Страница 1 от 4

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 29 Юли 2018, 15:41
от OciXCrom
Изображение

CSHOP Extra Item: Golden AWP
Описание
  • Добавя златно AWP с увеличена щета в Custom Shop.
Настройки
  • Настройките автоматично се генерират във файла configs/CustomShopItems.ini при рестарт на сървъра, а същите може да се променят и по време на игра, чрез командата cshop_edit.
    • Damage: +100% -- колко ще бъде увеличена щетата (+100% = 2x щета)
    • Backpack Ammo: 30 -- колко куршуми ще има оръжието
Допълнителна информация и линк за теглене

Изображение
Изображение
Изображение

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 29 Юли 2018, 16:42
от cgozzie
Дади ми тази грешка.


Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/custom_shop/v_golden_awp.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/custom_shop/p_golden_awp.mdl'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/bipbip.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/stinger12.wav'
Error: could not load file models/custom_shop/v_golden_awp.mdl
Model models/custom_shop/v_golden_awp.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/custom_shop/v_golden_awp.mdl, discon

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 29 Юли 2018, 16:46
от aHaJLruH
@cgozzie Сървът не може да намери моделът на оръжието. Сигурен ли си, че всичко си сложил където трябва?

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 29 Юли 2018, 20:38
от cgozzie
Да просто името трябваше да обновя за sv_downloadurl ще го пробвам пак и ще пиша,в момента има хора и не искам за го рескам.

Добавено преди 3 часа 48 минути 14 секунди:
Всичко работи от линка беше не бях го обновил.

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 31 Юли 2018, 18:14
от cgozzie
Може ли да погледнеш плъгина,като цяло сичко си е ок но когато взема авп-то ми показва стандартния а не златното авп.

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 31 Юли 2018, 21:39
от OciXCrom
Оправено.

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 07 Май 2019, 00:51
от Halu
Златен m4a1 мое ли да се направи също , понеже виждам че имаш за ak47 & awp

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 07 Май 2019, 01:33
от ItzDeviLPvP
Halu написа: 07 Май 2019, 00:51 Златен m4a1 мое ли да се направи също , понеже виждам че имаш за ak47 & awp
Да може.Копираш кода на златното awp променяш името на златното оръжие на m4a1 и си слагаш модлеите на m4a1 златните и си готов.

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 31 Юли 2019, 23:03
от Marinovv
Плъгинът още в началото работеше крайно некоректно, но и сега виждам, че фиксиране няма.

В сървър, който съм наел сложих този плъгин и познай к'во! Купувам итемът от шопа на OciXCrom и златен модел, повече демидж и т.н. няма. Когато превключа на "ножа" се вижда златния модел на оръжието. Т.е. плъгинът е настроен вместо AWM на Knife май?!

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Публикувано на: 31 Юли 2019, 23:10
от JackEyedJones
Marinovv написа: 31 Юли 2019, 23:03 Плъгинът още в началото работеше крайно некоректно, но и сега виждам, че фиксиране няма.

В сървър, който съм наел сложих този плъгин и познай к'во! Купувам итемът от шопа на OciXCrom и златен модел, повече демидж и т.н. няма. Когато превключа на "ножа" се вижда златния модел на оръжието. Т.е. плъгинът е настроен вместо AWM на Knife май?!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#if !defined m_pPlayer
	#define m_pPlayer 41
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0.2"
#define V_MODEL "models/custom_shop/v_golden_awp.mdl"
#define P_MODEL "models/custom_shop/p_golden_awp.mdl"

additem ITEM_GOLDEN_AWP
new g_bHasItem[33], g_szDamage[16], g_iBPAmmo

public plugin_init()
{
	register_plugin("CSHOP: Golden AWP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXSHOPGoldenAWP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "OnSelectAWP", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
	cshop_get_string(ITEM_GOLDEN_AWP, "Damage", g_szDamage, charsmax(g_szDamage))
	g_iBPAmmo = cshop_get_int(ITEM_GOLDEN_AWP, "Backpack Ammo")
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDEN_AWP = cshop_register_item("goldenawp", "Golden AWP", 9500)
	cshop_set_string(ITEM_GOLDEN_AWP, "Damage", "+100%")
	cshop_set_int(ITEM_GOLDEN_AWP, "Backpack Ammo", 30)

	#if defined V_MODEL
	precache_model(V_MODEL)
	#endif

	#if defined P_MODEL
	precache_model(P_MODEL)
	#endif
}

public cshop_item_selected(id, iItem)
{
	if(iItem == ITEM_GOLDEN_AWP)
	{
		g_bHasItem[id] = true

		if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
			RefreshAWPModel(id)
		else if(!user_has_weapon(id, CSW_AWP))
			give_item(id, "weapon_awp")

		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, g_iBPAmmo)
	}
}

public cshop_item_removed(id, iItem)
{
	if(iItem == ITEM_GOLDEN_AWP)
		g_bHasItem[id] = false
}

public client_putinserver(id)
	g_bHasItem[id] = false

public OnSelectAWP(iEnt)
{
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
	
	if(g_bHasItem[id] && is_user_connected(id))
		RefreshAWPModel(id)
}

public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim && g_bHasItem[iAttacker])
		SetHamParamFloat(4, math_add_f(fDamage, g_szDamage))
}

RefreshAWPModel(const id)
{
	#if defined V_MODEL
	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL)
	#endif

	#if defined P_MODEL
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL)
	#endif
}

Float:math_add_f(Float:fNum, const szMath[])
{
	static szNewMath[16], Float:fMath, bool:bPercent, cOperator
   
	copy(szNewMath, charsmax(szNewMath), szMath)
	bPercent = szNewMath[strlen(szNewMath) - 1] == '%'
	cOperator = szNewMath[0]
   
	if(!isdigit(szNewMath[0]))
		szNewMath[0] = ' '
   
	if(bPercent)
		replace(szNewMath, charsmax(szNewMath), "%", "")
	   
	trim(szNewMath)
	fMath = str_to_float(szNewMath)
   
	if(bPercent)
		fMath *= fNum / 100
	   
	switch(cOperator)
	{
		case '+': fNum += fMath
		case '-': fNum -= fMath
		case '/': fNum /= fMath
		case '*': fNum *= fMath
		default: fNum = fMath
	}
   
	return fNum
}  
ItemDeploy беше настроен за weapon_knife, вероятно заради това. Сега е weapon_awp.