Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
-
ElitePower
Извън линия - Потребител
- Мнения: 547
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 14:20
- Се отблагодари: 7 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
Как на картата de_snipe_it5 мога да направя стъклото в средата на мапа да не се чупи при изстрел от оръжие?
-
aHaJLruH
Извън линия - Потребител
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 12 пъти
- Получена благодарност: 42 пъти
Редакция на мап
Предполагам и с плъгин може да стане, иначе декомпилираш картата и променяш каквото решиш.
-
deadlylord
Извън линия - Потребител
- Мнения: 572
- Регистриран на: 04 Апр 2017, 16:35
- Местоположение: Бургас, България
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на мап
Другия вариант е да си изтеглиш BSPEdit, да отвориш кода на картата, да намериш стъклата и вместо func_breakable да ги направиш func_wall, но както каза човека от по-горе по-добрия вариант би бил с плъгин, но ще трябва да се поразровиш в интернет или да напишеш заявка, за плъгин, който да прави func_breakable на func_wall
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
Тествано и работи
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <engine>
public plugin_init()
{
register_plugin("Unbreakable glass", "1.0", "WaLkZ")
new szMapName[32]
get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
if (!equali(szMapName, "de_snipe_it5"))
{
pause("ad")
}
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start")
}
public roundStart()
{
new iEnt = -1, Float:flOrigin[3], iEntCount
while ((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "func_breakable")) > 0)
{
get_brush_entity_origin(iEnt, flOrigin)
if (flOrigin[0] == -48.0 || flOrigin[0] == 48.0)
{
entity_set_float(iEnt, EV_FL_takedamage, 0.0)
if (++iEntCount == 2)
{
break
}
}
}
}
Последно промяна от WaLkZ на 22 Яну 2018, 17:14, променено общо 1 път.
Причина: обновен
Причина: обновен
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
Тествах го и не работи, на мен ми трябва също този плъгин. Някакви идеи?
-
WaLkZ
Извън линия - Администратор
- Мнения: 799
- Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
- Местоположение: Варна
- Се отблагодари: 75 пъти
- Получена благодарност: 227 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
И кое не работи? Ако искаш да ти дам ип на тестовия ми сървър и да се увериш.
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
Слагам плъгина и не работи, от къде да знам кое не разботи
В Pause Plugins пише че е ON
В Pause Plugins пише че е ON
-
southdivision
Извън линия - Потребител
- Мнения: 279
- Регистриран на: 14 Окт 2016, 23:17
- Местоположение: София
- Се отблагодари: 8 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
-
illusion
Извън линия - Developer
- Мнения: 1810
- Регистриран на: 27 Ное 2016, 17:47
- Местоположение: CraftVision
- Се отблагодари: 151 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
- Обратна връзка:
-
OciXCrom
Извън линия - Администратор
- Мнения: 7206
- Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
- Местоположение: /resetscore
- Се отблагодари: 117 пъти
- Получена благодарност: 1295 пъти
- Обратна връзка:
Редакция на de_snipe_it5 да не се чупят стъклата
Имай предвид, че плъгинът работи само на картата de_snipe_it5.
-
- Подобни теми
- Отговори
- Преглеждания
- Последно мнение
-
- 3 Отговори
- 977 Преглеждания
-
Последно мнение от Siska
-
- 9 Отговори
- 4782 Преглеждания
-
Последно мнение от qwertymi
-
- 5 Отговори
- 282 Преглеждания
-
Последно мнение от Dennis
-
- 6 Отговори
- 1195 Преглеждания
-
Последно мнение от Niku
-
- 2 Отговори
- 387 Преглеждания
-
Последно мнение от AfterLife
-
- 6 Отговори
- 256 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
-
- 2 Отговори
- 280 Преглеждания
-
Последно мнение от HeatoN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта