Страница 1 от 1

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 10 Окт 2016, 21:15
от opor
Автор: <VeCo>

Версия: 1.1

Описание: Плъгинът прави така,че когато стреляте дадено зомби,да ви показва по-колко кръв му вземате и на колко кръв остава в реално време.

Библиотеки:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
Подходящ Мод: <VeCo>'s Zombie BaseBuilder Mod 4.3

Show Victim HP on Damage.rar
(2.18 KiB) Свалено 336 пъти
Show Victim HP on Damage.rar
(2.18 KiB) Свалено 336 пъти

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Юни 2018, 23:37
от g0gIch
За 6.5 ще може ли да се направи?

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Юни 2018, 23:49
от hackera457
g0gIch написа: 02 Юни 2018, 23:37 За 6.5 ще може ли да се направи?

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>  
#include <basebuilder>  

public plugin_init() {  
    register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")  
    register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")  
}  

public event_damage(id)  
{  
    static killer  
    killer  = get_user_attacker(id)  
    if(is_user_connected(killer) && bb_is_user_zombie(id)) client_print(killer,print_center,"HP: %i",get_user_health(id)) 
} 
Тествай

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Май 2020, 05:41
от Hyper
Може ли да се направи в hud?

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Май 2020, 12:36
от illusion
Пробвай така:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>  
#include <vzbb_mod>  

public plugin_init() {  
    register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")  
    register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")  
}  

public event_damage(id)  
{  
    static killer  
    killer  = get_user_attacker(id)  
    if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id)) 
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
    show_hudmessage(killer, "HP: %i", get_user_health(id))
} 

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Май 2020, 13:43
от sf4n
summertime vibes написа: 02 Май 2020, 12:36 Пробвай така:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>  
#include <vzbb_mod>  

public plugin_init() {  
    register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")  
    register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")  
}  

public event_damage(id)  
{  
    static killer  
    killer  = get_user_attacker(id)  
    if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id)) 
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
    show_hudmessage(killer, "HP: %i", get_user_health(id))
} 
При бързо стреляне, hud-а се застъпва със следващия и се получава една каша :dtm:

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Май 2020, 14:25
от OciXCrom
За тази цел се ползва sync object.

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>

new g_iObject

public plugin_init() {
	register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")
	register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")
	g_iObject = CreateHudSyncObj()
}

public event_damage(id)
{
	static killer
	killer  = get_user_attacker(id)
	if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id))
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.4)
	ShowSyncHudMsg(killer, g_iObject, "HP: %i", get_user_health(id))
}

[VZBB] Show Victim HP On Damage

Публикувано на: 02 Май 2020, 14:25
от illusion
Edit:^^ колегата горе ме изпревари :>

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>  
#include <vzbb_mod>  

new g_iHudMsg

public plugin_init() {  
    register_plugin("VZBB : Show Victim HP On Damage", "1.1", "<VeCo>")  
    register_event("Damage","event_damage","b","2!0","3=0","4!0")  
    g_iHudMsg = CreateHudSyncObj()
}  

public event_damage(id)  
{  
    static killer  
    killer  = get_user_attacker(id)  
    if(is_user_connected(killer) && is_user_zombie(id)) 
    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
    ShowSyncHudMsg(killer, g_iHudMsg, "HP: %i", get_user_health(id))
}
Пробвай така