Страница 1 от 1
CSHOP Extra Item: HE Grenade Double Damage
Публикувано на: 25 Сеп 2018, 12:47
от Marinovv
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Автор:
OciXCrom
Описание:
Добавя предмет в
CustomShop, който увеличава щетите от HE гранатата.
Настройки:
Настройките автоматично се генерират във файла
configs/CustomShopItems.ini при рестарт на сървъра, а същите може да се променят и по време на игра, чрез командата
cshop_edit.
Линк за теглене:
При бъдещи доработки към този Item, пуснете заявка в раздел Заявки за плъгини.
Сървъри използващи плъгина: тук
► Покажи скъсения текст
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <customshop>
#if !defined DMG_GRENADE
#define DMG_GRENADE (1<<24)
#endif
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
additem ITEM_HEDAMAGE;
new bool:g_bHasItem[33];
new Float:g_fDamage;
public plugin_init()
{
register_plugin("CSHOP: He DMG Multiplier", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom");
register_cvar("CSHOPHEDMGMultiplier", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage");
g_fDamage = cshop_get_float(ITEM_HEDAMAGE, "Multiplier");
}
public plugin_precache()
{
ITEM_HEDAMAGE = cshop_register_item("hedmgmulti", "He Damage Multiplier", 1300);
cshop_set_float(ITEM_HEDAMAGE, "Multiplier", 5.0);
}
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = true;
}
public cshop_item_removed(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = false;
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)
SetHamParamFloat(4, fDamage * g_fDamage)
}
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 25 Сеп 2018, 15:08
от OciXCrom
Има един куп неизползвани неща в кода + няма да се компилира под АМХХ 1.8.2. Ето поправена версия + настройката е добавена в конфигурационния файл.
Код за потвърждение: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <customshop>
#if !defined DMG_GRENADE
#define DMG_GRENADE (1<<24)
#endif
#define PLUGIN_VERSION "1.0"
additem ITEM_HEDAMAGE;
new bool:g_bHasItem[33];
new Float:g_fDamage;
public plugin_init()
{
register_plugin("CSHOP: He DMG Multiplier", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom");
register_cvar("CSHOPHEDMGMultiplier", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage");
g_fDamage = cshop_get_float(ITEM_HEDAMAGE, "Multiplier");
}
public plugin_precache()
{
ITEM_HEDAMAGE = cshop_register_item("hedmgmulti", "He Damage Multiplier", 1300);
cshop_set_float(ITEM_HEDAMAGE, "Multiplier", 5.0);
}
public cshop_item_selected(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = true;
}
public cshop_item_removed(id, iItem)
{
if(iItem == ITEM_HEDAMAGE)
g_bHasItem[id] = false;
}
public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
if(g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)
SetHamParamFloat(4, fDamage * g_fDamage)
}
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 27 Сеп 2018, 18:37
от Marinovv
Фиксирано. Благодаря!
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 11 Дек 2020, 21:37
от rian18
Huge amount of errors:
L 12/11/2020 - 03:49:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cshop_hedmgmuli.amxx", version "1.0")
L 12/11/2020 - 03:49:25: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 12/11/2020 - 03:49:25: [AMXX] [0] cshop_hedmgmuli.sma::PreTakeDamage (line 44)
if(g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 27 Дек 2020, 13:57
от rian18
Is there any support for this plugin by the author? Or is it outdated...
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 28 Дек 2020, 04:02
от Tornado_SW
Код за потвърждение: Избери целия код
if(g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)
>>
Код за потвърждение: Избери целия код
if(is_user_connected(iAttaker) && g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)
CSHOP Extra Item: He Damage Multiplier
Публикувано на: 02 Яну 2021, 14:12
от rian18
Thank you. Seems to work, no more error output in the logs.
I fixed the typo: if(is_user_connected(iAttacker) && g_bHasItem[iAttacker] && iDamageBits & DMG_GRENADE)