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от Lethality » 20 Юли 2022, 16:05

Пробвай пак сега като проверката за nemesis я има и преди да извика функцията за регенерацията..

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от stambeto2006 » 20 Юли 2022, 23:03

Lethality написа: 20 Юли 2022, 16:05 Пробвай пак сега като проверката за nemesis я има и преди да извика функцията за регенерацията..
За момента не излиза грешката! Ще го тествам тука 2-3 дена дали има проблеми и ще пиша в коментара си!

EDIT: Пак започна да ги спами!

Код за потвърждение: Избери целия код

L 07/20/2022 - 23:07:02: [AMXX] Player not a normal zombie (14)
L 07/20/2022 - 23:07:02: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_regenerate.amxx", version "1.0.0")
L 07/20/2022 - 23:07:02: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")
L 07/20/2022 - 23:07:02: [AMXX]    [0] zombie_regenerate.sma::Regenerate_Health (line 57)
L 07/20/2022 - 23:07:02: [zombie_regenerate.amxx] performance issue. Function Regenerate_Health executed more than 3.1ms.
L 07/20/2022 - 23:07:03: [AMXX] Player not a normal zombie (10)
L 07/20/2022 - 23:07:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zombie_regenerate.amxx", version "1.0.0")
L 07/20/2022 - 23:07:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")
L 07/20/2022 - 23:07:03: [AMXX]    [0] zombie_regenerate.sma::Regenerate_Health (line 57)
L 07/20/2022 - 23:07:03: [zombie_regenerate.amxx] performance issue. Function Regenerate_Health executed more than 3.2ms
Забелязвам, че тази грешка излиза примерно, когато има зомбита и human-и на даден рунд и свърши на следващият рунд започва големият спам на тези грешки!

Аватар
Lethality
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 211
Регистриран на: 06 Яну 2020, 15:41
Местоположение: Германия
Се отблагодари: 34 пъти
Получена благодарност: 50 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от Lethality » 20 Юли 2022, 23:22

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0.0"

native zp_get_user_zombie(id)
native zp_get_zombie_maxhealth(id)

const TASKID_REGENERATION = 2022

enum fVars
{
	Float:REGENERATION_AMOUNT,
	Float:REGENERATION_TIME
}

new g_eCvars[fVars]

public plugin_init()
{
	register_plugin("ZP: Zombie Regeneration", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	register_cvar("ReZombieRegeneration", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_PROTECTED)
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG__CBasePlayer_TakeDamage", true)

	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_amount", "10.0"), g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT])
	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_time", "1.0"), g_eCvars[REGENERATION_TIME])
}

public RG__CBasePlayer_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBit)
{
	#pragma unused Inflictor, iAttacker, fDamage, iDamageBit

	if (is_user_alive(iVictim) && zp_get_user_zombie(iVictim) && !task_exists(iVictim + TASKID_REGENERATION))
	{
		set_task(g_eCvars[REGENERATION_TIME], "Regenerate_Health", iVictim + TASKID_REGENERATION, .flags = "b")
	}
}

public Regenerate_Health(iTaskID)
{
	static id
	id = iTaskID - TASKID_REGENERATION

	if (is_user_alive(id))
	{
		if (task_exists(id + TASKID_REGENERATION) && !zp_get_user_zombie(id) || zp_get_zombie_maxhealth(id) == -1)
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}

		static Float:flHealth
		flHealth = get_entvar(id, var_health)

		if (flHealth >= float(zp_get_zombie_maxhealth(id)))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		set_entvar(id, var_health, floatclamp(flHealth + g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT], flHealth, float(zp_get_zombie_maxhealth(id))))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
Пробвай с това, така трябва да го няма проблема вече.

Аватар
stambeto2006
Извън линия
Модератор
Модератор
Мнения: 505
Регистриран на: 06 Окт 2016, 15:44
Се отблагодари: 53 пъти
Получена благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Run time error 10: native error (native "zp_get_zombie_maxhealth")

Мнение от stambeto2006 » 21 Юли 2022, 00:50

Сега го спами само докато има Nemesis в даденият рунд, на следващият рунд спира да спами грешката!

EDIT: За момента така като го промених и има Nemesis не спами, но ще го тествам 2-3 дена да не излезе отново!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <reapi>
#include <zombieplague>  

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0.0"

const TASKID_REGENERATION = 2022

enum fVars
{
	Float:REGENERATION_AMOUNT,
	Float:REGENERATION_TIME
}

new g_eCvars[fVars]

public plugin_init()
{
	register_plugin("ZP: Zombie Regeneration", PLUGIN_VERSION, "Huehue @ AMXX-BG.INFO")
	register_cvar("ReZombieRegeneration", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_PROTECTED)
	
	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG__CBasePlayer_TakeDamage", true)

	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_amount", "10.0"), g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT])
	bind_pcvar_float(register_cvar("zp_zombie_regeneration_time", "1.0"), g_eCvars[REGENERATION_TIME])
}

public RG__CBasePlayer_TakeDamage(iVictim, Inflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBit)
{
	#pragma unused Inflictor, iAttacker, fDamage, iDamageBit

	if (is_user_alive(iVictim) && zp_get_user_zombie(iVictim) && !zp_get_user_nemesis(iVictim) && !task_exists(iVictim + TASKID_REGENERATION))
	{
		set_task(g_eCvars[REGENERATION_TIME], "Regenerate_Health", iVictim + TASKID_REGENERATION, .flags = "b")
	}
}

public Regenerate_Health(iTaskID)
{
	static id
	id = iTaskID - TASKID_REGENERATION

	if (is_user_alive(id))
	{
		if (task_exists(id + TASKID_REGENERATION) && !zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_zombie_maxhealth(id) == -1)
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}

		static Float:flHealth
		flHealth = get_entvar(id, var_health)

		if (flHealth >= float(zp_get_zombie_maxhealth(id)))
		{
			remove_task(id + TASKID_REGENERATION)
			return PLUGIN_CONTINUE
		}
		set_entvar(id, var_health, floatclamp(flHealth + g_eCvars[REGENERATION_AMOUNT], flHealth, float(zp_get_zombie_maxhealth(id))))
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}
EDIT2: Този вариант, който съм качил работи без никакви грешки, инак благодаря и на теб memberlist.php?mode=viewprofile&u=4880 !

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта