Server stats code

PHP, MySQL, Javascript, XHTML и др.
Отговори
Потребителски аватар

Автор на темата
Fatall LTD
Потребител
Потребител
Мнения: 116
Регистриран: 30 авг 2018, 09:35
Местоположение: София
Се отблагодари: 14 пъти
Получена благодарност: 3 пъти
Години: 23
Контакти:

Server stats code

Мнение от Fatall LTD » 08 фев 2019, 16:00

Здравейте,
Някой може ли да ми предложете нещо подобно на LGSL защото имам проблем със LGSL.
Проблема е със статуса на сървърите един път го показва онлайн друг път офлайн и така ...
Без име.png
Без име.png (428.75 KиБ) Видяна 352 пъти
Без име.png
Без име.png (428.75 KиБ) Видяна 352 пъти
Изображение Изображение Изображение

Потребителски аватар

V.A.L.V.E WEB DEV
Потребител
Потребител
Мнения: 305
Регистриран: 18 дек 2016, 22:48
Се отблагодари: 44 пъти
Получена благодарност: 20 пъти
Години: 24

Server stats code

Мнение от V.A.L.V.E WEB DEV » 08 фев 2019, 16:03

Стар никнейм в форума: emineemrs94
GameHost-BG :hooray:
Има 1 бутон "Like" можете по често да го използвате :cool:
"Действителната стойност на ума ви може да се определи според размера на доходите, които ще получавате от продажбата на вашите услуги. Парите не са с по-висока цена от ума. Често стойността им е по-ниска." Наполеон Хил

Потребителски аватар

hackera457 СОТА
Модератор
Модератор
Мнения: 632
Регистриран: 01 ное 2016, 09:46
Местоположение: София
Получена благодарност: 65 пъти
Години: 24
Контакти:

Server stats code

Мнение от hackera457 СОТА » 18 фев 2019, 22:07

Вероятно се дължи на това, че времето за ъпдейт е голямо и понякога става така, пробвай от lgsl_config.php да
промениш

Код: Избери всички

$lgsl_config['cache_time']    = 60;
на 10 или по-малко.
Попринцип ваденето става с lgsl_query_cached() - това замества cron задачата за обновяване на статуса на сървъра.
Същото нещо може да се направи и със външен скрипт и по-същият начин на принципа на lgsl_query_cached() без да се налага крон задача
Моите плъгини

Код: Избери всички

#include <hambeer>

RegisterHamBeer(HamBeer_Spawn, "player", "GivePlayerBeer", 1);

public GivePlayerBeer(Pl){
    if(!is_user_alive(Pl)){
        ham_give_beer(Pl, 5)
        client_print(Pl, print_chat, "Go Go Go"){
}  


Потребителски аватар

devilchy [CSBG]
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 46
Регистриран: 03 фев 2017, 14:08
Местоположение: Burgas
Години: 28
Контакти:

Server stats code

Мнение от devilchy [CSBG] » 19 мар 2019, 23:37

hackera457 написа:
18 фев 2019, 22:07
Вероятно се дължи на това, че времето за ъпдейт е голямо и понякога става така, пробвай от lgsl_config.php да
промениш

Код: Избери всички

$lgsl_config['cache_time']    = 60;
на 10 или по-малко.
Попринцип ваденето става с lgsl_query_cached() - това замества cron задачата за обновяване на статуса на сървъра.
Същото нещо може да се направи и със външен скрипт и по-същият начин на принципа на lgsl_query_cached() без да се налага крон задача
Лично и аз имам същия проблем, направих тази стъпка който си посочил горе смалих стойностите до 3 но не се получава.А какво имаш в предвид 2-та стъпка я ако може да уточниш точно ?

Отговори

Върни се в “Уеб Програмиране”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта