Нали казах че се съгласявам с тебе, недей да си спамиш собствената тема.
Поста ти трябваше да изглежда така:
OciXCrom™ написа:
При положение, че ползваш стойност при return когато правиш проверките във функцията, компилаторът ще ти изкара грешка ако не сложиш return със стойност в края на функцията. При направа на команди е правилно да се слага PLUGIN_HANDLED в края.
Каква е целта на тези команди?! Нали си направил кварове - за какво ти са команди за тяхната промяна при положение, че самият AMXX си има команда за проверка и промяна на кварове - amx_cvar?!
Какво неразбра под това:
"Аз не споря ами вие сте тези които не обяснихте че съобщението се изчиства когато друг плъгин пусне такова.
Утре някой ще се чуди защо му изчезва съобщението.. Това е особенно важно.."
Аз например не се бях сетил че може да е така а аз не съм от тея хора които не се сещат.
OciXCrom™ написа:Хората, които си правят съобщението според примерите в първото мнение, сигурно няма да тръгнат да го правят по друг начин.
Ако не си видял (а съм сигурен че си видял) последния код е със сет_таск и е абсолютно същия като твоя самоче има мн. важни екстри -> настройката на кординати, ефект, refresh time и random color.
Защо да не тръгне ? По-скоро твоя плъгин неработи "Automatic Command Executor-a" защото където и да го местих в plugins.ini не тръгваше.
Сам си го бях компилирал, не даваше грешки в конзолота и просто неработеше. Правилно бях написал в .ini файла му несъм бавен.
Даже бях писал в темата ти в /// Блокиран текст/линк [НЕЖЕЛАН САЙТ] /// ама ми казаха че си баннат от него форум aand no support there. Там бях пуснал ini файла и ако имаше нщ грешно щяха да кажат. Човек да не реши да помогне на community-то и веднага ще го изядат вълците..
OciXCrom™ написа:
Дай тогава да обясним и защо се ползва # преди include.
Първо тук не си прав и второ мисля че няма нужда да обесняваме защо се ползва # преди include.
OciXCrom™ написа:
Повтарящият се task мисля, че е нещо елементарно и хората, които тепърва се учат, ще си знаят, че това е начинът.
Пак ти казвам -> "Ако не си видял (а съм сигурен че си видял) последния код е със сет_таск и е абсолютно същия като твоя самоче има мн. важни екстри -> настройката на кординати, ефект, refresh time и random color."
OciXCrom™ написа:
Плъгинът не се компилира защото няма такова нещо "get_pcvar_int". Функцията е "get_pcvar_num". Същото се отнася и за другата.
ми тъпо са го измислили, трябваше да е int защото е по-близко до акъла. ако го бяха писали no-steam-ери нямаше да е така
Както и това че трябва да извикваш функция за да преобразуваш число във float а неможе с кастване като при C, C++, php, C#, Java, etc.
Напръв поглед еднакво но с извикването на функция става по-бавно.
OciXCrom™ написа:
При положение, че ползваш стойност при return когато правиш проверките във функцията, компилаторът ще ти изкара грешка ако не сложиш return със стойност в края на функцията. При направа на команди е правилно да се слага PLUGIN_HANDLED в края.
мерси за това
Къде другаде да слагам PLUGIN_HANDLED или PLUGIN_CONTINUE ? Аз питах веднъж в този форум и никой не ми отговори.
OciXCrom™ написа:
Каква е целта на тези команди?! Нали си направил кварове - за какво ти са команди за тяхната промяна при положение, че самият AMXX си има команда за проверка и промяна на кварове - amx_cvar?!
Мерси много и за това, не го знаех [;
------------------------------
Данеговорим че туко що научих че ако пуснеш -1 като последен параметър на set_hudmessage пуска съобщението на свободен канал и няма как да бъде изтрито от друг плъгин защото той ще използва или -1 пак или 4 което е стандартния канал така че вие сте тези които незнаете някой работи !
А сега се сещам и за още нещо: Redshoko каза че се изчиствало на всеки нов рунд, аз казах че на всеки рунд както и на всеки spawn пък то всъшност как е -> изчиства се единствено при spawn обаче след няколко секунди и може би затова redshoko си е помислил че е при roundstart. Аз го бях направил да се включва малко след спауна и работеше ама нали ако искочи друго ще го изтрие.
Сега ще пусна -1 на канал параметъра и ще стане без повтарящ таск, няма да се трие от други плъгини.
------------------------------
Странно ми е обаче защо неработят ефектите ?
effects=0 - Эффекты сообщения:
0 - Без эффектов
1 - Мерцание
2 - Печатает буквы по очереди
set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, yy, ef, _, float( get_timeleft() ))
-----------
Сега виждам че има дори ResetHUD event