Страница 1 от 1
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 10 Окт 2016, 21:15
от opor
Автор: <VeCo>
Версия: 1.1
Описание: Плъгинът прави така,че когато стреляте дадено зомби,да ви показва по-колко кръв му вземате и на колко кръв остава в реално време.
Библиотеки:
Подходящ Мод: <VeCo>'s Zombie BaseBuilder Mod 4.3
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Юни 2018, 23:37
от g0gIch
За 6.5 ще може ли да се направи?
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Юни 2018, 23:49
от hackera457
g0gIch написа: ↑02 Юни 2018, 23:37
За 6.5 ще може ли да се направи?
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
}
public event_damage(id)
{
static killer
killer = get_user_attacker(id)
if(is_user_connected(killer) && bb_is_user_zombie(id)) client_print(killer,print_center,"HP: %i",get_user_health(id))
}
Тествай
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Май 2020, 05:41
от Hyper
Може ли да се направи в hud?
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Май 2020, 12:36
от illusion
Пробвай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
}
public event_damage(id)
{
static killer
killer = get_user_attacker(id)
if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id))
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
show_hudmessage(killer, "HP: %i", get_user_health(id))
}
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Май 2020, 13:43
от sf4n
summertime vibes написа: ↑02 Май 2020, 12:36
Пробвай така:
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
}
public event_damage(id)
{
static killer
killer = get_user_attacker(id)
if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id))
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
show_hudmessage(killer, "HP: %i", get_user_health(id))
}
При бързо стреляне, hud-а се застъпва със следващия и се получава една каша
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Май 2020, 14:25
от OciXCrom
За тази цел се ползва sync object.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
new g_iObject
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
g_iObject = CreateHudSyncObj()
}
public event_damage(id)
{
static killer
killer = get_user_attacker(id)
if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id))
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
ShowSyncHudMsg(killer, g_iObject, "HP: %i", get_user_health(id))
}
[VZBB] Show Victim HP On Damage
Публикувано на: 02 Май 2020, 14:25
от illusion
Edit:^^ колегата горе ме изпревари :>
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
new g_iHudMsg
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
g_iHudMsg = CreateHudSyncObj()
}
public event_damage(id)
{
static killer
killer = get_user_attacker(id)
if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id))
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(killer, g_iHudMsg, "HP: %i", get_user_health(id))
}
Пробвай така